رنگ موی کاهی با ۸ فرمول ترکیبی خاص و کاربردی

رنگ موی کاهی

از رنگ‌های ترندی که تغییر اساسی در ظاهر ایجاد می‌کند، می‌توان به رنگ موی کاهی اشاره کرد که توانسته در سال جدید نیز همچنان پرطرفدار و محبوب باقی بماند. از مزایای این رنگ روشن باید بگویم که با تمام تناژ‌های پوستی سازگاری دارد و رنگی است که می‌تواند اعتماد به نفس شما را بالا ببرد.
در این مطلب با ما همراه شوید تا فرمول‌های مختلف این رنگ موی جذاب، به همراه تصاویری از مدل‌های زیبای آن را ببینید و برای انتخاب رنگ مویی متفاوت برای خودتان از آن‌ها ایده بگیرید.

رنگ کاهی چه رنگی است؟

کاه ساقه و پوسته‌ای است که اطراف دانه‌های غلات مانند گندم و جو را می‌پوشاند و رنگی روشن دارد. وقتی راجع به رنگ موی کاهی حرف می‌زنیم دقیقا منظورمان رنگ روشنی است که به کرم و طلایی نزدیک است. امروزه این رنگ جز رنگ‌های پرطرفداری است که هم به عنوان رنگ پایه و هم به عنوان انواع هایلایت‌ها و مش‌ها با رنگ‌های مختلف و طیف‌های رنگی متفاوت از آن استفاده می‌شود. خوب است بدانید در کنار این رنگ آرایش چشم با یک رژ لب قرمز زیبایی شما دو چندان میکند.

رنگ مو کاهی
رنگ کاهی چه رنگی است؟
رنگ موی کاهی

فرمول رنگ موی کاهی

اگر مو‌های مشکی یا تیره‌ای دارید حتما باید ابتدا با روش دکلره مو‌های خود را به پایه ۸ یا ۹ برسانید و سپس از ترکیب زیر استفاده کنید.

رنگ ۸ بلوند بژ + رنگ ۸ بلوند دودی + رنگ ۹ هایلایت نقره‌ای + رنگ ۸ بلوند خاکستری + ۱٫۵ بند انگشت واریاسیون بنفش

رنگ موی کاهی تیره

رنگ موی کاهی تیره یکی از رنگ‌های جذاب و پرطرفداری است که هیچ گاه از مد نمی‌افتد. اگر می‌خواهید با رنگ کردن مو تغییرات زیادی در چهره خود ایجاد کنید و یا به رنگ‌های میانه علاقه دارید پیشنهاد ما به شما این رنگ است.

رنگ موی کاهی تیره
هایلایت کاهی تیره

فرمول:

رنگ موی شماره ۸.۳ ولا + رنگ موی شماره ۰.۳۳ ولا + اکسیدان ۶ در صد و آب به میزان لازم

رنگ کاهی طلایی

این ترکیب باعث روشن و براق شدن مو‌ها می‌شود. یعنی قرار گرفتن رنگ موی طلایی می‌تواند کدری مو را بگیرد. برای به دست آوردن این رنگ خاص باید ابتدا مو‌ها را به پایه ۱۰ دکلره برسانید و سپس ترکیب زیر را روی مو‌ها قرار دهید.

رنگ کاهی طلایی
رنگ موی کاهی طلایی
رنگ مو طلایی کاهی

فرمول:

۸۰ میل رنگ موی شماره ۹.۵ + ۲۰ میل رنگ موی شماره ۷.۸۴ + اکسیدان ۶%

رنگ موی کاهی دودی

از آنجایی که دودی یک سایه تیره دارد می‌تواند رنگ روشن را خنثی کرده و جلوه ویژه‌ای به مو‌ها بخشد. برای این رنگ مو باید ابتدا مو‌های خود را تا پایه ۹ دکلره برسانید و سپس از فرمول ترکیبی زیر استفاده کنید. این رنگ برای افراد با پوست روشن می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

رنگ موی کاهی دودی
رنگ موی دودی کاهی

فرمول:

رنگ موی C۶ و C۷ دودی بلوند تیره و یا روشن + رنگ ۸ بلوند بژ + واریاسیون دودی + اکسیدان ۶ درصد و آب

رنگ کاراملی کاهی

رنگ موی کاهی کاراملی یک ترکیب فوق العاده شیک و جذاب است. برای این رنگ باید ابتدا مو‌ها را به پایه دکلره ۱۰ برسانید.

رنگ کاراملی کاهی
رنگ موی کاهی کاراملی

فرمول:

بلوند طلایی خیلی روشن + خاکستری پلاتینه + بلوند بژ ۷.۳۱ + واریاسیون ۰۰۰ + واریاسیون نقره‌ای + واریاسیون دودی + اکسیدان ۶ درصد

رنگ کرم کاهی

شاید این دو رنگ تناژ‌های شبیه به هم داشته باشند، ولی ترکیب آن‌ها کمی متفاوت بوده و رنگ خاصی را به وجود می‌آورد. اگر به دنبال زیبایی بیشتری هستید از این رنگ به عنوان مش یا هایلایت روی رنگ موی شکلاتی استفاده کنید. برای به دست آوردن این رنگ ابتدا با دکلره، مو را به پایه ۱۰ برسانید. سپس ترکیب زیر را به مدت ۳۰ الی ۴۵ دقیقه روی سرتان بگذارید.

رنگ کرم کاهی
رنگ موی کرم کاهی
رنگ موی کاهی کرم

فرمول:

۷۰ میل ترکیب رنگ طبیعی ۱۰ + ۳۰ میل رنگ شکلاتی ۷ + ۱ سانت واریاسیون نقره‌ای + اکسیدان ۱ درصد

رنگ موی عسلی کاهی

رنگ عسلی متشکل است از رنگ‌های طلایی، زیتونی و کمی دودی که یکی از پرطرفدارترین انواع سایه‌های بلوند است. از این ترکیب هم برای مدل‌های مختلف مانند آمبره و هایلایت می‌توانید استفاده کنید و هم به تنهایی بی‌نظیر می‌شود. ابتدا موهایتان را دکلره کرده و به پایه ۸ برسانید. پس از اینکه موهایتان را کامل خشک کردید باید ترکیب زیر را تهیه کرده و به مدت ۲۰ الی ۴۵ دقیقه روی موهایتان بگذارید.

رنگ موی عسلی کاهی
رنگ موی کاهی عسلی

فرمول:

بلوند روشن شماره یک + بلوند طلایی روشن شماره ۹.۳ + اکسیدان سه درصد

رنگ کاهی استخوانی

رنگ موی استخوانی از رنگ‌های جدیدی است که به تازگی مد شده و تغییرات اساسی در چهره ایجاد می‌کند. ترکیب این دو رنگ می‌تواند برای عروسی و شینیون مو بسیار مناسب باشد. ابتدا مو را به پایه ۱۰ برسانید. سپس ترکیب زیر را روی مو‌های خود زده و صبر کنید تا رنگ بگیرد.

رنگ کاهی استخوانی
رنگ موی کاهی استخوانی
رنگ مو استخوانی کاهی

فرمول:

رنگ طبیعی ۱۰: ۶۰ میل + واریاسیون ۰۰۰: ۴ سانت + اکسیدان ۱

حرف آخر

همانطور که خواندید رنگ موی کاهی رنگی منحصر به فرد بوده که می‌تواند برای مو‌های شما زیبایی و جذابیت را به ارمغان بیاورد. درست است که در بعضی از ترکیب‌ها ما اندازه پیشنهادی را مطرح کردیم، ولی باید بدانید که میزان مصرفی به مو‌های شما بستگی دارد. در آخر توصیه می‌کنیم با «رنگ موی شامپاینی با ۱۰ فرمول عالی در تناژهای جذاب» نیز آشنا شده و از این رنگ زیبا نیز برای تغییر و جذابیت بیشتر خود استفاده کنید.

آیا تا به حال تجربه استفاده از رنگ موی کاهی را داشته‌اید؟ آیا پس از خواندن این گزارش تصمیم به امتحان آن گرفته‌اید؟ شما می‌توانید تجربیات خود را با ما و دیگر مخاطبین موهیتو در قسمت دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

1-رنگ موی کاهی دودی را چگونه باید درست کرد؟

برای رنگ موی کاهی دودی باید موهایتان را تا پایه 10 دکلره کنید. سپس با کمک رنگ شماره 10.1 و مقداری واریاسیون خاکستری و اندکی واریاسیون قرمز موها به رنگ کاهی دودی درآورید. دقت کنید که میزان واریاسیون قرمز باید خیلی کم در حدود یک سانتی‌متر باشد.

2-رنگ موی کاهی روی موی مشکی چگونه بدست می‌آید؟

برای مش کردن موهای مشکی به رنگ کاهی می‌توانید مش کلاهی یا هایلایت فویلی انجام دهید. در هر دوی این روش‌ها موها باید تا پایه 10 روشن شوند. سپس با کمک رنگ‌های شماره 10.31 و 9.1 رنگساژ شوند.

3-رنگ موی کرم کاهی را چطور درست کنیم؟

برای رنگ موی کرم کاهی به اندکی رنگ طلایی، دودی و کمی شرابی نیاز دارید. ابتدا موها را تا پایه 10 دکلره کنید. سپس با شامپوی ضد زردی شسشتو دهید. در مرحله بعدی با رنگ‌های شماره 10.31، 9.1 و 6.20 رنگساژ کنید. دقت کنید که میزان رنگ شرابی باید خیلی کم باشد. در حدود یک سانتی‌متر کافیست.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

جدیدترین مطالب

۴ نظر

  • رخسانه

    سلام ممنون بابت مطالب خوبتون
    من موهام رو یکماه پیش روشن کردم الان میخوام ریشه موهام که سفیدی هم دارن رنگ ریشه بزنم و ساقه رو رنگساژ کرم کاهی یا کاهی دودی بکنم
    چه رنگهایی برای ریشه و ساقه بزنم که قشنگ بشه

    • A
      هما نعمانی

      برای رنگ کرم کاهی باید رنگ شماره ۱۱.۱۳ یا ۱۱.۳۱ یا ۱۲.۳۱ به همراه کمی واریاسیون بنفش استفاده کنید.

  • سلام رنگ موی عسلی کاهی برای مش روی موی قهوه ای چطوریه؟؟

    • A
      هما نعمانی

      سلام دوست عزیزم
      این رنگ ترکیب جالبی میشه. باید موهاتون رو به صورت هایلایت فویلی یا مش کلاهی با دکلره روشن کنید تا به پایه ۹ یا ۱۰ برسه. بعد با رنگ‌های ۱۰.۱، ۹.۳ و ۸.۷۸ به صورت رقیق شده با آب، رنگساژ کنید تا به ترکیب عسلی کاهی برسید.

نظر خود را برای موهیتو بنویسید