معرفی 4 رنگ موی بدون آمونیاک ایرانی با قیمت مناسب

رنگ مو یکی از پرمصرف ترین محصولات آرایش مو شناخته می شود. در ترکیبات اغلب رنگ موها آمونیاک وجود دارد یعنی درصد بسیار زیادی از رنگ موهای موجود در بازار را رنگ موهای شیمیایی تشکیل می دهند این در صورتی است که رنگ موهای دارای آمونیاک معمولا باعث شکنندگی و سوختگی تار موها می شود این ماده شیمیایی باعث جدا شدن کوتیکل مو و نفوذ رنگ به داخل مو می شود.

به همین دلیل شما باید در هنگام خرید رنگ موی ایرانی بسیار دقت کنید تا از رنگ موهای بدون آمونیاک و برندهای معتبر با قیمت مناسب استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که کیفیت این رنگ موها با یکدیگر متفاوت است چرا که از کیفیت یکسانی بهره نمی برند، به همین علت توصیه می شود که رنگ مو خود را از برندهای معتبر تهیه کنید.

به دلیل وجود برندهای متنوع در بازار، انتخاب رنگ مو با کیفیت و بدون آمونیاک که عوارضی برای سلامت مو نداشته باشد دقت کنید و این موضوع بسیار حائز اهمیت است، چرا که انتخاب رنگ موی با کیفیت، هم در زیبایی و هم در سلامت افراد تاثیر گذار است.

رنگ مو بدون آمونیاک

رنگ موی فاقد آمونیاک چیست؟

رنگ موهای بدون آمونیاک آسیبی به مو وارد نمی کنند و سلامت و ساختار بافت مو را حفظ می کند.

آمونیاک یک ماده شیمیایی با خاصیت قلیایی است که علاوه بر اینکه به ریشه مو آسیب وارد می کند باعث سوختگی و شکنندگی و خارش و سوزش پوست سر نیز می شود.

به همین علت بسیاری از تولید کنندگان با حذف آمونیاک و با استفاده از ترکیبات گیاهی توانسته اند مانع آسیب رسیدن به مو شوند. پس در هنگام خرید رنگ مو دقت لازم را داشته باشید تا بهترین برند و بدون آمونیاک آن را با قیمت مناسب تهیه کنید.

معرفی بهترین رنگ موهای بدون آمونیاک ایرانی

در ادامه گلچینی از بهترین رنگ موهای فاقد آمونیاک ایرانی را معرفی می کنیم که در سایت های فروشگاهی معتبر نظیر دیجی کالا، خانومی، موتن رو، سوراو، سالن سیتی و زیباما وجود دارند که فروشگاه اینترنتی سالن سیتی به صورت تخصصی در حوزه رنگ موی ایرانی فعالیت می کند و مرکز و مرجع تخصصی رنگ مو در ایران است.

رنگ موی فیوژن کالر مارال

در حال حاضر رنگ مو فیوژن کالر مارال یکی از رنگ موهای با کیفیت در ایران به شمار می رود و جزو بهترین برندهای رنگ مو شناخته می شود که می تواند سلامت و زیبایی مو را تضمین کند. روغن آرگان، روغن هسته انگور، روغن بادام از جمله ترکیبات این رنگ مو محسوب می شود که از شکنندگی و آسیب به مو جلوگیری می کند و باعث شفافیت و درخشندگی تارهای مو می شود.

https://saloncity.ir/categories/fusion-hair-color

رنگ مو بدون آمونیاک فیوژن کالر مارال
رنگ موی فیوژن کالر مارال

رنگ موی پرستیژ (بدون آمونیاک)

رنگ موی بدون آمونیاک پرستیژ prestige یک رنگ مو کاملا گیاهی است که برای از بین بردن مشکلاتی مانند خشکی و شکنندگی مو بسیار کارآمد است و با دارا بودن ویتامین های C و E باعث ایجاد نرمی و لطافت در مو می شوند همچنین بهترین انتخاب برای موهای آسیب دیده می باشد و به علت نداشتن آمونیاک برای خانم های باردار و همچنین افرادی که درگیر بیماری های خاص هستند قابل استفاده است.

https://saloncity.ir/categories/prestige-hair-color

رنگ مو بدون آمونیاک پرستیژ
رنگ مو پرستیژ

رنگ موی بدون آمونیاک ایگورا

رنگ مو ایگورا igora توسط بروزترین تکنولوژی های روز دنیا ساخته و تولید شده است و نهایت ماندگاری و درخشندگی را بر روی موهای شما ایجاد می کند علاوه بر این آسیب های موهای شما را ترمیم و آسیب هایی که در حین رنگ کردن مو ایجاد می شود را بر طرف خواهد کرد.

https://saloncity.ir/categories/igora-royal-hair-color

رنگ مو بدون آمونیاک  ایگورا
رنگ موی ایگورا

رنگ مو بدون آمونیاک بس

رنگ مو بس BES کاملا گیاهی بوده و از عصاره گیاهان دریایی ساخته شده است، رنگ های فانتزی این رنگ مو، بدون آمونیاک است و نیاز به اکسیدان یا پراکسید ندارد و به همین دلیل هیچ آسیب شیمیایی بر روی مو و پوست سر ایجاد نمی کند و به دلیل دوام و ماندگاری بالای این رنگ مو، پوششی صد در صدی برای موهای سفید ایجاد می کند و همچنین از مو در برابر آسیب های UV محافظت می کنند.

https://saloncity.ir/categories/bes-hair-color

رنگ مو بدون آمونیاک بس
رنگ موی بس

نتیجه گیری:

وجود آمونیاک در رنگ مو باعث آسیب رسیدن به موهای شما می شود یکی از روش های موثر برای کمتر آسیب دیدن موها استفاده از رنگ موهای بدون آمونیاک می باشد، این رنگ ها از خشکی و شکنندگی موها جلوگیری می کنند و باعث می شوند که موها بعد از رنگ کردن حالت طبیعی خود را حفظ کنند علاوه بر این موجب می شود که حساسیتی در پوست و مو ایجاد نشود و همه افراد بتوانند از این رنگ مو استفاده کنند.

برای مشاهده دیگر رنگ موهای فاقد آمونیاک ایرانی روی این لینک ذیل کلیک کنید.

https://saloncity.ir/mag/the-best-iranian-hair-color-without-ammonia

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

نظر خود را برای موهیتو بنویسید