بلوند سنگی، جدیدترین نوع بلوند پلاتینه

رنگ موی بلوند سنگی

به جرات می‌توان گفت، بلوند پلاتینه پرطرفدارترین نوع بلوند در میان خانم‌هاست. این نوع بلوند برای خانم‌های با پوست روشن، بسیار مناسب است. هماهنگی تناژ رنگ پلاتینه که متمایل به رنگ‌های سرد (مثل دودی و زیتونی) است،‌هارمونی خوبی با پوست‌های روشن و سرد ایجاد می‌کند. اما در مورد افراد با پوست‌های تیره یا گرم داستان کمی‌ فرق می‌کند.

 به گزارش مجله بیوتی کرو جدیدترین نوع بلوند پلاتینه اکنون به کمک افرادی با پوست‌های تیره‌تر و کسانی که دوست دارند بلوند گرمی ‌داشته باشد، اکنون در دنیای رنگ موها ترند شده است. این بلوند که “بلوند سنگی” نامیده می‌شود، ترکیبی از بلوند پلاتینه با رنگ‌های گرم مثل بژ و طلایی است.

این نوع بلوند به همان روشنایی یک بلوند پلاتینه است، اما با کمک سایه‌های طلایی و بژ تغییر کرده. این سایه‌های کمک کرده‌اند که ظاهر بلوند پلاتینه گرم‌تر شده و سردی آن خنثی شود. بنابراین برای خانم‌هایی با رنگ پوست نه چندان روشن هم مناسب است.

بلوند سنگی در واقع، بسیار طبیعی‌تر از بلوند پلاتینه است و به دلیل وجود سایه‌های گرم، حالت سه‌بعدی دارد. این موضوع برای کسانی که دوست دارند حجم موهایشان بیشتر دیده شود هم انتخاب خوبی است.

جالب است بدانید که تاریخچه و منشا رنگ موی بلوند پلاتینه به سرزمین‌های اروپای شمالی بازمی‌گردد. براساس تحقیقات ژنتیکی در سه دانشگاه معتبر ژاپن، مردمان این سرزمین‌ها، از دوران‌ نزدیک به عصر یخبندان دچار انواعی از جهش‌های ژنتیکی شده بودند که در نتیجه رنگ موهای آنها بلوند نزدیک به سفید و چشم‌های روشن بوده است. این نوع بلوند بعدا بلوند پلاتینه نامیده شد.

بلوند پلاتینه
بلوند پلاتینه
رنگ موی بلوند پلاتینه
بلوند پلاتینه
بلوند سنگی
بلوند سنگی
رنگ موی بلوند سنگی
بلوند سنگی

آیا بلوند سنگی را می پسندید؟ در مورد این رنگ چه فکر می کنید؟ به نظر شما زیباست؟ می توانید نظرات خود را با ما و دیگر مخاطبین موهیتو در پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

جدیدترین مطالب

نظر خود را برای موهیتو بنویسید