بافت مو با روبان ؛ انواع ایده های نو، جذاب و ترند

آموزش بافت مو با روبان

اگر فکر می‌کنید که روزهای استفاده از اکسسوری و روبان در موها به پایان رسیده، سخت در اشتباهید! مهم نیست که بخواهید در یک مهمانی مهم و تشریفاتی شرکت کنید، یا بخواهید برای یک دورهمی ‌دوستانه و پیک‌نیک آماده شوید. با کمک چند روبان ساده و ارزان‌قیمت یک مدل موی زیبا و متفاوت برای خودتان درست کنید. بافت مو با روبان می‌تواند هم خیلی ساده باشد هم خیلی پیچیده. اما نگران نباشید با کمی ‌تمرین و تکرار خیلی زود این مهارت را بدست می‌آورید. در ادامه توضیح چند روش بافت مو با روبان را آورده‌ام.

روش‌های استفاده از روبان در بافت مو

اگر شما به بافت مو علاقمند هستید و مهارت لازم را دارید یک خبر خوش! حالا زمان آن فرارسیده است که با کمک روبان بافت‌های جدید درست کنید. اما اگر در زمینه بافت مو چندان ماهر نیستید خوب است با کمک تصاویر آموزشی ابتدا بافت‌های پایه را بیاموزید و تمرین کنید. در اینجا چند نوع مدل و آموزش آنها بدون با وبی روبان را می‌بینید:

پاپیون و بافت مو ساده:

یکی از ساده‌ترین روش‌های بافت مو با روبان را حتماً می‌شناسید یا دست‌کم چندبار امتحان کرده‌اید. کافیست موهایتان را با هر سبکی که می‌خواهید ببافید و انتهای بافت را با روبان محکم کنید. معمولاً این روبان‌ها به شکل پاپیون هستند.

بافت مو ساده با پاپیون
نمونه کار موهیتو

بافت مو‌ هالو با روبان یا روسری:

بافت‌ “هالو” به همان بافت معروفی می‌گویند که مانند یک تاج گل دور تا دور سر می‌پیچد. .این بافت خیلی زیباست و اگر یک روسری هم به آن اضافه کنید پرزرق و برق‌تر می‌شود. طبق این تصویر می‌توانید بافت ‌هالو را انجام دهید. اما به جای یکی از سه یا چهار دسته مو، یکی از رشته‌ها را روبان در نظر بگیرید. آموزش این بافت را در این ویدیو می‌توانید ببینید.

بافت مو فرانسوی با روبان:

در تصویر زیر می‌توانید آموزش بافت فرانسوی را مشاهده کنید. اما من یک ویدئو از آموزش بافت فرانسوی با روبان هم در اینجا قرار دادم. البته این آموزش به زبان روسی است. البته اگر در راه آموزش بافت فرانسوی با روبان، کمی‌ هم روسی یاد بگیرید راه دوری نمی‌رود.

آموزش بافت مو فرانسوی

بافت هلندی با روبان:

بافت هلندی یکی از محبوب‌ترین‌هاست. در اینجا آموزش آن را به شکلی ساده در تصویر می‌بینید. برای اینکه آموزش هلندی با روبان را هم یاد بگیرید این ویدیو را از دست ندهید. البته در این گزارش هم می‌توانید آن را یاد بگیرید: آموزش بافت مو هلندی ؛ انواع مختلف با تصاویر زیبا

آموزش بافت مو هلندی

تیغ ماهی با روبان:

این نوع باقت هم از محبوبیت زیادی برخوردار است و اگر کمی ‌خلاقیت و حوصله به خرج دهید با یک روبان زیباتر هم می‌شود. آموزش بافت تیغ ماهی ساده را تصویر می‌بینید. برای آموزش بافت تیغ ماهی با روبان هم به این مقاله مراجعه کنید.

آموزش بافت مو تیغ ماهی

بافت طنابی با روبان:

این بافت خیلی ساده‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسد. آموزشش را در این تصویر مشاهده می‌کنید. اما برای آموزش بافت طنابی با روبان اینجا کلیک کنید.

آموزش بافت مو طنابی روی سر

ایده‌هایی برای بافت با روسری و روبان

بافت مو با روسری یا روبان ایده خیلی جالبی است تا یک مدل تکراری و معمولی را به یک مدل موی هیجان‌انگیز و جذاب تبدیل کنید. البته باید مهارت بیشتری پیدا کنید و تمرین و تکرار داشته باشید. در اینجا مدل‌هایی برای ایده گرفتن می‌بینید.

حالا که این مقاله به پایان رسیده است آیا همچنان در مورد بافت مو با روبان دیدگاه قبلی خود را دارید؟ آیا به طور کل چنین مدل بافت مویی را می پسندید؟ نظرات خود را در قسمت دیدگاه‌های همین صفحه با ما و دیگر مخاطبین موهیتو به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

1-بهترین روش بافت مو با روبان چیست؟

یکی از بهترین روش‌های بافت موها به سبک هالو با روبان است. در این روش بافت به دور سر مانند تاج میپیچد. با کمک یک روبان خوشرنگ می‌توانید یک بافت و مدل موی زیبا برای مهمانی داشته باشید.

2-مهم‌ترین نکته بافت مو با روبان چیست؟

نکته مهم در بافتن موها با روبان این است که باید روبان را به عنوان یک شاخه مستقل مو در نظر بگیرید. همچنین نباید اجازه دهید روبان از وسط بافت لیز بخورد و رها شود. برای اینکه چنین مهارتی بدست آورید نیاز به تمرین دارید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

نظر خود را برای موهیتو بنویسید