اولین ترند 2020؛ موی دم‌اسبی

مدل موی دم اسبی

«دم‌اسبی» یکی از پرطرفدارترین و آسان‌ترین مدل‌ها برای جمع‌وجور کردن موهاست. این مدل سال‌های سال است که در دنیای فشن و زیبایی همواره در رفت‌وآمد است. در دهه‌های اخیر هم ستارگان زیادی به شکل‌های مختلف از موی دم‌اسبی برای حضور در جشن‌های مهم، کمک گرفته‌اند. در این میان کایلی جنر(Kylie Jenner)، اِما چمبرلین (Emma Chamberlain) و جورجا اسمیت (Jorja Smith) از جمله سلبریتی‌هایی هستند که به تقویت هرچه بیشتر این مدل مو کمک کرده‌اند.

مدل موی دم اسبی کایلی جنر
کایلی جنر
دم اسبی جورجا اسمیت
جورجا اسمیت

حالا به گزارش مجله ووگ این مدل موی ساده اما زیبا، به عنوان اولین ترند سال 2020 ثبت شده است. البته نه به شکل معمول و مرسوم آن. بلکه یک دم‌اسبی بسیار سفت و محکم بدون هیچ گونه تار موی اضافه و رهاشده. نکته مهم دیگر هم این است که تا جایی که می‌توانید باید مرکز دم‌اسبی را بالا انتخاب کنید در واقع روی سرتان! قدم بعدی هم استفاده از ژل یا اسپری برای ایجاد یک ظاهر براق، محکم و بدون نظم است. با رعایت همین چند نکته ساده، شما تبدیل می‌شوید به پیشگام این مدل مو در سال جدید. البته شاید این نوع دم‌اسبی کردن موها، شاید چندان ساده و بی دردسر هم به نظر نرسد. چرا که معمولاً باعث کشیدگی و آسیب ریشه‌ها می‌شود. اما اگر قرار است به یک مهمانی آخرهفته خودمانی دعوت شوید، به یک بار امتحان کردنش می‌ارزد.

دم اسبی
مدل موی دم اسبی آریانا گرند

آیا مدل موی دم اسبی را می پسندید؟ آیا احساس نمی کنید این مدل بستن مو برای ریشه مو آسیب زاست؟می توانید دیدگاه های خود را با دیگر مخاطبین موهیتو در پایین این صفحه به اشتراک بگذارید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

جدیدترین مطالب

نظر خود را برای موهیتو بنویسید