چگونه مثل کایلی جنر جلوی موهایمان را هایلایت کنیم؟

هایلایت جلوی مو

یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین ترندهای مو در روزهای اخیر، بلوند کردن موهای جلویی است. البته این ترند چندین ماه پیش به دنیای فشن بازگشت اما اخیراً با کمک دوآ لیپا و کایلی جنر جانی تازه گرفته است. اولین نکته در مورد این سبک رنگ کردن موها آن است که بیشتر به درد کسانی می خورد که عادت دارند موهایشان را فرق وسط کنند.

کایلی جنر معمولاً عادت دارد از پوستیژهای رنگی و متفاوت استفاده می کند. اما این بار گویی تصمیم گرفته است که این ترند را روی موهای اصلی خودش امتحان کند (هرچند کاملاً مطمئن نیستیم). این سبک رنگ کردن موها خیلی آسان است و هیچ ریسکی هم ندارد. فقط کافی است دو رشته از موهای جلویی‌تان را رنگ کنید.

همانطور که گفتم، اگر موهای جلویی‌تان بلند است و معمولاً فرق وسط می‌کنید، این ترند فرصت خوبی است که یک استایل جدید برای خودتان بسازید. کافیست دو رشته مساوی از دو طرف موهای جلویی انتخاب کنید. یک پودر دکلره مرغوب تهیه کنید و حدود یک پیمانه از آن را با حدود دو برابر اکسیدان شماره 1 مخلوط کنید. سپس از ریشه تا ساقه موهایی که انتخاب کردید را با آن رنگ کنید. بعد از حدود 45 دقیقه تا یک ساعت آن را شستشو داده و با رنگ دلخواه رنگساژ کنید. هنگام استفاده از مواد دکلره حسابی دقت کنید. می توانید از یک آرایشگر بخواهید این کار را برایتان انجام دهد.

گفته می شود که این دوره آغاز و اوج این مدل مو، به دهه 90 میلادی باز می گردد. در آن دوران نوجوانان طرفداران پروپا قرص این سبک هایلایت کردن موها بودند.

هایلایت موهای جلویی
روشن کردن جلوی مو
هایلایت مو

آیا هایلایت کردن جلوی مو ایده‌ی جذابی‌ست؟ نظرات خود را در قسمت دیدگاه های همین صفحه با ما و دیگر مخاطبین موهیتو به اشتراک بگذارید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

نظر خود را برای موهیتو بنویسید