از همین حالا به فکر مدل موهای پاییزی خود باشید

مدل موهای پاییزی

درست است که تابستان هنوز تمام نشده،‌ اما آن ترانه معروف را به خاطر می‌آورید که میگفت تابستان خیلی کوتاه است؟ بنابراین اگر از آن دسته آدم‌های آینده نگر و تنوع طلب هستید باید از همین الان تصمیمتان را برای پاییز امسال بگیرید. حتی زودتر از بقیه دشمنانتان! ببخشید دوستانتان. تصمیم‌گیری زودتر از بقیه امتیاز بزرگی است!

مجله کازموپولیتن به تازگی به بررسی ترندهای پاییزی امسال پرداخته است. به گزارش کازموپولیتن 12 ترند اصلی برای پاییز امسال وجود دارند. در ادامه این مدل‌ها را با هم بررسی خواهیم کرد.

مدل موی بافت بیبی

یکی از مهم‌ترین ترندهای امسال بافت بیبی است. این بافت‌های کوچک و دو شاخه در دهه 90 بسیار پرطرفدار بودند و حالا دوباره بازگشته اند. کافیست یک بار این بافت را انجام دهید. متوجه خواهید شد که چقدر جذاب و آسان است!

بافت بیبی

بافت هلندی با پاپیون

بافت‌های پاییز 2020 به شکل بافت‌های شفاف و رو به بیرون هستند. ترند جدید بافتن مو ها به سمت بالا و استفاده از پاپیون است.

بافت موی هلندی با اکسسوری

ویوهای ساحلی

یکی دیگر از ترندهای جذاب امسال، ویوهای ساحلی است. این مدل مو را با کمک اتوی مو با حرارت پایین و تافت می‌توانید اجرا کنید. بهتر است از تافت‌های با ظاهر خیس استفاده کنید.

مدل موی ویو خیس

تل‌های تزئین شده

تل‌ها در تمام طول سال استفاده می‌شوند اما این تل‌های جدید مخصوص پاییز هستند.  این تل‌های تزئین شده بیشتر به شکل پفکی و حصیری هستند.

تل های تزئینی مو

دم اسبی مجعد

یکی دیگر از ترندهای جذاب که از سال پیش تاکنون بارها توسط سلبریتی‌ها مورد استفاده قرار گرفته، دم اسبی بوده است. اما پاییز امسال با پدیده دم اسبی مجعد روبرو هستیم!

دم اسبی مجعد

اکسسوری‌های کوچک و نقلی

سال 2019 استفاده از اکسسوری‌های بزرگ، درشت و دو طرفه ترند بود. اما در سال 2020 نوبت به اکسسوری‌های ریز و کوچک رسیده است. اکسسوری‌های تکی و مینیمال!

اکسسوری های کوچک مو

هایلایت کاراملی پاییزی

هایلایت کاراملی یکی از آن ترندهای جذاب پاییز است که احتمالاً با استقبال زیادی روبرو خواهد شد. بنابراین از همین تابستان به پیشواز آن بروید.

هایلایت کاراملی

دم اسبی با اکسسوری

این ترند از پارسال جا مانده است و به نظر میرسد هنوز هم می‌تواند جایگاهی داشته باشد. دم اسبی کردن موها و تزئین آن با روبان، گیره و کش از دیگر ترندهای پاییز 2020 است.

دم اسبی با اکسسوری

مدل موی باب شلخته

از زمان کرونا که کوتاهی‌های خانگی رواج پیدا کرده، به نظر می‌رسد تمامی ‌مدل موهای امسال شلخته و بی‌نظم هستند. همین روند را برای یک مدل موی باب پاییزی ادامه دهید!

مدل موی باب شلخته

رنگ موهای نئونی

رنگ موهای نئونی بعد از بیلی آیلیش و دوئا لیپا طرفداران بیشماری پیدا کرده است. به نظر می‌رسد حالا هم به عنوان یکی از مهم ترین ترندهای پاییزی به حساب می‌آیند.

رنگ موی نئونی

شینیون‌های رمانتیک و ساده

پاییز امسال پاییز استایل‌های ساده، مینیمال و البته رمانتیک است. شینیون‌هایی که امسال بیش از همه خواهید دید به همین سبک خواهند بود.

شینیون موی فر

پاپیون‌های بزرگ

اگر امسال تصمیم گرفتید موهایتان را با شال یا پاپیون تزئین کنید بهتر است یک پاپیون سفید و بزرگ انتخاب کنید. به همین سادگی!

پاپیون مو

شما می‌توانید تجربیات خود را با ما و دیگر مخاطبین موهیتو در قسمت دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

نظر خود را برای موهیتو بنویسید