مدل مو پسرانه بلند ؛ ۳۰ تصویر از انواع مختلف

امروزه بسیاری از آقایان به مدل موهای بلند علاقه مند شده و در تمام جهان طرفداران بسیاری پیدا کرده است. از ستاره‌های سینما گرفته تا ستاره‌های فوتبال برای داشتن ظاهری متفاوت موهای بلند را تجربه میکنند. البته باید توجه داشته باشید که مدل مو برای انواع صورت با یکدیگر فرق دارند. اگر می خواهید موهایتان را بلند کنید باید جنس و حجم موها، مدل صورت و علاقه شخصیتان را در نظر بگیرید. در این بخش نمونه های مدل مو پسرانه بلند جدید را آورده‌ایم که اگر شما هم داشتن موهای بلند را انتخاب کرده‌اید پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

جدیدترین مدل موهای پسرانه بلند

هر ساله مدل‌های مختلف و زیادی برای هر مدل مو مد می‌شود. در اینجا بهترین مدل‌های سال ۲۰۲1 آورده شده است.

مدل مو پسرانه ساده

می‌خواهید موهایتان را بلند کنید ولی نگرانید که به شما نیاید؟ یک مدل ساده انتخاب کنید. خیالتان راحت باشد این مدلها مو هیچوقت تکراری و قدیمی نمی‌شود و معمولا به همه افراد می آید. این مدل‌ها با اینکه ساده هستند، ولی کمک می‌کنند تا توجهات به سمت نیمه بالایی چهره جلب شود.

مدل های مو بلند پسرانه جدید
مدل موی زیبا و متفاوت پسرانه
مدل موی خاص و زیبا پسرانه
مدل مو پسرانه بلند با چتری
جدیدترین مدل موهای پسرانه بلند
انواع مدل موی مردانه بلند
مدل موی بلند مردانه و پسرانه ۲۰۲۰
مدل موی مردانه بلند
زیباترین مدل مو پسرانه

مدل موی فر پسرانه

شاید شما با داشتن موهای فر نمی دانید که کدام مدل مو برای شما مناسب تر است! این روزها داشتن موهای فر یک حسن به حساب می آید که می توان از آن بهترین استفاده را داشت. فقط کافی است مدل مناسبی را برای موهای خود انتخاب کنید و به درستی آنها را حالت دهید.

مدل مو مردانه فر
مدل مو پسرانه فشن
عکس موهای بلند مردانه برای موی فر
مدل موی فر پسرانه جذاب
مدل موی فر پسرانه بلند
زیباترین مدل مو پسرانه بلند
مدل مو بلند دور کوتاه

مدل مو نیمه بلند پسرانه

این مدل از انواع مدلهای زیبا و بی نظیر است که جذابیت ظاهری شما را افزایش می دهد. در ادامه تصاویری از انواع مدل موهای نیمه بلند پسرانه آورده شده که برای آقایان جوان انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شود

مدل مو با ریش و سبیل
موهای مدرن پسرانه با ریش کم پشت
جدیدترین مدل های موی نیمه بلند
مدل موی زیبا و متفاوت پسرانه
مدل مو بلند پسرانه
مدل شیک و بلند پسرانه

مدل موی پسرانه خیلی بلند

مدل مو ساده مردانه بلند
مدل مو پسرانه شیک
مدل موی خیلی بلند و فر
مدل موی بلند بسته پسرانه
مدل موی بلند دور کوتاه پسرانه

حرف آخر

همانطور که دیدید مدل موهای بلند دارای انواع گوناگونی مانند نیمه بلند، ساده و فشن و … موجود است. در این بخش با انواع مدل مو پسرانه بلند آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مدل مویی بی نظیر و زیبا را برای خود انتخاب نمایید

در آخر پیشنهاد میکنیم اگر میخواهید با مدل موهای دیگر آشنا شوید حتما گزارش روبرو را بخوانید:مدل مو خامه ای از کجا آمد؟ حقایقی که در مورد آن نمیدانستید. شما می‌توانید تجربیات خود را با ما و دیگر مخاطبین موهیتو در قسمت دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

1-چطور باید موهای بلند مردانه را حالت دهیم؟

برای حالت دادن به موهای بلند مردانه به یک برس گرد، سشوار و کمی واکس‌ژل نیاز دارید. با کمک یک برس گرد می‌توانید موهایتان را به خوبی حالت‌دار کنید. برس گرد باعث پفکی شدن موها و خوش‌حالت شدن آنها می‌شود. بنابراین بهتر است به جای استفاده از اتوی مو، کار کردن با برس گرد و سشوار را یاد بگیرید. واکس‌ژل هم به براق و نرم شدن موها کمک می‌کند. البته می‌توانید برای جلوگیری از موخوره شدن موها کمی به نوک موها سرم مو بزنید.

2-بهترین مدل مو بلند مردانه کدام است؟

به نظر می‌رسد یکی از پرطرفدارترین مدل موهای بلند مردانه بستن موها به شکل دم اسبی پشت سر است. مدل موی گوجه‌ای مردانه هم طرفداران زیادی در بین پسران جوان دارد.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

جدیدترین مطالب

نظر خود را برای موهیتو بنویسید