مدل مو قارچی ؛ بهترین مدلهای زنانه و مردانه را اینجا ببینید

مدل مو قارچی

یکی از مهمترین المان‌های زیبایی صورت هر فردی مدل مو‌های اوست. مدل مو‌های قارچی از انواع مدل‌های فانتزی مو است که هم در خانم‌ها و هم در آقایان دارای طرفداران زیادیست. این مدل مو دارای زیبایی و جذابیت خاص خود است و به همین دلیل از مد خارج نمی‌شود. همچنین با استفاده از هایلایت و یا مش مو می‌توانید جذابیت بسیاری به این مدل ایفا کنید. پس اگر می‌خواهید مدل مویی متفاوت را تجربه کنید در این بخش با ما همراه شده و مجموعه تصاویر از مدل مو قارچی را تماشا کنید.

مدل موی قارچی برای چه افرادی مناسب است؟

اگر از مو‌های بلند خود خسته شده‌اید و به دنبال تنوع می‌گردید این مدل می‌تواند کمکی به شما کمک کند. مدل موی شیک و خاص که یک قسمت از پشت مو اندازه‌ای بسیار کوتاه‌تر دارد و به اصطلاح به آن مدل مو قارچی می‌گویند.

در این مدل، مو‌های پشت سر از زیر کاملا کوتاه شده و روی مو‌ها تا وسط گوش و دقیقا مثل قارچ یکدست در اطراف سر با کمی چتری زده خواهد شد. این مدل در دو حالت کوتاه و کمی بلند وجود دارد پس اندازه‌ی کوتاهی آن به خود شما بستگی دارد. این مدل مو در میان مردان هم محبوبیت داشته و دارای انواع مدل مو‌های فانتزی و شیک است.

این مدل بسیار فانتزی بوده و اغلب به همه مدل صورتی می‌آید، ولی به خانم‌ها و آقایان تپل با گردن‌های کوتاه پیشنهاد نمی‌شود. پس مدل مو قارچی برای افرادی که گردنی بلند و صورتی کشیده دارند بیشتر مناسب است.

مدل های مو قارچی زنانه

مدل مو قارچی دخترانه
مدل مو قارچی زنانه
مدل موی قارچی کوتاه زنانه
مدل کج قارچی مو
مدل مو قارچ زنانه
مدل مو کوتاه قارچی دخترانه
مدل مو بلند قارچی
آموزش کوتاهی مو مدل قارچی
مدل موی متفاوت قارچی
مدل موی خیلی کوتاه قارچی
مدل مو قارچی فانتزی
مدل کوتاهی مو قارچ

مدل های مو قارچی مردانه

مدل مو قارچی مردانه
مدل مو قارچی دور کوتاه
عکس مدل مو قارچی مردانه
مدل قارچی شیک و مجلسی مو
عکس مدل مو قارچی پسرانه
مدل موی قارچی
مدل موی قارچی پسرانه
مدل مو قارچی فانتزی
مدل کوتاهی مو قارچی پسرانه

قارچی حالت دار برای خانم‌ها و آقایان

منظور از حالت دار این است که مو‌ها کاملا صاف و لخت نبوده و کمی مجعد و فر باشند تا زیبایی صورت را دو چندان کند

اگر شما یک صورت گرد دارید یعنی طول صورت شما به اندازه‌ی عرض آن در قسمت گونه‌هاست، مدل موی قارچی حالت دار مناسب‌تر بوده و گردی صورت شما را به طور موثری متعادل می‌کند.

مدل موی قارچی فر
مدل موی قارچی حالت دار
مدل موی مردانه فر قارچی
مدل مو قارچی حالت دار و فانتزی
مدل موی کوتاه و فر قارچی
مدل موی فر قارچی زنانه
مدل موی حالت دار قارچی زنانه

حرف پایانی

در این بخش انواع مدل مو قارچی برای خانم‌ها و آقایان را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم این مدل‌ها مورد توجه تان قرار بگیرند و با ایده گرفتن از آن‌ها بتوانید مو‌های خود را به زیبایی کوتاه کنید.

برای مشاهده انواع مدل مو‌های متنوع و جدید دیگر در صورت تمایل می‌توانید به بخش مدل مو خامه‌ای از کجا آمد؟ حقایقی که در مورد آن نمیدانستید و مدل کوتاهی مو؛ چگونه بهترین مدل را برای خودمان انتخاب کنیم؟ مراجعه کنید.

شما می‌توانید تجربیات خود را با ما و دیگر مخاطبین موهیتو در قسمت دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

1-مدل موی قارچی چیست؟

مدل موی شیک و خاص که یک قسمت از پشت مو اندازه‌ای بسیار کوتاه‌تر دارد و به اصطلاح به آن مدل مو قارچی می‌گویند.
در این مدل، مو‌های پشت سر از زیر کاملا کوتاه شده و روی مو‌ها تا وسط گوش و دقیقا مثل قارچ یکدست در اطراف سر با کمی چتری زده خواهد شد. این مدل در دو حالت کوتاه و کمی بلند وجود دارد پس اندازه‌ی کوتاهی آن به خود شما بستگی دارد.

2-آیا مدل موی قارچی برای موهای فر هم مناسب است؟

پاسخ این سوال مثبت است. اگر موهای فر درشت و موج‌دار دارید مدل موی قارچی می‌تواند به چهره شما حالتی هنری ببخشد. از طرفی این مدل برای کسانی که موهای فر و گره‌دار دارند بسیار راحت است و شما را از گره خوردن مکرر موها راحت می‌کند. رسیدگی به مدل موهای کوتاه برای کسانی که موهای فر و موج‌دار دارند ساده‌تر است.

3-آیا مدل موی مصری همان مدل موی قارچی است؟

در واقع مدل موی مصری نوعی کپ بلند است و با مدل موی قارچی تفاوت دارد. در مدل موی مصری بلندی موها تا زیر گوش و روی گردن است اما در مدل موی قارچی موها بسیار کوتاه‌تر هستند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

جدیدترین مطالب

نظر خود را برای موهیتو بنویسید