انواع مدل مو دخترانه مخصوص مهمانی و عروسی

مدل موی دخترانه مجلسی

به عنوان یک دختر، وقتی خبر دعوت شدن به یک مهمانی به گوشتان می‌رسد احتمالاً این پروسه در ذهنتان شکل می‌گیرد: تهیه لباس، کفش، جواهرات، آرایش و مدل مو. آماده کردن هر کدام از اجزای این پروسه کار راحتی نیست و احتمالا موها جزو آخرین مراحل آماده شدن شما هستند. اگر یک خانم جوان هستید احتمالاً برای رفتن به یک مهمانی مهم به دنبال یک مدل موی دخترانه و زیبا می‌گردید. خبر خوب این است که تنوع مدل موی دخترانه بسیار زیاد و خبر بد اینکه انتخاب یک مدل سخت است. بنابراین اجازه دهید در این مورد کمکتان کنم. در این گزارش با انواع مدل موی دخترانه برای مهمانی، عروسی و زیر شال و روسری آشنا می‌شوید. با من همراه باشید.

مدل موی باز دخترانه

اگر موهای بلندی دارید بهترین کار این است که گزینه‌های مدل موی باز را بررسی کنید. مدل موی باز به دخترانه بودن استایل شما کمک شایانی می‌کند. رایج‌ترین مدل موی باز دخترانه، موج‌دار (کِرلی کردن) موهاست. به این نوع فر، فر ‌هالیوودی هم می‌گویند. دو روش برای فر کردن (کِرلی کردن) موها وجود دارد: با اتو و با دستگاه فرکننده. در ادامه آموزش مختصری از هریک را می‌بینید.

فر کردن موها با بابلیس

برای درست کردن این مدل مو به یک دستگاه فرکننده مو نیاز دارید. به نظر من هر دختری باید یکی از این دستگاه‌ها برای خودش داشته باشد چرا که بسیار پرکاربرد هستند. بنابراین اگر هنوز یک فرکننده یا بابلیس ندارید می‌توانید انواع مختلف آن در را در سایت‌های فروشگاه آنلاین ببینید و بررسی کنید.

انواع فر کننده مو
مدل مو فر درشت
مدل موی دخترانه باز فر

فر کردن موها با اتوی مو

فر کردن موها با اتوی مو کار بسیار راحتی است. البته به شرطی که یک اتو موی مناسب داشته باشید. اتویی که برای این کار به آن احتیاج دارید باید دارای لبه‌های منحنی شکل باشد تا موها را دچار شکستگی نکند. اگر صفحات اتو پهن باشند فر درشت‌تری خواهید داشت.

مدل موی باز دخترانه فر

مدل موی باز دخترانه لخت شلاقی

یکی دیگر از مدل موهای باز دخترانه، صاف کردن و شلاقی کردن آنهاست. برای این کار باید ابتدا موها را با نرم‌کننده و ماسک شتسشو دهید. سپس از یک سرم مو برای نرم و براق کردن هرچه بیشتر آنها استفاده کنید. زمانی که موها خشک شدند از یک اتوی مو حرفه‌ای و مناسب برای صاف کردن موها کمک بگیرید. برای این کار موها را لایه‌لایه جدا کنید. توجه کنید که هرچه لایه‌ها نازک‌تر باشند موهای صاف‌تری خواهید داشت.

مدل موی دخترانه باز صاف
مدل موی دخترانه صاف

مدل موی دخترانه کوتاه

فکر نکنید که فقط برای موهای بلند مدل موهای زیادی وجود دارد. اگر شما از آن دسته دخترهای مو کوتاه هستید بدانید که هزاران مدل موی متنوع دیگر هم پیش روی شماست. در ادامه انواعی از این مدل موها را می‌بینید.

مدل مو دخترانه کوتاه
مدل مو دخترانه کوتاه بافت
مدل موی کوتاه دخترانه

مدل مو برای موهای فر و وز دخترانه

اگر دختری با گیسوهای فرفری هستید تبریک می‌گویم؛ شما بسیار خوش شانس هستید و برای انتخاب مدل مو دستتان کاملاً باز است. از مدل موهای گوجه‌ای، تا شینیون‌های نیمه باز و انواع بافت هر مدلی که دوست داشته باشید می‌توانید امتحان کنید. چرا که حجم و پف موهای فر زیبایی هر مدل مویی را دوچندان می‌کند. فقط باید این نکته را به خاطر داشته باشید که حتماً وز موها را با کمک موس مو، سرم مو یا ژل از بین ببرید و ظاهری براق به آنها بدهید.

مدل مو دخترانه برای مو فر
شینیون دخترانه مو فر
شینیون مو فر دخترانه
شینیون موی فر دخترانه

مدل موی دخترانه ساده برای عروسی

اگر به یک عروس دعوت شده‌اید و به دنبال یک مدل موی مناسب می‌گردید به نظر من مدلی را انتخاب کنید که در عین سادگی و زیبایی، رسمی ‌و شیک باشد. مثلاً یک مدل شینیون ساده پایین، گوجه‌ای ساده یا شینیون‌های نیمه باز انتخاب‌های مناسبی هستند. به خاطر داشته باشید که مدل موهای کاملاً باز برای یک مراسم عروسی چندان رسمی ‌نیستند. در اینجا نمونه‌هایی برای ایده گرفتن می‌بینید.

مدل مو دخترانه برای عروسی
مدل مو دخترانه برای عروسی
شینیون دخترانه برای عروسی
شینیون گوجه ای ساده
مدل مو دخترانه گوجه ای
مدل مو گوجه ای دخترانه
مدل شینیون مو دخترانه
شینیون نیمه باز دخترانه برای عروسی
بافت مو دخترانه برای عروسی
بافت مو ساده برای عروسی

 مدل مو دخترانه مجلسی ساده

دلیل اینکه مدل موهای مجلسی را از عروسی جدا کرده ام به دلیل رسمی‌بودن مجالس عروسی است. اما اگر شما به یک مهمانی آخر هفته، تولد یا سالگرد دعوت شده اید نیازی نیست یک مدل موی خیلی رسمی‌انتخاب کنید. مدل موهای باز (که قبلاً توضیح دادم) گوجه ای شلخته، بستن موها با روبان و شال، انواع بافت مو، استفاده از انواع اکسسوری‌ها گزینه‌هایی هستند که در اختیار دارید. همچنین برای اینکه با انواع مدل بافت مو آشنا شوید این گزارش را از دست ندهید:آموزش همه انواع مدل بافت مو برای مبتدی‌ها

مدل بستن مو با شال
مدل مو دخترانه مجلسی ساده
مدل مو دخترانه مجلسی
مدل مو دخترانه با روسری
مدل مو دخترانه با دستمال سر
مدل بافت مو دخترانه مجلسی
مدل مو دخترانه عروسکی
بافت روی سر برای مجلس
مدل موی دخترانه ساده مجلسی

مدل مو خامه ای دخترانه

اگر تا به حال فکر می‌کردید که مدل موهای خامه‌ای فقط مخصوص پسرهاست، سخت در اشتباه بوده‌اید. انواعی از مدل موهای پامپادور یا خامه‌ای دخترانه هم وجود دارند که می‌توانند ظاهر شما را جذاب و متفاوت کنند. برای استایل کردن این مدل موها به برس گرد، بیگودی و سشوار نیاز دارید.

مدل مو خامه ای دخترانه
مدل مو دخترانه خامه ای
مدل مو دخترانه کوتاه خامه ای
مدل مو خامه ای بلند دخترانه

مدل مو دم اسبی دخترانه

مدل موهای دم اسبی در طول زمان همیشه زیبایی شان را حفظ کرده‌اند. یک مدل موی دم اسبی مصداق کامل مدلی ساده، جذاب و شیک است و می‌تواند به شما یک استایل ساده اما رسمی ‌بدهد. در اینجا نمونه‌هایی از این نوع مدل مو می‌بینید.

مدل مو دم اسبی دخترانه
مدل مو دخترانه دم اسبی
مدل مو دخترانه دم اسبی
مدل مو دخترانه دم اسبی حالت دار

مدل مو زیر شال و مقنعه

در مورد مدل موهای زیر شال و مقنعه باید بگویم که انتخاب‌های زیادی وجود ندارند. چرا که قدرت مانور مدل مو زیر شال یا روسری تقریباً کم است. اما فرق کج، چتری، بافت جلوی موها، فر کردن (کرلی کردن) موها از جمله نمونه‌های مدل موی زیر مقنعه و روسری هستند. در ادامه نمونه‌هایی می‌بینید.

مدل مو فرفری زیر شال
مدل مو فر هالیوودی زیر روسری
مدل موی باز زیر روسری
مدل موی چتری زیر شال
مدل موی فرفری زیر شال
مدل موی بافت زیر شال
مدل مو دانشجویی زیر مقنعه
مدل مو برای زیر مقنعه
مدل مو برای زیر مقنعه

مدل مو دخترانه با اکسسوری؛ از کجا بخریم؟

اکسسوری‌ها یکی از مهم ترین ابزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند مدل موی جذاب‌تری داشته باشند. از جمله پرکابردترین و محبوب‌ترین آنها شامل گیره یا سنجاق سرها، تل، ریسه و شانه‌های تزئینی هستند. البته استفاده از روبان، دستمال سر و شال هم امسال دوباره ترنده شده است. امروزه انواع متنوعی از اکسسوری‌ها در بازار وجود دارد. بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی و پیج‌های اینستاگرام مجموعه کاملی از انواع اکسسوری‌های مخصوص مو ارائه کرده‌اند. کافیست کمی با صبر و حوصله بگردید تا نمونه‌های دلخواه خود را پیدا کنید.

مدل مو دخترانه با تل
مدل مو دخترانه با دستمال سر و روسری
مدل مو دخترانه با گیره سر
مدل مو دخترانه با گیره
شینیون مو دخترانه با ریسه

در آخر

هنگامی ‌که می‌خواهید یک مدل مو دخترانه برای خودتان انتخاب کنید چند نکته مهم را در نظر داشته باشید: جنس و ضخامت موها و فرم صورت. همچنین هماهنگی مدل مو با لباس هم نکته مهمی ‌است. از طرفی دقت داشته باشید که همیشه قبل از حالت دادن به موها با کمک ماسک، نرم‌کننده، سرم و اتوی مو، وزی موها را برطرف کنید.
اگر در مورد تطابق و هماهنگی مدل مو با فرم صورت اطلاعات کافی ندارید توصیه می‌کنم حتماً این گزارش را بخوانید: انتخاب مدل مو براساس فرم صورت

از میان مدل‌های ارائه شده کدام یک را می‌پسندید؟ دلیل انتخابتان چیست؟ نظرات خود را در قسمت دیدگاه‌های همین صفحه با ما و دیگر مخاطبین موهیتو به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

1-مدل موی دخترانه باز بهتر است یا بسته؟

این موضوع به نوع مهمانی شما و مدل لباستان بستگی دارد. اگر مهمانی شما بسیار رسمی است مدل موهای بسته و پیچیده انتخاب بهتری هستند. اما برای مهمانی‌های غیررسمی مدل‌های باز مناسبترند. از طرفی اگر یقه لباس شما باز است می‌توانید موهایتان را باز بگذارید. اما برای یقه‌های بسته پیچیدن موها انتخاب بهتری است.

2-بهترین مدل موی ساده دخترانه مخصوص مجالس چیست؟

کرلی کردن مو یا همان فر کردن با بابلیس یکی از بهترین و ساده‌ترین مدل موهای دخترانه است. این مدل مو برای بیشتر مراسم‌ها و مهمانی‌ها کاربرد دارد. به این مدل مو فر هالیوودی یا اروپایی هم گفته می‌شود.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

جدیدترین مطالب

نظر خود را برای موهیتو بنویسید