مدل موی جدید مگان مارکل؛ ترند رویال

مگان مارکل و پرنس هری

اگرچه مدل موی دم اسبی همیشه شیک و پرطرفدار بوده است اما دم اسبی کردن موهای خیلی بلند آن هم پایین‌تر از حد معمول، کم‌تر مورد توجه قرار گرفته. مدل مویی که در هفته گذشته جایگاه محبوبی میان سلبریتی‌ها پیدا کرده است.

به گزارش مجله ریفاینری، مگان مارکل اخیراً در جشن بنیاد ایندیور (Endeavour Fund Awards) با چنین مدل مویی حاضر شد. موهای مشکی و براق، با این مدل دم اسبی که پایین بسته شده بود. اندازه موها تا گودی کمر می‌رسید و پایین موها هم حالت داده شده بود. مگان که به همراه همسرش پرنس هری در این مراسم شرکت کرده بود در تقدیر از دستاوردهای ورزشی سربازان و مجروحین جنگ سخنرانی کرد.

لباس جدید کیم کارداشیان
مدل موی سلن دیون

البته لازم به ذکر است که مگان اولین نفری نیست که این ترند را محبوب کرده است. اجازه دهید به کمی قبل‌تر بازگردیم. هفته گذشته کیم کارداشیان برای اولین بار در فشن شو پاریس، این ترند را معرفی کرد. کمی بعدتر سلین دیون (Celine Dion) خواننده محبوب و خالق آهنگ محبوب My heart will go on هم با همین مدل مو در خیابان‌های نیویورک ظاهر شد. البته سلین دیون همیشه عادت ندارد در مورد استایلش جاروجنجال به پا کند این بار اما، انگار با دفعات قبل تفاوت داشت. پس از این دو سلبریتی، حضور مگان مارکل با این نوع دم اسبی، در مراسم خیریه ایندیور، مهر تاییدی بر محبوبیت این ترند میان سلبریتی‌ها بود و حالا دیگر می‌توانیم این ترند را یک ترند رویال یا سلطنتی هم بنامیم.

آیا این مدل مو را می‌پسندید؟ نظرات خود را با ما و دیگر مخاطبین موهیتو در پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید‍

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

جدیدترین مطالب

نظر خود را برای موهیتو بنویسید