انواع مدل مو دم اسبی به همراه تصاویر آموزشی و متنوع

مدل موی دم اسبی

یکی از ساده‌ترین و در عین حال زیباترین مدل مو برای خانم‌ها مدل مو دم اسبی است که معمولا وقت زیادی برای درست کردن نمی‌گیرد و برای مراسم مختلف مناسب است. مدل دم اسبی برای نحستین بار در فشن شو استلا مک کارتنی دیده شده است. جالب است بدانید امروزه این مدل مو نیز دارای انواع گوناگونی است و می‌توان با اضافه کردن طرح‌های خلاقانه به مدل موی دم اسبی آن را از حالت همیشگی و یک نواختی درآورد و شکل جذاب تری به آن بخشید. در همین راستا در ادامه این مطلب به آموزش تصویری و مرحله به مرحله مدل موی دم اسبی طرح دار و متفاوت پرداخته ایم و قرار است تصاویر مدل‌های مختلف و زیبای این مدل را با هم تماشا کنیم؛ پس حتما با ما همراه شوید.

انواع مدل موی دم اسبی

۱. دم اسبی ساده و بالا

این مدل در واقع ساده‌ترین روش برای مدل دم اسبی است که با کمی خلاقیت می‌توانید از این مدل ساده نیز با طرح‌های مختلف استفاده کنید. مثلا می‌توانید اول مو‌ها را ببندید و بعد قسمت بسته شده را فر کنید. یا قبل از بستن به آن حالت دهید. از فرق کج یا وسط یا چتری استفاده کنید و مطمئن باشید که در همه این طرح‌ها زیبایی وجود دارد.

۲. دم اسبی ساده و پایین

می‌توانید برای زیر روسری از این مدل استفاده کنید. در این روش نیز می‌توان از طرح‌های زیبا و مختلفی استفاده کرد. به طور مثال پیچاندن مو‌ها یا استفاده از فرق وسط از روش‌های جلوه دادن به این مدل است. قطعا خوش تان خواهد آمد.

۳. دم اسبی با بافت

یکی دیگر از مدل‌های بسیار جذاب استفاده از بافت است. اضافه کردن یک بافت از یک طرف موهایتان، دو طرف، از وسط یا بافت فرانسوی و تیغ ماهی به مو‌ها حالت زیبایی بخشیده و مناسب کنسرت‌های موسیقی، مهمانی‌ها و عروسی هاست.

۴. دم اسبی به هم ریخته

این مدل مو برای مو‌های متوسط رو به بلند مناسب‌تر است. مو‌های تان را از پشت شل ببندید. بعد مقداری از مو‌ها را روی صورتتان بریزید. اینطوری می‌توانید مدل موی به هم ریخته درست کنید و اگر در طول روز مقدار بیشتری بیرون ریخت نگران نباشید و مو‌ها را به حال خودش بگذارید.

۵. دم اسبی نیمه باز با بافت

این مدل برای مهمانی نیز مناسب است. از این طریق می‌توانید مو‌های بلند و پرپشت تان را به نمایش بگذارید. فقط کافی است مو‌های جلو را جمع کنید و دم اسبی ببندید. برای بستن هم می‌توانید از کش مو استفاده کنید و هم می‌توانید با موهایتان آن را ببندید. در این مدل می‌توانید از بافت‌های مختلف برای قسمت جلوی مو‌ها نیز استفاده کنید.

آموزش روش‌های مختلف بستن مدل دم اسبی با عکس

یکی از راحت‌ترین و بی دردسرترین مدل مو برای خانم‌ها مدل دم اسبی است که در ادامه با هم روش‌های مختلف بستن آن را مشاهده خواهیم کرد. از مدل دم اسبی می‌توانید در منزل، برای باشگاه، زیر روسری و حتی برای شرکت در مهمانی‌ها و مجالس استفاده کنید.

آموزش مدل موی دم اسبی
طرز ارایش مدل مو دم اسبی برای دختران
اموزش انواع مدل مو دم اسبی
مدل مو دم اسبی 2020 مناسب مجالس
آموزش مدل ساده دم اسبی
مدل دم اسبی

تصاویری از مدل‌های مختلف دم اسبی

این مدل‌های دم اسبی خیلی شیک و زیبا هستند و با دیدن آن‌ها تعجب می‌کنید که چرا زودتر امتحان شان نکرده اید

مدل با بافت دم اسبی
مدل دم اسبی ساده و پایین
مدل مو نیمه باز دم اسبی ساده و شیک مناسب موی صاف
مدل موی دم اسبی با چتری بلند
مدل دم اسبی با بافت
مدل متفاوت دم اسبی
مدل موی دم اسبی یک طرفه
مدل دم اسبی برای مهمانی
مدل مو دم اسبی با چتری
مدل مو دم اسبی همراه با بافت
مدل کج دم اسبی
مدل موی دم اسبی ساده و بالا
مدل ساده دم اسبی
مدل مو مجلسی و شیک دم اسبی
مدل موی ساده و زنانه دم اسبی
مدل بستن موی زنانه
مدل مو دم اسبی 2020
مدل موی یک طرفه پایین دم اسبی

کلام پایانی

در این بخش با انواع مدل مو دم اسبی آشنا شدید و آموزش و تصاویر زیبایی از مدل‌های مختلف آن را تماشا کردید که امیدواریم این مدل‌ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن‌ها موهایتان را به زیبایی فرم و حالت دهید. مدل موی دم اسبی از تنوع بالایی برخوردار است و میتوانید انواع دم اسبی‌های مدل دار را هر روزه تجربه کنید.

برای مشاهده انواع مدل مو‌های متنوع و جدید دیگر در صورت تمایل می‌توانید به بخش مدل مو خامه‌ای از کجا آمد؟ حقایقی که در مورد آن نمیدانستید و مدل کوتاهی مو؛ چگونه بهترین مدل را برای خودمان انتخاب کنیم؟ مراجعه کنید.

شما می‌توانید تجربیات خود را با ما و دیگر مخاطبین موهیتو در قسمت دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

1-چرا موی دم اسبی پایین می‌افتد؟

اولین عامل شل شدن و پایین افتادن دم اسبی حجم بالای موهای شماست. اگر شما موهای پرپشتی دارید احتمالاً دم‌اسبی‌تان مرتباً پایین می‌افتد. از طرفی استفاده از کش‌های معمولی برای دم اسبی بعد از مدت کوتاهی باعث شل شدن آن می‌شود. برای اینکه دم‌اسبی بالای سر داشته باشید باید از کش‌های بسیار محکم و قوی مثل کش‌های قیطانی متوسط استفاده کنید. علاوه بر این باید با کمک دو یا چند عدد سنجاق سر بعد از بستن دم اسبی، آن را فیکس کنید.

2-آیا دم اسبی کردن موها ضرر دارد؟

اگر عادت دارید به طور مداوم موهای خود را دم اسبی ببندید، این موضوع باعث کشیده شدن تار موها و شکسته شدن آنها می‌شود. کشیده شدن تار مو به مرور زمان باعث نازک شدن آن هم می‌شود.

3-آیا دم اسبی کردن باعث ریزش مو می‌شود؟

آلوپشیا نام نوعی از الگوی ریزش مو است که در اثر کشیده شدن موها بوجود می‌آید. اگر به مدت زیادی به کشیدن موها ادامه دهید به مرور زمان این موضوع باعث ابتلا به این نوع از ریزش مو می‌شود. این ریزش مو به خصوص در نواحی پیشانی و شقیقه فرد ظاهر می‌شود.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

نظر خود را برای موهیتو بنویسید