سنت‌شکنی جنیفر با موهای ساحلی

مدل موی جنیفر لوپز

تقریباً همه ما جنیفر لوپز را به دلیل استایل‌های خاص و زیبایش می‌شناسیم. جنیفر همیشه طرفدار آرایش‌های ساده و تمیز و لباس‌های بی‌عیب‌ونقص است. در مورد موهایش هم او معمولاً شینیون ‌های گوجه‌ای و ساده را برای شرکت در جشنواره‌ها و مراسم‌های مهم انتخاب کرده. اما آنچه نباید در مورد جنیفر لوپز فراموش کرد، رفتار سنت‌شکنانه او در انتخاب مدل‌های جدید فشن و میکاپ است.

مدل موی جنیفر در گلدن گلوب
مدل موی جنیفر در گلدن گلوب 2020

همانطور که می‌دانید جنیفر هفته گذشته با همان شینیون همیشگی و خاص خودش در مراسم گلدن گلوب حاضر شد. اما براساس آنچه در چندروز گذشته دیدیم به راحتی می‌توان فهمید که حتی یک فوق ستاره مانند جنیفر لوپز هم از تغییرات کاربری سال جدید در امان نیست!

به گزارش مجله ووگ شب گذشته او در اجلاس جوایز انجمن منتقدین فیلم لس آنجلس 2020 با مدل موهایی تازه حاضر شد. آنطور که استایلیست او گفته، موهای جنیفر را با الهام از امواج ساحلی دیزاین کرده است. یک گوجه ساده (مورد علاقه جنیفر) اما نه خیلی سفت و محکم. همینطور چند رشته از موهای جلو در اطراف صورت که با ظاهری مرطوب و نیمه خشک. آرایش چشم او که به رنگ آب‌های نیلگون است هم به کمک آمده تا ظاهر با طراوت ساحلی جنیفر را بیشتر تقویت کند. شاید در سال جدید باید منتظر سنت‌شکنی‌های بیشتری از او باشیم!

موهای ساحلی جنیفر
مدل موی جنیفر در مراسم منتقدین لس آنجلس 2020
جنیفر لوپز در مراسم منتقدین لس آنجلس 2020

آیا شما این مدل مو را می پسندید؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با دیگر مخاطبان موهیتو به اشتراک بگذارید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

جدیدترین مطالب

نظر خود را برای موهیتو بنویسید