رنگ موی بادمجانی را چگونه درست کنیم؟ فرمول‌های کاربردی و آسان

تغییر رنگ مو می‌تواند در هر فردی حس شادابی و تغییر و تحول را زنده کند. یکی از رنگ‌هایی که در سال‌های اخیر بسیار مد است رنگ موی بادمجانی است که جز رنگ‌های فانتزی به حساب می‌آید. با کمک این رنگ مو شما می‌توانید تغییرات مثبتی را در رنگ مو‌های خود ایجاد کنید و متفاوت‌تر از همیشه و با چهره‌ای جذاب به نظر برسید. در نظر داشته باشید اگر میخواهید موهایتان را به رنگ بادمجانی در بیاورید رنگ زرد و طلایی از طیف رنگ‌هایی است که با بادمجانی هماهنگی لازم را دارند.
با ما همراه شوید تا فرمول‌های مختلف این رنگ موی جذاب، به همراه مدل‌های زیبایی از آن را ببینید.

چگونه رنگ موی بادمجانی درست کنیم؟

این رنگ یکی از رنگ‌های فانتزی جدید است که به رنگ بنفش بسیار نزدیک بوده البته تناژ تیره نیز دارد. در کل اگر به دنبال تغییری اساسی، ولی موقت در ظاهر خود هستید رنگ‌های فانتزی مانند رنگ موی شرابی، رنگ موی آبی، رنگ بادمجانی و … می‌توانند انتخاب‌های جذابی باشند.

متاسفانه به دلیل فانتزی بودن این رنگ به دست آوردن آن بدون دکلره امکان پذیر نیست. پس برای این رنگ مو شما نیاز دارید با استفاده از دکلره، پایه مو را به ۷ برسانید و سپس تمام مواد زیر را با هم مخلوط کنید.

فرمول رنگ موی بادمجانی
رنگ مو بادمجانی
رنگ موی بادمجانی
آمبره رنگ بادمجانی

فرمول:

۸۰ میل رنگ بادمجانی روشن + ۱۰ میل رنگ شرابی + ۳۰ میل رنگ موی طبیعی شمار ۷ + ۱۰ سانت واریاسیون بنفش + اکسیدان ۲

  • میزان استفاده از هر رنگ به جنس و حجم مو‌های شما بستگی دارد.
  • توجه داشته باشید هر ترکیب را باید ۲۰ تا ۴۰ دقیقه روی موهایتان قرار دهید. بهتر است بعد از ۲۰ دقیقه مدام رنگ را چک کنید و زمانی که به تناژ دلخواه شما رسید مو‌ها را با آب ولرم شستشو دهید.

رنگ مو فانتزی بادمجانی

برای کسانی که می‌خواهند رنگ‌های موقت را امتحان کنند رنگ مناسب است. مدل فانتزی این رنگ با چند بار شستشو از روی مو‌های شما پاک می‌شوند. برای به دست آوردن این رنگ ابتدا مو را به روش دکلره به پایه ۹ یا ۱۰ برسانید.

رنگ موی بادمجانی فانتزی
رنگ موی فانتزی بادمجانی

فرمول:

رنگ موی شاه بلوطی روشن ۷.۶۹ + رنگ مو‌های شماره ۷.۶۵ و ۵.۸۸ + رنگ موی ۷.۰ + واریاسیون قرمز + اکسیدان نمره ۲

رنگ بادمجانی روشن

این رنگ که بیشتر به صورت هایلایت یا آمبره استفاده می‌شود برای دختر خانم‌های جوان بسیار مناسب است. برای این رنگ باید ابتدا مو‌ها را به پایه ۹ برسانید و سپس از ترکیب زیر استفاده کنید.

رنگ بادمجانی روشن
رنگ موی بادمجانی روشن
رنگ مو روشن بادمجانی

فرمول:

پودر دکلره بادمجانی + رنگ موی دودی نقره‌ای + اکسیدان شماره ۶

رنگ موی شرابی بادمجانی

رنگ موی شرابی رنگی خاص در بین رنگ مو‌ها است و وقتی در کنار رنگهای دیگر قرار گیرد تغییرات قابل توجه‌ای را در چهره ایجاد می‌کند. توجه داشته باشید که در انتخاب رنگ موی شرابی بادمجانی باید به سن توجه کرد، چراکه سن را بالا می‌برد. ابتدا برای این رنگ باید پایه مو‌ها را با دکلره به ۶ برسانید.

رنگ موی شرابی بادمجانی
رنگ مو بادمجانی شرابی
هایلایت مو به رنگ شرابی بادمجانی
رنگ موی بادمجانی شرابی

فرمول:

۶۰ میل رنگ موی شرابی روشن + ۶۰ میل رنگ مو بادمجانی + ۳۰ میل رنگ موی آلبالویی + ۳۰ میل رنگ موی دودی + اکسیدان ۲

رنگ مو بادمجانی عنابی

با این رنگ مو جذابیتی فوق العاده و بیشتر از همیشه را در استایل خود ایجاد کنید. برای این رنگ مو ابتدا همه مو‌های خود را با دکلره کردن به پایه ۶ رسانده و سپس ترکیب زیر را برای مدت ۳۰ تا ۴۰ دقیقه روی مو‌های خود اعمال کنید.

رنگ موی بادمجانی عنابی
رنگ موی عنابی بادمجانی

فرمول:

رنگ شرابی شماره ۷ + رنگ موی قرمز ماهگونی شماره ۱ + رنگ موی بلوند تیره طلایی شماره ۱.۲ + رنگ موی بلوند تیره شکلاتی شماره ۱ + رنگ مو بادمجانی شماره ۶ + واریاسیون قرمز + واریاسیون بنفش + اکسیدان ۲

حرف آخر

در این مطلب فرمول‌های ترکیبی رنگ مو بادمجانی به همراه تصاویری از این رنگ مو را مشاهده کردید که امیدواریم این فرمول‌ها شما را در بدست آوردن رنگ دلخواهتان به خوبی راهنمایی کنند. برای نگهداری از مو‌ها به خصوص برای رنگ موی فانتزی باید مو‌های خود را در فواصل زمانی کوتاه ترمیم کرده و رنگ‌های روی ریشه را به رنگ بادمجانی در آورید.

در پایان به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنبال رنگ روشن هستید از مطلب «رنگ موی شامپاینی با ۱۰ فرمول عالی در تناژهای جذاب» نیز دیدن کنید و از این رنگ جذاب نیز برای رنگ کردن ایده بگیرید.

نظرات خود را در قسمت دیدگاه های همین صفحه با ما و دیگر مخاطبین موهیتو به اشتراک بگذارید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

جدیدترین مطالب

نظر خود را برای موهیتو بنویسید