مدل موهای پیکی بلایندرز و محبوب‌ترین مدل مو انگلیسی

مدل موی تام شلبی

حالا که مدتی از تمام شدن فصل پنجم سریال پیکی بلایندرز (ٍPeaky Blinders) می‌گذرد، زمان خوبی است تا به معرفی مدل مو انگلیسی به خصوص آنهایی که در طول سریال مشاهده کردیم، بپردازیم. یک استایل موی خوب می‌تواند همه چیز را تغییر دهد ، اما تلاش برای همگام بودن با آخرین‌ ترندهای مردانه هم می‌تواند خسته کننده باشد – درست است؟ بنابراین من اینجا هستم تا به شما کمک کنم تا با شناخت کافی از استایل موهای انگلیسی، یک ظاهر دلخواه، شیک و همیشگی برای خودتان انتخاب کنید.

مدل موهای تام شلبی در سریال پیکی بلایندرز

قبل از هرچیز بیایید با هم مدل موهای “تام شلبی” مهم‌ترین کاراکتر سریال را مورد بررسی قرار دهیم. اگر دنبال‌کننده این سریال باشید حتما متوجه شده‌اید که مدل موهای تام و البته بقیه شخصیت‌ها، در هر فصل دچار تغییراتی شده است به خصوص در فصل پنجم یا همان فصل آخر. این امر کاملاً طبیعی است چرا که این موضوع نشان دهنده وقوع تغییرات جدی در شخصیت تام و دیگران است. چنان که “لوز چیاوو” استایلیست موها در این سریال می‌گوید: واضح است که تام در فصل پنجم، بسیار پولدار شده و به انجام کارهای بزرگ عادت کرده، بنابراین مدل مو و سبک استایل او باید بازتاب دهنده این موضوع باشد.

مدل موی پیکی پلایندرز

او همچنین این مدل مو را اینگونه توصیف می‌کند: این مدل مو هیچ گونه سایه و خط محوی ندارد. روی موهای بالایی نسبتاً بلند است و با یک مرز مشخص از بقیه سر جدا شده است. این مدل مو انعکاسی از خشونت و تنهایی درونی تام است.

لوز چیاوو استایلیست مو در پیکی بلایندرز
لوز چیاوو استایلیست موی سریال پیکی بلایندرز

مدل موهای محبوب انگلیسی

اما تنها مدل مو انگلیسی محبوب قطعا فقط موی شلبی‌ها نیست. این روزها یکی از پرطرفدارترین مدل موها، شامل مدل‌هایی است که بر بلند بودن روی موها و ‌تراشیده شدن زیر آنها تاکید می‌کنند. در ادامه انواعی از این مدل‌ها را میبینید.

مدل مو انگلیسی خامه ای

این مدل مو همانطور که اشاره شد، به شکلی طراحی شده که بالای موها نسبتاً بلند است. دو طرف و عقب موها ‌تراشیده شده است. اگر دوست دارید در مورد خامه ای بیشتر بدانید این گزارش را بخوانید: مدل مو خامه ای از کجا آمد؟ حقایقی که در مورد آن نمیدانستید

مدل موی خامه ای انگلیسی

مدل فرق کج

این مدل تقریبا در دسته مدل‌های کلاسیک طبقه‌بندی می‌شود. یک طرف موها حسابی کوتاه شده و طرف دیگر بلند است. می‌توانید با کمک واکس یا ژل آن را به عقب شانه کرده و مرتب نگه دارید.

مدل موی فرق کج مردانه

مدل موی مردانه سایه دار

بلند گذاشتن روی موها و حجم دادن به آنها به علاوه سایه دار کردن اطراف مو، حالا پرطرفدارترین مدل مو در میان مردان است. اگر موهایتان نازک است بهتر است که مقدار محوطه سایه دار را کمتر در نظر بگیرید و با کمک یک برس گرد و سشوار موها را استایل دهید. اما اگر موهایتان ضخیم است نسبت محوطه محو و قسمت موهای بلند را یکسان در نظر بگیرید.

مدل موی سایه دار مردانه

مدل موی ساده انگلیسی

اگر دوست دارید یک ظاهر ساده و حرفه‌ای‌تر داشته باشید، قد موهایتان را زیاد بلند یا زیاد کوتاه نکنید. بهتر است قد موها متوسط باشد و با کمک تافت و سشوار به عقب شانه بزنید و استایل دهید.

مدل موی ساده انگلیسی مردانه

مدل موی سزار (قیصر)

مدل موی سزار یکی از محبوب‌ترین مدل موهای کوتاه کلاسیک برای آقایان است که تقریباً در مورد هر مرد با شکل سر مناسب می‌تواند خوب به نظر برسد! امروزه این مدل مو تقریباً به شکل نوین‌تری به چشم می‌خورد. بد نیست هرازگاهی امتحانش کنید.

مدل موی قیصری

مدل موی رو به عقب

ظاهرا این مدل، سبک مورد علاقه دیوید بکهام هم هست. اگر جنس موهایتان نازک است این مدل برای شما انتخاب بسیار خوبی است. فقط با کمی ‌ژل و سشوار به یک ظاهر عالی دست پیدا می‌کنید.

مدل موی دیوید بکهام

رنگ موی پلاتینه

امروزه رنگ موی پلاتینه و سفید دیگر فقط مخصوص مردان مسن و پیر نیست. بلکه ‌ترندی است جذاب که بسیار هم مورد استقبال قرار گرفته. اگر می‌خواهید یک تغییر اساسی در استایل خود به وجود آورید، این مدل را امتحان کنید.

مدل موی زک افرون

مدل موی دیسکانکت

مدل موهای دیسکانکت، ظاهری خشن و جذاب ایجاد می‌کنند. اگر شما به دنبال این نوع جاذبه هستید احتمالا انتخاب مناسبی است.

مدل موی دیسکانکت

دلیل ترند شدن این مدل مو را در چه می‌بینید؟ آیا به نظر شما واقعا مدلی جذاب است؟ یا صرفا به علت معروف شدن این سریال و بازیگر اقبال به سمت آن زیاد شده است؟ اساسا دنبال روی به این شکل را می‌پسندید؟ نظرات خود را در قسمت دیدگاه‌های همین صفحه با ما و دیگر مخاطبین موهیتو به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

1-پرطرفدارترین مدل مو انگلیسی کدام است؟

این روزها و به دنبال پخش سریال پرطرفدار “پیکی بلایندرز” گفته می‌شود پرطرفدارترین مدل مو انگلیسی، مدل موهای تام شلبی است. این مدل مو به مدل موی آلمانی شباهت بسیاری دارد.

2-بهترین مدل موهای انگلیسی کدامند؟

مدل موی خامه‌ای، قیصری، دیسکانکت و سایه‌دار از جمله محبوب‌ترین مدل موهای انگلیسی در میان آقایان هستند. این مدل موها هم برای افراد با استایل‌های کلاسیک و هم برای افراد با استایل اسپورت مناسبند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

جدیدترین مطالب

نظر خود را برای موهیتو بنویسید