پرطرفدارترین رنگ موهای 2020

رنگ موی 2020

حتماً میدانید که دیگر چیزی تا شروع سال 2020 میلادی نمانده. به همین مناسبت مجله کاسموپولیتن در گزارش امروزش به معرفی بهترین و پرطرفدارترین رنگ موهای 2020 پرداخته. رنگ موهایی که امسال قرار است بیشتر از همیشه ببینید. در ادامه چند .نمونه را با هم مرور می‌کنیم

بلوند نقره‌ای

رنگ موی بلوند نقره ای

اگر دوست ندارید موهایتان را کاملا نقره‌ای دودی کنید، نگران نباشید. چرا که امسال سایه‌های نقره‌ای دودی با زیر سایه بلوند، حسابی غوغا کرده‌اند. فقط کافیست بالیاژ بلوند انجام بدید به همراه رنگساژ نقره‌ای دودی. نکته مهم  این است که بالیاژتان زردی نداشته باشد.

رنگ موی یاسی

رنگ موی یاسی

احتمالاً اگر فقط یکبار رنگ یاسی را امتحان کنید عاشقش می‌شوید و دیگر به راحتی رهایش نمی‌کنید. امسال  این رنگ بیشتر از سال‌های قبل طرفدار پیدا کرده پس بهتر است زودتر دست به کار شوید. نکته مهم در مورد رنگ یاسی این است که هر هفته رنگساژتان را تمدید کنید تا سایه‌های ناخواسته را از بین ببرید.

هایلایت کاراملی

هایلایت کاراملی

نسبت به ترند قبلی، این یکی جدید نیست اما مطمئن‌تر است. برای کسانی که دوست دارند تغییر کنند اما اصولا سمت رنگ‌های جیغ نم‌یروند انتخاب ‌ایده‌آلی است. پس یک زمینه قهوه‌ای شکلاتی انتخاب کنید به همراه‌ هایلایت‌های کاراملی. نکته مهم این است که اگر تصمیم گرفتید موهایتان را شکلاتی کنید باید همیشه برنامه‌ای برای براق و نرم کردنشان داشته باشید. موهای قهوه‌ای کدر و مات (آسیب‌دیده) هیچ جلوه‌ای ندارند.

رنگ کردن پایین مو

رنگ پایین مو

یکی از روش‌های مورد علاقه من و البته مناسب کسانی که نمی‌خواهند کل موهایشان را رنگ کنند اما همیشه وسوسه رنگ مو به سراغشان می‌آید. امسال بازار رنگ کردن پایین موها حسابی داغ است پس اگر به دنبال یک تغییر کوچک اما هیجان‌انگیز می‌گردید این ترند را از دست ندهید. من توصیه می‌کنم با رنگ‌های فانتزی شروع کنید.

قهوه‌ای تیره

رنگ موی قهوه ای تیره

به نظر می‌رسد رنگ قهوه‌ای در دنیای رنگ موها حسابی جاخوش کرده است. تنها تفاوت امسال با سال‌های دیگر این است که اگر یک رنگ قهوه‌ای می‌خواهید بهتر از تیرگی‌اش را بیشتر کنید تا به این رنگ عمق بدهید. یک رنگ مطمئن، زیبا، ساده و همه‌پسند.

قرمز آتشین

قرمز آتشین

برعکس قهوه‌ای، قرمز یکی از رنگ‌هایی است که همیشه در رفت و آمد است. جالب است که هر سال هم همین موقع‌ها هم شدتش بیشتر می‌شود؛ البته دلیل خوبی هم دارد: فصل زمستان! همانطور که می‌دانید در زمستان رنگ‌های گرم بیشتر از رنگ‌های سرد، طرفدار دارد. نکته: اگر موهایتان را قرمز می‌کنید بهتر است از شامپوهای بدون سولفات استفاده کنید تا برای مدت بیشتری تناژ قرمز را در موها نگه دارید.

ریشه‌های سایه‌دار

سایه ریشه مو

خب این سبک نسبت به قبلی ها کمی ‌جدیدتر است. در این روش قرار نیست بعد از رنگ کردن موها، ریشه‌گیری منظم انجام دهید. فقط کافیست چند هفته یک بار یک رنگ تیره‌تر از ساقه‌ها و با همان تنالیته انتخاب کنید و ریشه‌ها را کمی ‌تیره‌تر کنید. به این ترتیب یک کنتراست زیبا بوجود می‌آید.

اولین چیزی که بعد از خواندن این گزارش به ذهنتان رسیده، چیست؟ لطفا نظر خود درباره این گزارش را در قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

جدیدترین مطالب

نظر خود را برای موهیتو بنویسید