مدل موهایی که بعد از قرنطینه باید امتحان کنیم

در این روزهای قرنطینه، شاید یکی از مهم‌ترین هدف‌هایمان برای آینده، ایجاد تغییر و تحولاتی در چهره و موهایمان باشد. کوتاه یا رنگ کردن موها یکی از بهترین گزینه‌ها برای تغییر در سال جدید است. مخصوصاً برای بعد از روزهای قرنطینه که قرار است با دوستان و آشنایان زیادی ملاقات داشته باشیم. هرچند هنوز هم دقیق نمی‌دانیم که چه زمانی قرار است دوباره به روال عادی بازگردیم اما خوب است با چند مدل ترند بهاره و تابستانه موها آشنا شوید و ایده بگیرید.

مدل موها و رنگ‌های محبوب سال جدید            

مدل موهای محبوب سال معمولا مدل‌هایی هستند که بهار را با آن شروع می‌کنیم. گرم بودن این دو فصل معمولاً یکی از دلایلی است که وسوسه مان می‌کنند موهایمان را کوتاه کنیم. از طرفی رنگ موهای گرم در این فصل‌های بسیار پرکاربرد هستند چرا که معمولاً در این فصل‌ها از لباس‌های روشن و خنک استفاده می‌کنیم و این نوع رنگ موها تضاد خوبی با استایل‌های تابستانه ایجاد می‌کنند. در ادامه انواعی از مدل‌های محبوب سال را به انتخاب مجله هارپربازار و ریفاینری می‌بینید.

مدل موی باب

اگر به مدت طولانی است که موهای بلند دارید و می‌خواهید بعد از قرنطینه دوستانتان را غافلگیر کنید به نظرم بهتر است، یک مدل موی باب (مصری) انتخاب کنید. این مدل مو امسال قرار است همه‌گیر شود.

مدل موی باب
مدل موی مصری برای موی فر
مدل موی باب برای مو فر
مدل موی باب

بافت طنابی

مدل پاندمی ‌بعدی که احتمالا تابستان بعد از قرنطینه زیاد ببینید بافت‌های طنابی همراه با اکسسوری‌های متنوع است. پیشنهاد می‌کنم گزارش ایده‌هایی برای بافت مو با روبان را هم بخوانید.

بافت موی طنابی با روبان
بافت طنابی با روبان

رنگ موی رنگین کمانی

مدل بعدی رنگ موهای رنگین‌کمانی است. این نوع رنگ مو یکی دوسال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است و به نظر من تغییر بسیار بزرگی محسوب می‌شود.

رنگ موی رنگین کمانی

لایت پنجه آفتابی

این نوع‌ هایلایت کاملاً مخصوص بهار و تابستان است. مخصوصا اگر برنامه‌ای برای برنزه کردن دارید، این نوع لایت را از دست ندهید.

هایلایت پنجه آفتابی

روسری و روبان

روسری‌ها سال گذشته هم به عنوان ترندهای تابستانی شناخته می‌شدند. حدس می‌زنم امسال اما حضور پررنگ‌تری داشته باشند. اگر به استفاده از اکسسوری‌ها علاقه دارید حتما از روسری‌های ابریشمی ‌استفاده کنید.

مدل موی گوجه ای با روسری

مدل موی کوتاه پسرانه

البته خیلی سخت است که تصمیم بگیرید موهایتان را تا این اندازه کوتاه کنید اما باور کنید که این مدل موها مخصوصاً در این موقع سال بسیار لذت‌بخش و دلپذیر هستند. فرقی هم نمی‌کند موهایتان فر باشد یا لخت، مدل‌های کوتاه پسرانه برای انواع موها مناسب هستند.

مدل موی کوتاه پسرانه

شما کدام مدل مو را انتخاب می‌کنید؟ فکر می کنید کدام مدل مو طرفدار بیشتری پیدا می‌کند؟ نظرات خود را در قسمت دیدگاه‌های همین صفحه با ما و دیگر مخاطبین موهیتو به اشتراک بگذارید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

جدیدترین مطالب

نظر خود را برای موهیتو بنویسید