با بهترین رنگ موی سال آشنا شوید

انواع رنگ مو

پیدا کردن رنگ موی سال یک موضوع جالب برای خیلی از خانم‌ها و آقایان به خصوص آن دسته از افرادی است که به تنوع اهمیت می‌دهند. البته این موضوع برای دنبال‌کننده‌های فشن و مد هم مسئله چالش‌برانگیزی است. بنابراین در این گزارش قصد دارم، شما را با انواع رنگ موهای محبوب سال‌های گذشته و این که چرا به این محبوبیت رسیده‌اند آشنا کنم. پس تا پایان با من همراه باشید.

رنگ موی سال چگونه انتخاب می‌شود؟

همانطور که حتماً شنیده‌اید، کمپانی پنتون هر سال با کمک تعدادی از کارشناسان رنگ از سراسر جهان، یک رنگ را به عنوان رنگ موی سال معرفی می‌کند. اما چطور این اتفاق می‌افتد؟ گفته می‌شود این کمپانی در ماه نوامبر میزبان نمایندگانی از گروه‌های استاندارد رنگ در جهان است. در طی این جلسه که در یک اتاق کاملاً سفید برگزار می‌شود، این کارشناسان براساس شاخص‌های جهانی رنگ سال را انتخاب می‌کنند. رنگ سال پنتون پیشروترین رنگ هر سال از منظر طراحان و انعکاسی است از آنچه جهان در سال پیش رو بیش از هر چیز به آن نیاز دارد.

بهترین رنگ موی سال

در مورد رنگ مو اما همه چیز در اختیار کمپانی پنتون نیست. هرچند که نمی‌توان تاثیر رنگ منتخب پنتون را بر مد و فشن نادیده گرفت، اما سلبریتی‌ها و طراحان فشن و زیبایی نقش پررنگ‌تری در این میدان دارند. ستاره‌های دنیای موسیقی و سینما مثل جنیفر لوپز، بیانسه، ریحانا، آنجلینا جولی، تیلور سوئیفت و ده‌ها سلبریتی دیگر که مدل موها و استایلشان الهام بخش هوادارنشان است. البته در سال‌های اخیر هم خواهران کارداشیان سهم بیشتری در بازار فشن و مد داشته‌اند. بنابراین می‌توان گفت رنگ موی هرسال یا هر فصل از سال، با توجه به انتخاب سلبریتی‌ها و طراحان آنها تعیین می‌شود.

چگونه از رنگ موی سال باخبر شویم؟

هرچند که امتحان کردن همه مدل‌ها و ترندهایی زیبایی ممکن نیست، اما اگر دوست دارید که بهترین‌ها و جدیدترین‌ها را بیابید، بهتر است به چند چیز دقت کنید. به عنوان مثال دنبال کردن سلبریتی‌های محبوب و مورد علاقه‌تان و الهام گرفتن از سبک لباس و آرایش و رنگ موی آنها در مراسم‌هایی که در آنها شرکت می‌کنند روش خوبی است.

از طرفی دنبال کردن اخبار مربوط به جدیدترین ترندها هم می‌تواند به شما کمک کند با بهترین رنگ موهای سال آشنا شوید. این اخبار را در سایت موهیتو در قسمت اخبار و ترندها بخوانید.

انتخاب رنگ مو

هفته‌های فشن را فراموش نکنید

مراسم‌های هفته فشن که هرساله چندین بار در شهرهای مهم دنیا مانند، پاریس و نیویورک برگزار می‌شوند، مهم‌ترین رویدادهای گردهمایی طراحان هستند. در این مراسم‌ها جدیدترین و به روزترین ترندهای مربوط به مو، میکاپ و لباس رونمایی می‌شوند.

هفته فشن پاریس

مراسم‌های موسیقی و سینما

از دیگر مراسم‌های مهمی‌که در آنها شما می‌توانید با ترندها و مدل‌های روز دنیای فشن آشنا شوید، مراسم‌هایی مانند مت گالا،‌ اسکار و گرمی‌هستند. ظاهر ستارگان موسیقی و سینما در این مراسم‌ها نقش تعیین کننده‌ای در دنیای زیبایی و فشن دارند.

رنگ موی سال در کی پاپ

بهترین رنگ موی سال 2018

در سال 2018 رنگ انتخابی پنتون رنگ بنفش بود. رنگ موی انتخابی سال اما رنگ‌های دیگری بودند. در اینجا لیستی از بهترین رنگ موهای سال 2018 آورده‌ام:

  • آمبره بلوند عسلی
  • شرابی زرشکی
  • قهوه‌ای دودی
  • بلوند پلاتینه یخی

بلوند عسلی
بلوند عسلی
رنگ موی شرابی زرشکی
رنگ موی شرابی زرشکی
قهوه ای دودی
دودی قهوه‌ای
بلوند پلاتینه یخی
بلوند پلاتینه یخی

بهترین رنگ موی سال 2019

رنگ انتخابی پنتون در سال 2019 رنگ مرجانی بود. مرجانی به زودی به یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها در این سال تبدیل شد. طراحان فشن و زیبایی هم با الهام از این رنگ آثار زیادی خلق کردند. رنگ موی مرجانی هم در سال 2019 طرفداران بی‌شماری داشت. اما رنگ موی سال فقط مرجانی نبود. در اینجا سایر رنگ‌های محبوب 2019 را می‌بینید:

  • رنگ موهای رنگین کمانی
  • قهوه‌ای بلوطی
  • مشکی پرکلاغی با رفله آبی
  • خاکستری دودی
  • صورتی پاستلی
  • قهوه‌ای مسی
رنگ موی رنگین کمانی
رنگ موی رنگین کمانی
قهوه‌‌ ای بلوطی
قهوه‌‌ای بلوطی
مشکی پرکلاغی آبی
مشکی پرکلاغی آبی
قهوه ای مسی
قهوه‌ای مسی
رنگ موی خاکستری دودی
خاکستری دودی
رنگ موی صورتی پاستلی
صورتی پاستلی

بهترین رنگ موی سال 2020

آبی کلاسیک یا آبی نفتی رنگی بود که در سال 2020 از سوی کمپانی پنتون به عنوان رنگ موی منتخب سال معرفی شد. رنگ موی آبی نفتی هرچند که به اوج محبوبیت نرسید اما‌ هایلایت‌های آبی در 2020 بیشتر از همه سال‌های دیگر دیده می‌شدند. در ادامه بهترین رنگ موهای سال 2020 را خواهید دید:

  • قهوه‌ای عسلی تیره
  • بلوند نقره‌ای
  • بلوند یاسی
  • هایلایت کاراملی
  • قهوه ای شکلاتی
قهوه‌ای عسلی تیره
قهوه‌ای عسلی تیره
هایلایت کاراملی
هایلایت کاراملی
رنگ موی بلوند نقره‌ای
بلوند نقره‌ای
رنگ موی بلوند یاسی
بلوند یاسی
رنگ موی قهوه‌ای شکلاتی
قهوه‌ای شکلاتی

کلام آخر

با بهترین رنگ موهای سال آشنا شدید. همچنین فهمیدید که چگونه می‌توان از آخرین اخبار فشن و ترندهای رنگ مو باخبر شد. اما فراموش نکنید که هیچ‌گاه هیچ محدودیتی برای انتخاب رنگ موی دلخواه شما وجود ندارد. برای رنگ کردن موهایتان و ایجاد تنوع منتظر ترندها نباشید. خودتان دست به کار شوید و رنگ‌های محبوب خود را امتحان کنید.

شما می‌توانید تجربیات خود را با ما و دیگر مخاطبین موهیتو در قسمت دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

جدیدترین مطالب

نظر خود را برای موهیتو بنویسید