انتخاب مدل مو زنانه را به یک تجربه شیرین و هیجان‌انگیز تبدیل کنید

مدل مو زنانه

مدل مو زنانه یکی از آن چیزهایی است که در دنیای فشن تنوع زیادی دارد. هرچند که ما خانم‌ها در طول عمرمان شاید فقط سه یا چهار مدل مو را امتحان کنیم. به خصوص وقتی که وارد سنین بالاتر می‌شویم، در انتخابمان سخت‌گیرانه‌تر عمل می‌کنیم. چرا که مدل مو یا رنگ موی ما نباید ما را مسن‌تر یا خیلی جوان‌تر نشان دهد. به نظر من این نکته را به خاطر داشته باشید که مدل موی شما، شخصیت و روحیات شما را تعریف می‌کند. بنابراین اگر با ظرافت و کمی ‌‌احتیاط عمل کنید می‌توانید تحسین اطرافیانتان را برانگیزید. در این گزارش انواع مدل مو زنانه برای همه سلیقه‌ها جمع‌آوری شده است. پس تا پایان با من همراه باشید.

مدل موی زنانه 2020

حتماً می‌دانید که در دنیای ترندها چه خبر است. با نو شدن سال، تعداد زیادی از مدل موهای جدید هم به دنیای مد و فشن معرفی می‌شوند. در این میان مدل موهای زنانه جایگاه ویژه‌ای دارند. اگر دوست دارید موهایتان با جدیدترین مدل‌های روز منطبق باشد این بخش از گزارش مخصوص شماست. در اینجا بخشی از مدل موهای سال 2020 را برای شما گردآوردی کرده‌ام.

مدل موی خیس
مدل موی کوپ کوتاه
مدل موی باب
شینیون نیمه باز
مدل موی نیمه باز
مدل مو زنانه کلاسیک
مدل مو زنانه 2020

مدل کوتاهی موی بلند

اکثر خانم‌های ایرانی به مدل موهای بلند علاقه زیادی دارند. به طوری که کوتاه کردن حتی مقدار کمی ‌از موهایشان هم برای آنها دشوار است. اما نکته منفی قضیه اینجاست که بلند بودن موها برای مدت طولانی ظاهر شما را یکنواخت می‌کند. از طرفی ممکن است سلامت آنها را هم در خطر بیندازد. موخوره و کدر شدن، از جمله شایع‌ترین معضلات موهای بلند هستند. رنگ کردن یا تغییر حالت دادن موهای بلند (مانند فر یا صافی) هم کار بسیار پرهزینه و دشواری است. بنابراین بهترین پیشنهاد من برای شما این است که دل به دریا بزنید و یک مدل مو زنانه جدید را امتحان کنید. لازم نیست کل موهایتان را کوتاه کنید اما دست‌کم مدل‌های لایه‌ای، فارا، پَر یا چیزهای شبیه به اینها را امتحان کنید. در ادامه انواعی از مدل کوتاهی برای موی بلند را می‌بینید.

مدل مو بلند زنانه
مدل کوتاهی برای مو بلند
مدل مو زنانه کوتاهی
مدل مو لیر
مدل مو زنانه لایه ای
مدل مو زنانه بلند
مدل مو بلند زنانه
مدل مو باب بلند زنانه

مدل مو زنانه کوتاه

البته تعداد خانم‌هایی هم که به موهای کوتاه یا حتی خیلی کوتاه علاقه شدید دارند، کم نیست. اگر از این گروه بپرسید، حتما در مورد مزایای آن چیزهای زیادی به شما خواهند گفت. مثل شستشوی راحت و بی‌دردسر و راحتی در حالت دادن و رسیدگی به موها. علاوه بر اینها، با یک مدل مو زنانه کوتاه در زمان و هزینه‌هایتان هم صرفه‌جویی می‌کنید. این مدل‌ها برای هر دو گروه خانم‌هایی که موی کم پشت و نازک یا خیلی پرپشت دارند هم انتخاب خوب و هوشمندانه‌ای است. اگر به اندازه کافی قانع شدید که چرا باید به مدل‌های کوتاه هم فکر کنید این تصاویر را ببینید.

مدل مو زنانه کوتاه
مدل مو کپ کوتاه زنانه
مدل مو کوتاه زنانه
مدل مو کوپ کوتاه زنانه
مدل مو زنانه کوتاه
کوتاهی مو زنانه
کپ کوتاه زنانه
کوپ کوتاه زنانه

مدل مو زنانه خیلی کوتاه

به عنوان یک زن اینکه تصمیم بگیرید موهایتان را خیلی کوتاه کنید اصلاً کار راحتی نیست. اما حتماً برای خودتان دلایل قانع‌کننده‌ای داشته‌اید. این انتخاب جسورانه و شجاعانه شما را تحسین و پیشنهاد می‌کنم این مدل موها را ببینید و ایده بگیرید.

مدل مو زنانه خیلی کوتاه
مدل مو کوتاه پسرانه زنانه
مدل موی کوتاه اسکارلت جانسون
مدل موی آنا هتاوی
مدل موی خیلی کوتاه زنانه
مدل مو کوتاه زنانه با هایلایت
مدل موی پسرانه برای دختر
مدل مو زنانه قیصری
مدل مو زنانه دورسفید
مدل مو خیلی کوتاه زنانه

مدل مو زنانه مجلسی

ما خانم‌ها معمولاً وقتی می‌خواهیم برای یک مراسم آماده شویم، آخرین چیزی که به آن فکر می‌کنیم مدل مو است. به نظر من این کار یک اشتباه استراتژیک است. چرا که ممکن است موها حتی بیشتر از آرایش یا حتی لباس ما دیده شود. این در حالی است که ما اصلاً به خوبی در مورد آن فکر نکرده‌ایم.

نکات مهم در انتخاب مدل مو زنانه برای مجلس و مهمانی

از آنجایی که شاید هنگام رفتن به یک مهمانی یا مراسم بعضی از نکات مهم را فراموش کنید، بعضی از آنها را اینجا آورده‌ام:

  • جنس مو
  • رنگ مو
  • مرتب بودن نوک موها
  • هماهنگی مدل مو با فرم چهره
  • هماهنگی مدل مو با مدل لباس و به خصوص یقه
  • تناسب مدل مو با مراسم
  • تناسب مدل و رنگ مو با سن شما

توجه داشته باشید که به عنوان مثال، یک رنگ موی نامناسب ممکن است شما را مسن تر از چیزی که هستید نشان دهد. همچنین یک مدل موی خاص ظاهر شما را خیلی رسمی ‌یا برعکس،‌ غیررسمی ‌کند. همچنین نکاتی مثل نامرتب یا کدر بودن موها، نشاندهنده آماده نبودن شماست. لطفاً به همگی این نکات با دقت فکر کنید.  این گزارش را هم بخوانید تا اطلاعاتی در مورد هماهنگی مدل مو با فرم صورت بدست آورید: انتخاب مدل مو براساس فرم صورت

در ادامه نمونه‌های از مدل مو زنانه مناسب عروسی، مهمانی و مراسم را می‌بینید.

مدل مو زنانه مجلسی شیک
مدل مو زنانه مجلسی
شینیون زنانه برای عروسی
شینیون فرانسوی زنانه برای عروسی
مدل مو زنانه ساده برای عروسی
شینیون ساده زنانه
شینیون فرانسوی زنانه
مدل مو زنانه ساده
شینیون خطی زنانه
شینیون مجلسی ساده و شیک
شینیون اروپایی شیک
شینیون مو برای عروسی

آموزش بستن مو برای عروسی

من همیشه می‌گویم که برای هرکاری مربوط به مو، به یک متخصص مراجعه کنید. اما بهتان حق می‌دهم اگر نخواهید همیشه برای این کار هزینه کنید. یا مدل‌هایی که آرایشگرها به شما پیشنهاد می‌کنند را دوست نداشته باشید. بنابراین اگر می‌خواهید خودتان دست به کار شوید و گلیمتان را از آب بیرون بکشید اینجا چند نمونه آموزش بستن مو برای عروسی یا هر مهمانی دیگری آورده شده است. توجه کنید که هر کدام از مدل موها نیاز به تمرین و تکرار دارند تا بتوانید آنها را تمیز و زیبا برای خودتان اجرا کنید. به یک بار بستن اکتفا نکنید و مرتب تمرین کنید. همچنین تاثیر استفاده از ژل مو، موس مو، سرم مو و تافت را هم دست کم نگیرید.

آموزش بستن مو برای عروسی
آموزش بستن مو
آموزش شینیون مو ساده
آموزش شینیون راحت
آموزش شینیون ساده مو
آموزش شینیون مجلسی ساده

مدل مو زنانه برای خانم‌های مسن

یک نکته مهم در مورد خانم‌های مسن این است که موها یا کم‌پشت هستند یا کدر و مات شده‌اند. بنابراین به عنوان یک خانم مسن بهتر است یک رنگ موی روشن انتخاب کنید. مزیت رنگ موهای روشن برای خانم‌های مسن عزیز این است که این رنگ مو، چین‌وچروک‌های صورت را منعکس نمی‌کند. همچنین تا حدی باعث درخشندگی موها هم می‌شود. بهترین مدل هم برای خانم‌های مسن و مهربان، مدل موهای کوتاه یا سرشانه است. در اینجا نمونه‌هایی می‌بینید.

مدل کوتاهی مو برای خانم مسن
مدل مو برای خانم مسن
مدل مو برای خانم مسن
مدل کوتاهی برای خانم مسن
کپ کوتاه برای خانم مسن
رنگ مو برای خانم مسن
رنگ مو برای خانم مسن

کلام آخر

برای انتخاب یک مدل مو زنانه وسواسی عمل نکنید. موهای ما زودتر از چیزی که فکر می‌کنید، رشد می‌کنند. بنابراین سخت نگیرید و مدل موهای متنوع را امتحان کنید. همچنین از یک آرایشگر حرفه‌ای کمک بخواهید. نوک‌گیری و مرتب کردن نوک موها، مراقبت از مو با استفاده از ماسک‌های خانگی را هم فراموش نکنید. سلامتی و درخشندگی موها، زیبایی آن ها را دو چندان می‌کند.

شما طرفدار کدامیک از مدل‌ موهای زنانه این مقاله هستید؟ دلیل انتخابتان چیست؟ نظرات خود را در قسمت دیدگاه های همین صفحه با ما و دیگر مخاطبین موهیتو به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

1-بهترین مدل مو زنانه برای صورت کشیده کدام است؟

مدل‌های کوتاه، فر و لایه‌لایه (فارا) برای افراد با صورت‌های کشیده انتخاب خوبی هستند. چرا که توجه را به سمت قسمت‌های بالایی صورت جلب می‌کنند و کشیدگی صورت را متعادل می‌کنند.

2-بهترین مدل موی زنانه برای صورت گرد کدام است؟

برای افراد با صورت گرد مدل موهای بلند، باب تا چانه یا سرشانه، چتری یک طرفه و چتری پرده‌ای گزینه‌های مناسبی هستند چرا که باعث کشیده‌تر دیده شدن صورت می‌شود.

3-بهترین مدل موی زنانه برای عروسی چیست؟

این موضوع تا حد زیادی به مدل لباس شما و جنس موهایتان بستگی دارد. اگر یقه لباس شما باز است مدل موهای باز انتخاب مناسبی است. اگر مدل یقه‌تان بسته است برای بهتر دیده شدن لباس خوب است موهایتان را جمع کرده و بالا ببندید. شینیون‌های خطی و اروپایی هم برای افراد با موهای کم‌پشت و نازک انتخاب خوبی است.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

جدیدترین مطالب

نظر خود را برای موهیتو بنویسید