مدل موی عروس ؛ راهنمای انتخاب مدل‌های مینیمال و جذاب

فکر می‌کنم وارد دوره‌ای شدیم که بیشتر، مدل موهای ساده اما جذاب مورد پسند هستند در حالی که در گذشته این مدل موهای شلوغ بودند که به عنوان مدل موی عروس شناخته می‌شدند. هرچند که در این دوره فعلی هیچ محدودیتی در دنیای فشن و مد وجود ندارد و به هر مدل مویی که علاقه داشته باشید کسی نمی‌تواند سرزنشتان کند. اما آیا شما یک عروس ساده‌پسند و مینیمالیست هستید؟ اگر جواب مثبت است این گزارش مخصوص شماست. در این گزارش انواع مدل موی عروس جذاب، ساده و شیک را گردآوری کرده‌ام.

راهنمای انتخاب مدل موی عروس؛ برای انتخاب یک مدل چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

همانطور که می‌دانید انتخاب مدل موی عروس یک انتخاب بسیار مهم است چرا که این انتخاب تا پایان روز عروسی و پس از‌ آن تا پایان عمر در عکس‌ها و فیلم‌ها با شماست. بنابراین بدون این که چنین انتخابی را دست کم بگیرید حسابی تحقیق کنید. در ادامه با مهم‌ترین نکاتی که باید در مورد مدل موی عروس بدانید یا در نظر بگیرید آورده‌ام.

مدل موی عروس؛ بایدها و نبایدها

وقتی می‌خواهید در مورد مدل مویتان در روز عروسی تحقیق کنید بهترین و اولین کار این است که با دوستانی که تجربه قبلی داشته‌اند صحبت کنید. در مورد هرکدام از این نکات با دوستان و استایلیستتان مشورت کنید:

  • راحتی مدل مو

مهمترین نکته راحتی مدل موی شماست. به این معنی که موها دچار کشیدگی نشوند. وزن مدل مو و اکسسوری‌ها هم مهم هستند طوری که سردرد و گردن درد نگیرید. پس راحتی مدل مو را اصلا دست کم نگیرید.

شینیون عروس حلقه ای
  • هماهنگی با لباس

نکته مهم دیگر هماهنگی مدل مو با لباس شماست. این هماهنگی باید براساس یقه لباس انجام شود. چرا که شما پول زیادی بابت لباس هزینه کرده‌اید و زیبایی آن باید تمام و کمال دیده شود. یک مدل موی اشتباه می‌تواند زیبایی لباس و حتی صورت شما را به مخاطره بیندازد.

  • طبیعی بودن

زیباترین مدل مو برای شما، مدل مویی است که طبیعت چهره و موهای شما را خراب نکند. یعنی باعث از بین رفتن فرم واقعی چهره شما نشود و ظاهر شما را مصنوعی نکند. توجه کنید که‌ اندازه شینیون مو باید با زوایا و اجزای صورت و گردن شما هماهنگ باشد.

مدل موی عروس با تور
  • رنگ و لایت

اگر دوست دارید موهایتان را رنگ و لایت کنید، بهتر است مدل مویی را هم در نظر بگیرید که زیبایی موهای رنگ شده‌تان را نشان دهد.

  • دوام مدل مو

از استایلیست خود بخواهید که روی دوام مدل مویتان حسابی کار کند. چرا که مدل مو باید تا پایان شب شما را همراهی کند.

  • اکسسوری

تاج و تور از مهم‌ترین اکسسوری‌های عروس هستند. نحوه استفاده از این دو یا سایر اکسسوری‌ها بسیار مهم است. استفاده از تاج یا هدبند باید به گونه‌ای هنرمندانه با اجزای صورت و میکاپ شما هماهنگی داشته باشد.

  • آب و هوا

اگر قصد دارید در روزهای بهاری یا تابستانی عروسی‌تان را برگزار کنید، هنگام انتخاب مدل مو حتماً آب و هوا را هم در نظر بگیرید. مدل موهای پایین روی گردن شاید باعث بالا رفتن دمای بدن و عرق کردن شما بشوند. حتماً در این مورد با استایلیست خود مشورت کنید.

مدل موی عروس برای جشن نامزدی

انتخاب مدل مو برای روز نامزدی، کار خیلی سختی نیست. این مدل موها معمولاً خیلی ساده و بیشتر شامل استفاده از اکسسوری‌ها هستند. موج‌دار کردن موها یا بافتن آنها از رایج‌ترین مدل‌هایی هستند که برای جشن نامزدی استفاده می‌شوند. اگر قصد دارید شال یا روسری بیندازید می‌توانید از تل یا تاج گل، بافت جلوی مو یا موارد این چنینی استفاده کنید. در ادامه نمونه‌هایی می‌بینید.

مدل موی مراسم نامزدی برای زیر شال
شینیون مراسم جشن نامزدی
مدل موی عروس عقد محضری
مدل موی عروس جشن عقد
مدل موی عروس برای زیر شال
شینیون عروس برای عقد
مدل موی عروس برای جشن عقد
مدل موی ساده عروس برای جشن نامزدی
مدل موی بافت برای عروس
مدل موی ساده جشن نامزدی
تاج ساده عروس برای نامزدی
تاج گل ساده برای عروس
تل و ریسه عروس برای نامزدی
ریسه عروس
بافت موی عروس برای نامزدی
مدل موی عروس برای فرمالیته
مدل موی عروس برای عکاسی و فرمالیته

مدل موی عروس با تاج و تور

همانطور که گفتم مهم‌ترین اکسسوری‌هایی که برای تزئین مدل موی عروس استفاده می‌شوند، تاج و تور هستند. اینکه چگونه باید یک تاج و تور مناسب برای خودتان انتخاب کنید یک کار تخصصی و حرفه‌ای است و باید در این مورد با میکاپ آرتیست و شنیون کار خود مشورت کنید. می‌توانید از این نمونه‌ها ایده بگیرید.

مدل موی عروس با تاج ساده
مدل موی عروس با تور و تاج
شینیون ساده عروس با تاج
شینیون ساده عروس با تاج
مدل موی عروس با تور و تاج
شینیون عروس با تور
شینیون عروس با تور و تاج
مدل موی عروس با تاج و تور
شنیون عروس با تاج
مدل موی باز عروس با تاج و تور
مدل موی باز عروس با تور و تاج
مدل موی عروس با تاج و تور
مدل موی عروس با تل
مدل موی ساده عروس با تاج و تور
ریسه پیشانی عروس
شینیون عروس با ریسه و تور
مدل موی عروس با ریسه و تور

مدل موی عروس 2020؛ بهترین مدل موهای ساده و مینیمال برای عروس

در سال 2020 انواع ترندها و مدل موها وارد دنیای مدل موی عروس شد. هرچند همه این ترندها ایده‌های جدیدی نیستند اما اگر دلتان می‌خواهد از آخرین اخبار مدل موی عروس 2020 مطلع شوید، ترندهای جدید را ببینید.

ترند مدل موی عروس با گل و برگ

یکی از مهم‌ترین ترندهای مدل موی عروس در سال 2020 استفاده از گل‌های طبیعی و تازه در موهاست. ظاهر این مدل موها به شکلی است که انگار شما به تازگی از یک باغ پر از گل عبور کرده‌اید و گل‌ها و شاخه‌ها لا‌به‌لای موهایتان گیر کرده‌اند. استفاده از گل‌ها، پشت سر یا به جای تاج هم ظاهر جذابی دارد.

مدل موی عروس با گل
شینیون موی عروس با گل
مدل موی عروس با گل و تور
شینیون موی عروس با گل و تور
مدل موی عروس با تاج گل
مدل موی عروس با گل
مدل موی عروس با تاج گل

مدل موی عروس با تل‌های مرواریدی

از سال 2019 استفاده از مروارید در موها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. و حالا در سال 2020 استفاده از آنها به شکل تل‌ها یا پاپیون‌های مرواریدی در موهای عروس اتفاق تازه‌تری است.

مدل موی عروس با تل
شینیون عروس با تل مرواریدی
مدل موی عروس با موی کوتاه
مدل موی عروس با تل
مدل موی عروس با پاپیون

مدل موی عروس با روبان و شال

یکی دیگر از ترندهایی که امسال در فشن شوها دیده شده، استفاده از روبان یا شال در موهاست. این مدل مو هم جذابیت‌های خاص خودش را دارد. می‌توانید برای مراسم حنابندان، نامزدی یا فرمالیته از آن استفاده کنید.

مدل موی عروس 2020
مدل موی عروس جدید
مدل موی عروس با روبان
شینیون عروس با روبان
مدل موی عروس با روبان و پاپیون
مدل موی عروس با توربان
مدل موی عروس با توربان

ایده‌هایی برای انتخاب مدل موی عروس

در این قسمت چندین نمونه از مدل موهای جدید و ساده برایتان آورده‌ام. می‌توانید از این مدل‌ها ایده بگیرید.

شینیون موی عروس
مدل موی عروس 2020
شینیون خطی عروس
شینیون ساده خطی عروس
مدل موی عروس ساده و شیک
شینیون خطی عروس با مروارید
مدل موی عروس گوجه ای جدید
مدل موی عروس گوجه ای شیک
مدل شینیون خطی عروس
شینیون برای موی کوتاه
شینون ساده عروس

کلام آخر

توصیه می‌کنم بعد از اینکه مدل مویتان را انتخاب کردید، حتماً قبل از مراسم عروسی، یکبار آن را امتحان کنید. همچنین هنگام انتخاب مدل مو، رنگ و جنس موها را هم در نظر بگیرید. فرم صورت هم از دیگر نکات مهمی ‌است که باید هنگام انتخاب مدل مو در نظر داشته باشید. برای اینکه با موضوع مدل مو و فرم صورت بیشتر آشنا شوید، حتما این گزارش را بخوانید: انتخاب مدل مو براساس فرم صورت

شما کدام دسته از مدل‌های موی عروس را دوست دارید؟ دلیل انتخابتان چیست؟ نظرات خود را در قسمت دیدگاه های همین صفحه با ما و دیگر مخاطبین موهیتو به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

1-برای مدل موی عروس موی رنگ شده بهتر است یا بدون رنگ؟

اگر می‌خواهید آرایش و مدل موی شما ساده‌ و طبیعی باشد بهتر است موهایتان را رنگ نکنید یا فقط لایت کنید. اما اگر به مدل‌های شلوغ و متفاوت علاقه دارید بهتر است موهایتان را روشن کنید. شینیون موهای رنگ شده جلوه بیشتری دارد.

2-بهترین مدل موی عروس برای صورت کشیده کدام است؟

برای صورت‌های کشیده مدل موهای جمع با تاج‌های درشت انتخاب بهتری است تا از کشیدگی صورت بکاهند. همچنین مدل‌‌های یک طرفه انتخاب‌های خوبی هستند.

3-بهترین مدل موی عروس برای صورت گرد کدام است؟

برای صورت‌های گرد بهتر است از مدل‌های باز و بدون شلوغی در بالای سر کمک بگیرید. همچنین استفاده از ریسه مو برای افراد با صورت گرد انتخاب خوبی است چرا که باعث کشیده‌تر دیده شدن صورت می‌شوند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

جدیدترین مطالب

نظر خود را برای موهیتو بنویسید