35 مدل مو پسرانه ؛ از مدل موی ستاره‌های فوتبال تا مدل موهای کلاسیک

استایل شیک پسرانه

انتخاب مدل مو پسرانه با توجه به تنوع مدل موهایی که این روزها وجود دارد، حتماً کار سختی است. البته برای پسربچه‌ها، قضیه کمی ‌پیچیده‌تر هم می‌شود. چرا که پدر و مادرها می‌خواهند سلیقه خودشان را اعمال کنند، در حالی که پسربچه‌ها نظر خودشان را دارند. به همین خاطر تصمیم گرفتم در این گزارش برای پایان دادن به این دست اختلاف نظرها، تعدادی عکس از بهترین مدل موهای پسرانه جمع‌آوری کنم. تا پایان با من همراه باشید.

35/1مدل موی پسرانه سایه ‌دار

خب یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کودک دلبند شما، مدل موهای سایه‌دار است. در این مدل، روی موها و جلوی آنها تا حدودی کوتاه است و دو طرف سر به شکل سایه‌دار تراشیده می‌شود. مدل مو پسرانه سایه‌دار برای فصل‌های گرم سال هم انتخاب بسیار مناسبی است.

مدل موی سایه دار پسرانه

35/2مدل موی کلاسیک شانه زده

این مدل مو به احتمال زیاد محبوب پسر شماست چرا که مدل موی ستاره این روزهای فوتبال، یعنی کریستین رونالدو است. در این مدل روی موها به شکل کلاسیک و شانه‌زده کوتاه می‌شوند. دو طرف سر به حالت سایه‌دار تراشیده می‌شود.

مدل موی پسرانه کریستین رونالدو

35/3مدل موی پسرانه فرفری

اگه مرد کوچک شما از موهبت موی فر برخوردار است، حتماً یک بار این مدل موی مناسب مو فر را امتحان کنید. روی موها بلند است و تا پیشانی کشیده می‌شود. دو طرف تراشیده می‌شوند.

مدل موی پسرانه فرفری

35/4مدل موی پسرانه برگشته

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید این مدل برای پسربچه‌های با موهای لخت بسیار مناسب است. روی موها بلند بوده و به سمت عقب استایل می‌شود. دو طرف تراشیده می‌شوند. خط جداسازی تزئینی است.

مدل موی برگشته پسرانه

35/5مدل موی پسرانه فکس (فوکس‌ هاوک)

مدل موی فاکس، فکس یا مدل موی شاهین به مدلی گفته می‌شود که روی موها بلند است و به سمت بالا استایل داده می‌شود. دو طرف سر موها سایه‌دار یا تراشیده می‌شوند. برای استایل کردن این مدل مو، معمولاً باید از واکس یا ژل استفاده کنید. به امتحانش می‌ارزد.

مدل موی پسرانه فوکس هاوک

35/6مدل موی پسرانه ساده و شیک

این یکی احتمالا هم مورد علاقه شماست و هم فرزندتان. در این مدل موها از روی سر به سمت دو جهت به تدریج کوتاه می‌شوند. جلوی موها بلندتر است و رو به بالا استایل می‌شوند. در ضمن این مدل مو به مدل موهای لئو مسی، دیگر ستاره محبوب فوتبال، بی‌شباهت نیست!

مدل موی پسرانه ساده و شیک

35/7مدل موی کوسه‌ ای پسرانه

مدل موی کوسه‌ای به آن دسته از مدل‌هایی گفته می‌شوند که موها به شکل رو به بالا و خشن حالت داده می‌شوند. از خط‌های تزئینی هم برای جذاب‌تر کردن آن استفاده می‌شود.

مدل موی پسرانه کوسه ای

35/8مدل موی بوکسوری

پسرهای جوان خیلی به این مدل مو علاقه دارند چرا که نیاز به استایل دادن زیادی ندارد و کمی‌ حالت نامرتب به آن جذابیت می‌دهد. برای اینکه مدل موی جذاب‌تری از آب در بیاید از خط‌های تزئینی غافل نشوید.

مدل موی پسرانه بوکسوری

35/9 مدل موی پسرانه ساده

این مدل نسبتاً ساده و مرتب است. فقط کافیست کمی‌ روی موها کوتاه شوند. دو طرف سر کمی ‌کوتاه و سایه‌دار می‌شود. این مدل مو بهتر است رو به عقب جهت داده شود.

مدل موی ساده پسرانه

35/10 مدل موی خامه ‌ای پسرانه

این روزها پرطرفدارترین مدل موی پسرانه، مدل موی خامه‌ای است. در این نوع مدل مو، روی موها بلند است. موهای جلویی به نسبت بقیه بلندتر هستند و به شکل پفکی استایل می‌شوند. دو طرف سر تا حدودی کوتاه می‌شوند.

مدل موی خامه ای پسرانه

35/11 مدل موی پسرانه وزوزی

برای پسربچه‌هایی که موهای مجعد و وز دارند این مدل یکی از بهترین‌هاست. افزودن خطوط تزئینی هم به جذابیت هرچه بیشتر مدل مو کمک می‌کند. حتماً امتحان کنید.

مدل موی پسرانه وزوزی

35/12 مدل موی پسرانه مدرسه‌ ای

به پسربچه‌هایی که دوست دارند با ظاهری بسیار مرتب سر کلاس درس حاضر شوند، این مدل مو را پیشنهاد می‌کنم. برای جذاب شدن آن همیشه باید از ژل و واکس استفاده کنید.

مدل موی مدرسه ای پسرانه

35/13 مدل موی مجعد پسرانه

این مدل برای پسربچه‌هایی که جنس موی مجعد و ضخیم دارند بسیار جذاب است. روی موها بسیار بلند است و به سمت بالا حالت داده می‌شود. دو طرف موها خط گرفته می‌شود و استایل مربعی شکل بوجود می‌آورد.

مدل موی مجعد پسرانه

35/14 مدل موی پسرانه ‌ایوی لیگ

این مدل مو شامل کوتاهی (قد مو کمتر از 3 سانتی‌متر) روی موهاست. همچنین دو طرف موها تا حدود 1 سانتی‌متر کوتاه می‌شوند. جلوی موها به سمت عقب حالت داده می‌شوند و ظاهری شبیه تاج پیدا می‌کند.

مدل موی پسرانه آیوی لیگ

35/15 مدل موی پسرانه خامه ‌ای فر

یک نکته جالب اینکه مدل موی خامه‌ای فقط مختص پسرهایی با موی لخت نیست. اگر فرزندتان موی فر درشت دارد این مدل موی خامه‌ای و شلخته را هم امتحان کنید که بسیار خاص و جذاب است.

مدل موی خامه ای فر پسرانه

35/16 مدل موی پامپادور پسرانه

مدل موی پامپادور برای کسانی که دوست دارد روی موهایشان بلند باشد انتخاب خوبی است. همچنین یکی از شرایط آن لخت بودن موهاست.

مدل موی پامپادور پسرانه

35/17 مدل موی پسرانه تراشیده

برای پسربچه‌هایی که دوست دارند موهایشان را بتراشند و به اصطلاح کچل کنند این مدل موی شاهین حتماً تنوع جالبی است. به نظرم به یک بار امتحان کردنش می‌ارزد.

مدل موی تراشیده پسرانه

35/18 مدل موی مسی پسرانه

پسربچه‌ها اغلب اوقات دوست دارند مدل موهایشان را شبیه قهرمان‌های زندگیشان کنند. برای آن دسته از پسربچه‌هایی که طرفدار لئو مسی هستند این مدل مو را پیشنهاد می‌کنم.

مدل موی لئو مسی

35/19 مدل موی پسرانه آندرکات

مدل‌های آندرکات شامل کوتاهی تدریجی به سمت عقب، دو طرف یا زیر موها هستند. این مدل مو همان مدل موی فکس یا شاهین است که با حالت کوتاهی تدریجی از جلو به عقب استایل شده است.

مدل موی پسرانه آندرکات

35/20 مدل موی پسرانه فرق کج

یک مدل موی کلاسیک که با‌ترندهای جدید درآمیخته. در این مدل مو فرق موها خط گرفته می‌شود و یک طرف سر کوتاه شده و طرف دیگر بلند و زاویه دار است.

مدل موی پسرانه فرق کج

35/21 مدل موی پسرانه خروسی

یک مدل موی دیگر برای پسربچه‌های فرفری و مجعد. این مدل موها دارای جذابیت زیادی هستند به خصوص اگر با خط‌های تزئینی ترکیب شوند.

مدل موی خروسی

35/22 مدل موی بوکسوری کلاسیک

همانطور که گفتم مدل موهای بوکسوری جزو پرطرفدارترین‌ها هستند. این مدل کمی‌کلاسیک‌تر است و دو طرف مو تقریبا سایه‌دار است.

مدل موی کلاسیک پسرانه

35/23 مدل موی شاهین سایه ‌دار

مدل موی پسرانه شاهین که با سایه‌های نرم در دو طرف سر ترکیب شده. این مدل موی جذاب را حتماً امتحان کنید.

مدل مو شاهین پسرانه

35/24 مدل مو پسرانه جوجه تیغی

مدل موی جوجه تیغی برای پسرهایی که موی نرم و لخت دارند انتخاب جذابی است. معمولاً دو طرف موها کوتاه می‌شوند البته نه خیلی کوتاه. سپس با کمک ژل و تافت رو به بالا استایل می‌شوند.

مدل مو پسرانه جوجه تیغی

35/25 مدل مو پسرانه بلند

اگر طرفدار مدل موی پسرانه بلند هستید این مدل مخصوص شماست. برای این کار فقط کافیست هربار کمی ‌روی موها را مرتب کنید و موهای اضافی و ناهماهنگ را بچینید.

مدل موی بلند پسرانه

35/26 مدل موی زاویه دار پسرانه

مدل موی پسرانه زاویه‌دار برای پسربچه‌هایی با صورت گرد انتخاب خیلی خوبی هستند. این مدل موها با فرق کج و کوتاهی یک‌طرفه مشخص می‌شوند.

مدل موی زاویه دار پسرانه

35/27 مدل موی ساده و جذاب پسرانه

اگر می‌خواهید پسر کوچکتان فقط یک مدل موی ساده و مرتب داشته باشد، این مدل حتماً به دردتان می‌خورد. این سبک کوتاهی موها برای روزها گرم تابستان هم انتخاب خوبی است.

مدل مو پسرانه ساده

35/28 مدل موی کوسه ‌ای تراشیده

مدل موی کوسه‌ای با بغل‌های  تراشیده،‌ که معمولاً به صورت یک مستطیل در وسط سر با موهای بلند و  تراشیدن بقیه موهاست.

مدل مو کوسه ای پسرانه

35/29 مدل مو پسرانه قیصری

این مدل موی قیصری کمی ‌زاویه‌دار است و جلوی موها داخل پیشانی استایل می‌شود. همچنین حالت موهای جلویی به صورت یک‌طرفه است.

مدل مو پسرانه قیصری

35/30 مدل موی تن تن پسرانه

مدل موی تن‌تنی تقریبا یک مدل قدیمی‌ است که جلوی موها در آن به سمت بالا استایل می‌شود. دو طرف موها سایه‌دار یا کاملاً  تراشیده می‌شوند.

مدل مو تن تن پسرانه

35/31 مدل موی آلمانی پسرانه

مدل موی آلمانی دیگر نیازی به معرفی ندارد. امروزه کمی این مدل مو دستخوش تغییر شده و شکل جدیدتری به خودش گرفته است. به این مدل، مدل موی انگلیسی پیکی بلایندرز هم گفته می‌شود. توصیه می‌کنم حتما این گزارش را بخوانید: مدل موهای پیکی بلایندرز و محبوب‌ترین مدل مو انگلیسی

مدل مو آلمانی پسرانه

35/32مدل مو پسرانه خوابالو

مدل موهای خوابالو به مدل‌های به‌هم‌ریخته اما جذاب گفته می‌شود. اگر موهای مرد کوچک شما بلند است حتما یکبار این مدل مو را امتحان کنید.

مدل موی شلخته پسرانه

35/33 مدل موی کلاسیک مدرسه‌ای پسرانه

این مدل مو ساده و به صورت فرق کج است. روی موها فقط کمی ‌از سایر قسمت‌ها بلندتر است.

مدل مو پسرانه شیک و ساده

35/34 مدل موی دم اسبی پسرانه

این مدل مو هم یکی دیگر از مدل‌های محبوب است. معمولاً دو طرف موها تراشیده یا سایه‌دار می‌شود. روی موها بلند است و به شکل دم‌اسبی بسته می‌شود.

مدل مو دم اسبی پسرانه

35/35 مدل مو پسرانه کره ‌ای

مدل موهای کره‌ای معمولاً به شکل بلند و تیز هستند. این مدل موها روی صورت می‌ریزند و حالت معصومانه‌ای‌ ایجاد می‌کنند. حتماً امتحان کنید. به این سبک کوتاهی موها، کپ پسرانه هم گفته می‌شود.

مدل مو پسرانه کره ای
مدل مو کره ای

کلام آخر

در انتخاب مدل مو پسرانه وسواسی نشوید. از آنجا که رشد موهای کودک شما زیاد است می‌توانید مدل‌های زیادی را امتحان کنید. همچنین موقع انتخاب مدل مو بهتر است فرم چهره و احساس راحتی او را هم در نظر بگیرید. اگر دوست دارید با مدل موهای مردانه بیشتری آشنا شوید توصیه می‌کنم این گزارش را هم بخوانید: پنجاه مدل موی مردانه 2020

مدل موی شماره چند را می‌پسندید؟ دلیل انتخابتان چیست؟ نظرات خود را در قسمت دیدگاه های همین صفحه با ما و دیگر مخاطبین موهیتو به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

1-پرطرفدارترین مدل موی پسرانه کدام است؟

امروزه مدل موی خامه‌ای و دور سفید دو نمونه از پرطرفدارترین مدل موهای پسرانه هستند. مدل موی کلاسیک مردانه هم به عنوان یک مدل ساده برای بسیاری از آقایان مورد پسند است.

2-مدل موی سایه‌دار پسرانه چیست؟

مدل موی سایه‌دار به مدلی گفته می‌شود که دو طرف سر بسیار کوتاه می‌شوند. این کوتاهی به تدریج هرچه به گوش‌ها نزدیک می‌شود کم‌رنگ‌تر می‌شود. این کار را آرایشگر‌ها با کمک درجات مختلف ماشین اصلاج انجام می‌دهند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

جدیدترین مطالب

نظر خود را برای موهیتو بنویسید