هایلایت مو مشکی به روش سلبریتی ها

هایلات مو مشکی

هایلایت مو مشکی از پرطرفدارترین ترند‌های روز است. مو‌های مشکی با هایلایت ظاهری زیبا و جذاب به شما می‌دهد. افزودن هایلایت به موی مشکی باعث افزایش عمق، درخشش، جذابیت و زیبایی مو‌های شما می‌شود. از هایلایت قهوه‌ای روشن یا تیره گرفته تا بلوند، قرمز، کاراملی، طوسی، پلاتینی، مسی و شرابی، گزینه‌های متفاوتی برای هایلایت مو مشکی دارید. برای ایده گرفتن و انتخاب راحت‌تر هایلایت متناسب با رنگ پوست، بافت مو و استایل شخصی شما، نمونه‌هایی از به روز‌ترین هایلایت مو مشکی را برایتان گرده آوری کرده ایم.

جدیدترین هایلایت مو مشکی

این روزها، هایلایت مو به روش آمبره که ساقه مو تیره‌تر و انتهای مو روشن‌تر است طرفداران زیادی دارد. هایلایت را می‌توانید به روش‌های مختلف فویلی، بالیاژ یا تکه‌ای روی مو‌ها انجام دهید. مدل‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند، به شما برای انتخاب رنگ هایلایت کمک می‌کنند.

۱. هایلایت مو مشکی با رگه‌های بلوند

هایلایت بلوند به مو‌های مشکی، درخشش و خیره کنندگی می‌دهد. اگرچه از نظر تئوری این دو رنگ متناقض به نظر می‌رسند، اما هنگامی که در کنارهم قرار می‌گیرند و انتقالی ظریف بین شان ایجاد می‌شود، تصویری شگفت خلق می‌کنند. این ترکیب کلاسیک انتخابی است که هرگز از آن پشیمان نمی‌شوید!

هایلایت بلوند
هایلایت بلوند

۲. هایلایت مو مشکی با رنگ کاراملی

هایلایت کاراملی، براقیت، گرما و عمق بیشتری به مو‌های مشکی اضافه می‌کند. مخصوصاً وقتی رنگ به صورت آمبره (تدریجی) به انتهای مو اضافه می‌شود. مو‌های تیره با هایلایت کاراملی ظاهری شیک و طبیعی به مو‌ها می‌دهد که هرگز از مد نمی‌افتد.

هایلایت کاراملی

۳. هایلایت قهوه‌ای روی مو مشکی

هایلایت‌های قهوه‌ای به موی مشکی ظاهری مدرن، زیبا و جسورانه می‌دهند. طیف رنگی قهوه‌ای از روشن تا تیره، دست شما را در انتخاب باز می‌گذارد. هایلایت قهوه‌ای روی مو مشکی، مو‌ها ضخیم‌تر و پرتر نشان می‌دهد. همچنین تضادی طبیعی ایجاد می‌کند که آن را دوست خواهید داشت.

هایلایت قهوه ای تیره
هایلایت قهوه ای روشن

۴. هایلایت پلایتینی روی موی مشکی

برای داشتن هایلایت پلاتینی روی مو مشکی، ترکیب نهایی رنگ آن را با توجه به ترند روز انتخاب کنید. هایلایت پلاتینی به مو‌های شما ظاهری پر زرق و برق می‌دهد. از آرایشگرتان بخواهید که رنگ پلاتینی را از ریشه شروع کند و به تدریج تا انتها ببرد. برای مراقبت و نگهداری مناسب از مو‌ها، حتما برای تونر نقره‌ای و شامپوی بنفش هزینه کنید.

هایلایت پلاتینی
هایلایت نقره ای

۵. هایلایت بلوند عسلی بر مو‌های مشکی

هایلایت‌ بلوند عسلی روی مو‌های مشکی مانند یک نسیم تازه است. از قهوه‌ای عسلی گرفته تا بلوند، ظاهری جذاب و ساحلی به مو‌های شما می‌دهد. رنگ عسلی بهترین گزینه برای انتقال از رنگ تیره به روشن است که نور طبیعی را مهمان مو‌ها می‌کند.

هایلایت عسلی

۶. هایلایت مسی روی موی مشکی

تن قرمز موجود در رنگ مسی ظاهری زیبا و شیک به مو‌های تیره می‌دهد. چه رگه‌های ضخیم از مسی در موهایتان باشد و چه رگه‌های ظریف و نازک، هایلایتی چشم نواز است و براقیت به مو‌ها می‌بخشد. برای درخشش بیشتر می‌توانید چند رگه طلایی نیز بین مو‌ها اضافه کنید تا زیبایی آن دوچندان شود.

هایلایت مسی

۷. هایلایت شرابی روی موی مشکی

هایلایت شرابی یا بورگاندی به مو‌های مشکی گرما و عمق اضافه می‌کند. این ترکیب رنگی برای خانم‌هایی با رنگ پوست تیره بسیار مناسب است و زیبایی آن‌ها را تکمیل می‌کند.

هایلایت شرابی

۸. هایلایت قرمز روی موی مشکی

با داشتن هایلایت قرمز بین مو‌های مشکی در هر جمعی به سادگی تشخیص داده می‌شوید! این رنگ مو در عین جذابیت، ظاهری بالغ و زیبا به شما می‌دهد. فقط بخاطر داشته باشید که رنگ قرمز به سرعت محو می‌شود، بنابراین هر دو ماه یکبار باید آن را تجدید کنید.

هایلایت قرمز

۹. هایلایت بنفش روی مو‌های مشکی

هایلایت بنفش بهترین انتخاب برای داشتن ظاهری دخترانه و مد روز است. ترکیب طیف رنگی بنفش با رگه‌های پراکنده که در انتهای مو متراکم‌تر می‌شود، همان چیزی است که برای داشتن ظاهری جسورانه به آن نیاز دارید.

هایلایت بنفش

۱۰. هایلایت خاکستری روی مو‌های مشکی

برای داشتن مو‌های خاکستری لازم نیست حتما پیر باشید! مو‌های مشکی با هایلایت‌های خاکستری ترند روز هستند. ظاهری که به پیچیدگی و جذابیت شخصیت شما کمک می‌کند! به ویژه وقتی به صورت آمبره یا بالیاژ انجام می‌شود.

هایلایت خاکستری

۱۱. مو‌های مشکی با هایلایت آبی

هایلایت آبی همان چیزی است که برای داشتن ظاهری منحصر به فرد و خیره کننده به آن نیاز دارید. حتی اگر فردی درون گرا و ساکت در میان جمع هستید، هایلایت آبی در هر جمعی شما را شاخص می‌کند.

هایلایت آبی

۱۲. مو‌های مشکی با هایلایت بلوطی

اگرچه برخی از رنگ‌ها مختص به فصل‌های خاصی از سال هستند، اما مو‌های مشکی با هایلایت بلوطی در تمامی سال زیبایی خود را دارند و از مد نمی‌افتند. این ترکیب رنگی برای پوست‌های گندمی تا کمی برنزه مناسب است و گرما و جذابیت به مو‌ها اضافه می‌کند. رنگ بلوطی را به روش بالیاژ به مو‌ها اضافه کنید و از این زیبایی غرق لذت بشوید.

هایلایت بلوطی

۱۳. هایلایت طلایی روی مو‌های مشکی

بهترین راه برای افزودن درخشش به مو‌های تیره، هایلایت طلایی است. رگه‌های درخشانی که از اطراف گوش تا انتهای مو دنبال می‌شود، رقصی ظریف در میان مو‌ها را تداعی می‌کند. اگر به دنبال ظاهری هالیوودی هستید، این ترکیب رنگی با مو‌های بلند همان چیزی است که لازم دارید.

هایلایت طلایی

۱۴. هایلایت فندقی روی مو‌های مشکی

افزودن هایلایت فندقی به مو‌های مشکی ظاهری جدید و منحصر به فرد می‌دهد. ترکیبی غنی، گرم و شکلاتی که بدون شک دوست خواهید داشت.

هایلایت فندقی

۱۵. هایلایت صورتی روی موی مشکی

یکی از رنگ‌های جذاب دخترانه برای هایلایت موی مشکی، رنگ صورتی است. صورتی در تناژ‌های متنوع، سایه‌ای درخشان و زیبا به مو‌ها و شیطنتی خواستنی به چشمان شما اضافه می‌کند.

هایلایت صورتی
هایلایت رزگلد

۱۶. هایلایت رنگین کمانی روی موی مشکی

اگر اهل کار‌های جسورانه و چشمگیر هستید، ترکیب رنگ‌های متنوع و رنگین کمانی انتخاب جذابی است. این هایلایت ظاهری فانتزی و تنوع طلب به شما می‌دهد. در انتخاب ترکیب رنگی مورد علاقه تان دستتان کاملا باز است. می‌توانید شخصیت انیمیشنی مورد علاقه تان را بازسازی کنید.

هایلایت رنگین کمانی
هایلایت رنگین کمانی

هایلایت مو مشکی کوتاه

اگر به تازگی موهای تان را کوتاه کرده‌اید، نگران نباشید! هایلایت مو مشکی کوتاه هم گزینه‌ای جذاب و به روز است. می‌توانید انتهای مو را روشن‌تر کنید یا چند رنگ را کنار هم ترکیب کنید. در هر صورت نتیجه‌ای دلخواه و چشمگیر خواهید داشت. هایلایت مو مشکی کوتاه به مو‌های تان بعد می‌دهد و آن‌ها را براق و درخشان جلوه می‌دهد. می‌توانید با حالت دادن هایلایت‌های روشن این زیبایی را چند برابر کنید.

هایلایت مو مشکی کوتاه
هایلایت مو مشکی کوتاه
هایلایت مو مشکی کوتاه

سخن آخر

از آنجایی که هایلایت باید در تناسب با رنگ پوست و استایل شخصی شما باشد، بهتر است نظر آرایشگرتان را هم در مورد هایلایت انتخابی تان جویا شوید و با مشورت او بهترین روش اجرا را انتخاب کنید. تنوع روش‌ها و استفاده از چند رنگ ترکیبی دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد. پیش از گرفتن وقت آرایشگاه، توصیه می کنیم مطلب “دکلره و همه تجربه‌های تلخ و شیرین آن” را بخوانید تا از تمامی جوانب کار، آگاه شوید و انتخاب مناسبی داشته باشید.

شما می‌توانید تجربیات خود را با ما و دیگر مخاطبین موهیتو در قسمت دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

برگرفته از: Toptrendsguide و latest-hairstyles

سوالات متداول

1-بهترین رنگ برای هایلایت موی مشکی کدام است؟

این موضوع اول از همه به سلیقه شما و سپس به رنگ پوستتان بستگی دارد. به عنوان مثال اگر رنگ پوست سفید یا گندمی دارید تناژ‌های سرد مانند کاهی، دودی، استخوانی یا شنی را امتحان کنید. برای افراد با رنگ پوست زیتوین و سبزه رنگ‌های گرم برای هایلایت و آمبره جذابیت بیشتری دارند. مثل شرابی، ماهاگونی، کاراملی و…

2-بهترین انواع هایلایت دخترانه کدامند؟

رنگ‌های کاراملی، نسکافه‌ای، بیسکوییتی، زیتونی تیره و شکلاتی روشن از جمله بهتر‌ین رنگ‌ها برای هایلایت دخترانه هستند. این رنگ‌ها به عنوان رنگ‌های گرم شناخته می‌شوند و برای دختران در سنین پایین بسیار مناسب هستند.

3-چطور روی موی مشکی هایلایت صورتی داشته باشیم؟

برای این کار ابتدا باید موهایتان را تا پایه 8،9 یا 10 دکلره کنید. سپس برای رنگساژ کردن از رنگ‌های شامپویی یا ژله‌ای با رنگ صورتی استفاده کنید. از آنجا که این رنگ‌ها ماندگاری کمی دارند بهتر است هر هفته یا 10 روز یکبار رنگ را تجدید کنید. رنگ‌های ژله‌ای آسیبی برای موها ندارند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

نظر خود را برای موهیتو بنویسید