ترند جدید سال؛ موهایتان را برعکس هایلایت کنید

آیا شما هم بعد از ماجرای کرونا، قرنطینه و شروع سال جدید، برای ادامه سال برنامه‌های هیجان‌انگیزی دارید؟ اگر احساس می کنید که بعد از قرنطینه باید ماجراجویی‌تان را آغاز کنید، من پیشنهاد می‌کنم جدیدترین ترند سال را از دست ندهید: هایلایت معکوس! این تکنیک رنگ‌آمیزی موها از اوایل سال گذشته کمابیش در سراسر اینستاگرام دیده می‌شد. اما حالا با شروع سال جدید بیشتر خودنمایی می کند. در ادامه نمونه‌هایی از آن را ببینید.

هایلایت معکوس
هایلایت مو
هایلایت مو بلوند

امیدوارم به اشتباه نیفتاده باشید؛ همه قضیه این نیست که لایه‌های زیر موهایتان را بگیرید و رنگ کنید. بلکه باید از یک آرایشگر ماهر کمک بگیرید تا با دقت و ظرافت برایتان این کار را انجام دهد. از طرفی نوع رنگی که انتخاب می‌کنید هم مهم است. درست کردن یک رنگین‌کمان زیبا کار ساده‌ای نیست.

هایلایت فانتزی
هایلایت فانتزی

البته لازم نیست که حتماً موهای بلوند و روشن داشته باشید تا بتوانید هایلایت معکوس کنید. انواعی از این نوع هایلایت‌ها برای موهای طبیعی و مشکی هم وجود دارند. می‌توانید از این نمونه‌ها ایده بگیرید.

هایلایت مو مشکی
هایلایت فانتزی مو مشکی

ب نظر شما هایلایت برعکس مو ایده جالبی است؟ نظرات خود را در قسمت دیدگاه‌های همین صفحه با ما و دیگر مخاطبین موهیتو به اشتراک بگذارید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

نظر خود را برای موهیتو بنویسید