تازه‌ترین ترند؛ چرا باید موهایمان را نارنجی کنیم؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، جدیدترین ترندی که از دل این روزهای قرنطینه بیرون آمده، رنگ موی نارنجی است. در هفته گذشته سلبریتی‌ها و ستارگانی مثل دوئا لیپا (Dua Lipa)، کریستین استوارت (Kristen Stewart) و اِل فانینگ (Elle Fannig) عکس‌هایی با موهای نارنجی در صفحات اجتماعی خود پست کرده اند.

رنگ موی دوئا لیپا

در مورد دوئا لیپا باید گفت که در این خواننده جذاب، در ماه‌های گذشته ترندهای جدید و جذابی را معرفی کرده است. صورتی خامه و بلوند کردن موهای جلویی از جمله مهم‌ترین ترندهایی بوده که او در دو ماه گذشته به آنها علاقه نشان داده است. به نظر می‌رسد که حالا با نزدیک شدن به تابستان، نوبت به رنگ موی نارنجی یا به عبارت بهتر، رنگ موی مرجانی رسیده.

رنگ موی کریستین استورات

رنگ مرجانی در سال 2019 از طرف کمپانی پانتون به عنوان رنگ منتخب سال انتخاب شد. بعد از آن این رنگ بیشتر از گذشته به چشم میخورد. از میکاپ‌های مرجانی گرفته تا لباس‌ها و اکسسوری‌ها. درست است که این رنگ در سال‌ها بعد جایگاه خودش را به رنگ‌های دیگر داد اما هیچ وقت از دنیای رنگ مو محو نشد. رنگ موی مرجانی هنوز هم طرفداران بسیار زیادی داشت. تا اینکه به لطف کریستین استورات و دوئا لیپا دوباره ترند شده است.

رنگ موی ال فانینگ

اگر شما هم دوست دارید یک رنگ موی مرجانی جذاب داشته باشید، باید موهایتان را تا پایه 9 یا 10 روشن کنید. با کمک رنگ‌های فانتزی و ژله‌ای نارنجی و صورتی می‌توانید یک ترکیب مرجانی بسازید. از ترکیب دو رنگ صورتی و نارنجی یک ترکیب مرجانی بدست می‌آورید. اگر می‌خواهید رنگ مویتان زیاد پررنگ نباشد باید مدت زمان ماندن آن را روی موها کم کنید. همچنین مقداری رنگ سفید با آن ترکیب کنید تا کمرنگ‌تر شود.

در ادامه نمونه‌هایی از رنگ موهای نارنجی و مرجانی می‌بینید. می‌توانید از این تصاویر ایده بگیرید و رنگ موی مرجانی‌تان را بسازید. البته توجه کنید که هرگز به تنهایی و در خانه اقدام به دکلره کردن موها نکنید.

رنگ موی گلبهی
رنگ موی گلبهی
رنگ موی نارنجی
رنگ موی مسی طلایی
رنگ موی نارنجی

نظر شما در مورد موی رنگ نارنجی چیست؟ آیا انتخاب مناسبی است؟ در این باره چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را در قسمت دیدگاه های همین صفحه با ما و دیگر مخاطبین موهیتو به اشتراک بگذارید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

نظر خود را برای موهیتو بنویسید