انواع مدل مو خامه ای دخترانه، به سبک ریحانا و کیم کارداشیان

مدل مو خامه ای دخترانه

مدل موی خامه ای، یک مشخصه اصلی دارد و آن حجم زیادی از مو‌ها در جلوی سر است که به شیوه زیبایی فرم گرفته اند. این مدل مو که حس حرکت را القا می‌کند، از دهه ۱۹۴۰ مورد توجه سلبریتی‌ها قرار گرفته است. این مدل مو مختص پسران نیست و مدل مو خامه ای دخترانه این روزها به شدت محبوب شده است.

مدل مو خامه ای دخترانه

مدل موی خامه‌ای یکی از ترند‌های استایل مو در سال‌های اخیر بوده است. این مدل مو همواره یکی از انتخاب‌های سلبریتی های مشهوری همچون ریحانا، مایلی سایرس و کیم کارداشیان بوده است. از این رو است که مدل مو خامه ای دخترانه در میان نوجوانان محبوبیت پیدا کرده است.

مدل مو خامه ای ریحانا
مدل مو خامه ای مایلی

انواع مدل مو خامه ای دخترانه

مدل موی خامه‌ای شاید در نگاه اول مو‌هایی فرم گرفته به سمت بالا باشد و جذابیت چندانی برای همه افراد نداشته باشد. اما سبک و استایل‌های متفاوتی از این مدل مو وجود دارد که توجه هر فردی با هر سلیقه‌ای را جلب می‌کند.

۱. Rockabilly Hairstyle Pompadour

مدل موی خامه‌ای در بین نوازندگان راک بسیار محبوب است. حجم زیاد مو‌ها در جلو و پیچش نهایی آنها، مشخصه اصلی این سبک است. می‌توانید کناره‌های مو را بتراشید، یا بلند یا کوتاه باقی بگذارید.

۲. Pompadour Hairstyle For Short Hair

برای داشتن مدل مو کوتاه خامه ای دخترانه، از آرایشگرتان بخواهید که چند لایه در قسمت بالایی مو‌ها اضافه کند و آن‌ها را به سمت بالا و عقب فرم بدهد.

مدل مو خامه ای دخترانه

۳. Half-Shaved Head Pompadour

این مدل موی خامه‌ای برای خانم‌ها کاملاً خیره کننده است. مدل مویی جسورانه که احساس استقلال و قدرت را منتقل می‌کند! اگر صورت پری دارید، این مدل مو چهره شما را لاغرتر نشان می‌دهد. کناره‌های سر تراشیده شده با موهای خامه ای بلند، تضاد شدیدی ایجاد می‌کند که ظاهری باشکوه به شما می‌دهد!

۴. Protruding Pompadour

این سبک خامه‌ای بیرون زده، ظاهر جذابی به شما می‌دهد و بهترین گزینه برای جلب توجه است. اگر علاقه‌مند به امتحان مدل مو‌های جدید هستید، این مدل مو خامه ای دخترانه جلوه‌ای درجه یک و جسورانه به شما می‌دهد. اگر مو‌های فر دارید، مدل موی خامه‌ای برازنده شماست!

مدل مو خامه ای دخترانه

۵. Messy Pomapdour

این مدل مو برای مو‌های کوتاه تا متوسط فوق العاده است. اگر مو‌های تان خیلی بلند است، این مدل برای مو‌های تان مناسب نیست. اگر مو‌های تان کمی فر یا موج دار است، بهترین گزینه را انتخاب کرده اید، البته روی مو‌های صاف هم جواب می‌دهد.
از آنجایی که ارتفاع مو در این مدل نسبتا بلند است، مناسب صورت‌های گرد و مربع شکل است. در صورت‌های بلند و کشیده، باعث عدم تعادل می‌شود.

مدل مو خامه ای دخترانه

۶. Long Hair Pompadour

یک مدل دم اسبی پومپادور علاوه بر زیبایی، مو‌ها را از کنار صورت جمع می‌کند تا چهره شما خودنمایی کند. این مدل مو که مورد علاقه کیم کارداشیان نیز هست، در هر استایلی شیک و جذاب به نظر می‌رسد.

مدل مو خامه ای دخترانه

۷. Vintage Wavy Hair with Pompadour

این مدل مو به ویژه در مو‌های رنگ شده، ظاهری شیک و کلاسیک به شما می‌بخشد! اگر به دنبال مدل موی جدید و منحصر به فرد هستید، قطعاً باید این مدل مو خامه ای دخترانه را امتحان کنید!

مدل مو خامه ای دخترانه

۸. Highlight Half-Shaved Head Pompadour

وقتی می‌خواهید مو‌های تان را در کانون توجه قرار دهید، هیچ راهی بهتر از این نیست که قسمت جلو مو‌ها را هایلایت کنید و به سمت بالا ببرید. با شیو کردن کناره‌های سر، همه توجه‌ها به مو‌های خامه‌ای شما معطوف می‌شود.

۹. Pompadour Mohawk

مدل موی موهاک (یا جنگی) یکی از انواع محبوب خامه‌ای است. این مدل مو مورد علاقه بسیاری از سلبریتی هاست. فرقی نمی‌کند چه فرم صورتی داشته باشید، این مدل مو مختص شماست. با این حال بایستی ارتفاع و مدل مو را بر اساس بافت مو و فرم صورت تان انتخاب کنید. این مدل مو به آندرکات کناره‌ها و پشت سر نیاز دارد.

مدل مو خامه ای دخترانه

۱۰. Braided Pompadour Hairstyles

مدل موی پومپادور بافته شده بهترین گزینه برای مو‌های بلند است. حجم فرم گرفته زیبایی در جلوی مو‌ها و یک بافت زیبا در ادامه آن، همه آن چیزی است که برای داشتن ظاهری خیره کننده به آن نیاز دارید. این مدل مو‌ها را از صورت و گردن شما جمع می‌کند و ظاهری جذاب و در عین حال پیچیده به شما می‌بخشد.

مدل مو خامه ای دخترانه

۱۱. Short Curly Hair with Pompadour

اگر مو‌های فر طبیعی دارید و نمی‌دانید برای مرتب کردنشان چه کار کنید، راه حل آن پیش روی شماست. این مدل مو خامه ای دخترانه با تحرک و زیبایی خاص خود، مناسب فصل تابستان است. حالت دادن به آن راحت است و ظاهری مطابق مد روز به شما می‌دهد.
این مدل مو گزینه‌های زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر مو‌های تان موج دار است، تنها کافی است حلقه های مو را جلوی سرتان فرم بدهید. حالا ظاهری جذاب و باشکوه دارید!

مدل مو خامه ای دخترانه

۱۲. Pompadour Undercut

اگر به دنبال ظاهری ظریف، شیک و مدرن هستید، این مدل موی خامه‌ای آندرکات بهترین گزینه است. نیازی نیست حتما مراسم خاصی در پیش باشد، با این مدل مو همواره جذاب به نظر می‌رسید. یک آندرکات محو با تتو همه آن چیزی است که بدان نیاز دارید. می‌توانید مو‌های جلوی سر را سمت چپ یا راست حالت دهید و در صورت تمایل آن‌ها را رنگ کنید.

۱۳. Faded Pompadour

هر دختر شیک و امروزی، تصویر ذهنی خودش را از مدل موی خامه‌ای دارد. برخی آن را بهم ریخته و نامرتب و برخی دیگر آن را تمیز و مرتب دوست دارند. اگر از گروه دوم هستید، این مدل مو خامه ای دخترانه را حتما امتحان کنید!

مدل مو خامه ای دخترانه

۱۴. Braided Long Pixie With Pompadour

به دنبال یک مدل مو خامه ای دخترانه و مد روز هستید؟ خلاقیت در مدل موی خامه‌ای بی نهایت است. این مو‌های پیکسی زیبا با بافت کنار مو، ترکیبی چشمگیر و جذاب ایجاد می‌کند.

۱۵. The Pompadour Hairstyle on Bobs

اگر مو‌های تان را به تازگی مدل باب کوتاه کرده اید، می‌توانید برای کم کردن حجم موها، کناره‌ها را ببافید. جلوی مو‌ها را به سمت عقب شانه کنید و از این مدل مو خامه ای دخترانه لذت ببرید.

مدل مو خامه ای دخترانه

۱۶. Violet Pompadour Hairstyle

اگر شما هم از آن دسته کسانی هستید که معتقدند موی کوتاه گزینه‌های اندکی برای انتخاب در اختیارتان می‌گذارد، وقت آن رسیده که تجدید نظر کنید. مدل مو خامه ای دخترانه دست شما را در گزینش سبک مورد نظرتان کامل باز می‌گذارد. رنگ‌های جذابی مانند بنفش و یاسی در کنار یک آندرکات مرتب ظاهری چشمگیر به شما می‌دهد.

۱۷. Mohawk Hairstyle With Hair Tattoo

اگر می‌خواهید ظاهری جسورانه و عصیان گر داشته باشید، این مدل موهاک بهترین گزینه برای شماست. می‌توانید با اضافه کردن یک تتوی مو دلخواه، پکیج مورد علاقه تان را کامل کنید.

مدل مو خامه ای دخترانه

سخن آخر

دیالوگ معروفی از کوکو شنل در فیلم (Coco Before Chanel) هست که می‌گوید:” زنی که موهایش را کوتاه می‌کند، در حال تغییر دادن زندگی اش است”. تغییر سبک و مدل مو جسارتی می‌خواهد که اگر در زندگی جاری شود، منشا اتفاقات بزرگی می‌شود. اگر شما نیز به دنبال تغییرات جدید و هیجان انگیز هستید، توصیه می‌کنیم مطلب ” آموزش تصویری بافت آفریقایی مو” را نیز مطالعه کنید.

آیا مدل موی خامه‌ای برای خانم‌ها انتخاب مناسبی‌‌ست؟ آیا شما این مدل مو را می‌پسندید؟ آیا تجربه استفاده از این مدل مو را داشته‌اید؟ شما می‌توانید تجربیات خود را با ما و دیگر مخاطبین موهیتو در قسمت دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

برگرفته از: lovehairstyles

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

نظر خود را برای موهیتو بنویسید