مدل مو تابستانی ؛ موهایتان را به سبک تیلور سوئیفت و هیلاری داف تابستانی کنید

انواع مدل مو مخصوص تابستان

شاید این روزها به دلیل کم کاری سالن‌ها در دوران کرونا، کمتر از هر زمان دیگری درباره ترندهای مو می‌شنویم. اما با نزدیک شدن تابستان، پیدا کردن یک مدل یا رنگ موی جدید، حتی در همین دوران قرنطینه هم، از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین خاطر بیاید به چند ترند موی جدید که این روزها در شبکه‌های اجتماعی داغ شده‌اند نگاهی بیندازیم.

هایلایت‌های رنگ تیلور سوئیفت

اولین ترند تابستانی که این روزها سروصدای زیادی به پا کرده است،‌هایلایت‌های رنگی تیلور است. تیلور در هفته‌های اخیر عکس‌هایی از خودش منتشر کرده و به نظر می‌رسد یک تغییر ظریف اما متفاوت روی موهایش ایجاد کرده.‌ هایلایت‌های رنگی این خواننده محبوب حالا به یک ترند محبوب تابستانی تبدیل شده. به این نوع هایلایت‌های رنگی، هایلایت بستنی قیفی رنگی هم می‌گویند که نماد خود تابستان است.

رنگ موی تیلور سوئیفت
هایلایت رنگارنگ
هایلایت فانتزی شیک

موهای سبز آبی هیلاری داف

ترند بعدی متعلق به هیلاری داف بازیگر مشهور‌هالیوود است. هیلاری ماه گذشته با انتشار یک عکس در صفحه اینستاگرامش، خبر از سبزآبی کردن موهایش داد. این رنگ سبزآبی یا آبی استوایی که از ترندهای محبوب تابستان است. البته شاید تعجب کنید اگر بدانید که این رنگ آبی استوایی در نیمه‌های فصل زمستان به محبوبیت رسید!

رنگ موی هیلاری داف
رنگ مو سبزآبی
رنگ مو آبی استوایی

مدل موی باب با ریشه‌های روشن

مدل موی باب یکی از اصلی‌ترین مدل موهای محبوب تابستان است. این مدل مو به شکل کوتاهی موها تا نزدیکی گوش‌ها یا پایین‌تر است. نکته جالبی که تابستان امسال به این مدل مو جذابیت می‌دهد و متفاوتش می‌کند، روشن کردن ریشه‌ها، یا موهای جلویی است. این سبک رنگ کردن موها حدوداً دو ماه پیش توسط کایلی جنر ترند شد و حالا کار به مدل موهای تابستانی هم رسیده است. در این سبک رنگ کردن موها کافیست دو رشته از موهای جلویی را روشن کنید. جالب است بدانید که به این سبک رنگ مو “بروند” (Bronde) هم گفته می‌شود. اینجا بخوانید: چگونه مثل کایلی جنر جلوی موهایمان را هایلایت کنیم؟

مدل مو باب
هایلایت جلو مو

مدل موی گوجه ای تابستانه

برای آن دسته از خانم‌هایی که موهای بلند دارند و به‌هیچ‌وجه به دنبال کوتاهی یا رنگ نیستند هم یک ترند تابستانی دیگر وجود دارد: مدل مو گوجه ای. گوجه ای کردن موها کار بسیار راحتی است که هم شما را از گرمای طاقت‌فرسای تابستان نجات می‌دهد هم ظاهرتان را جذاب و متفاوت می‌کند. تابستان امسال این مدل را یاد بگیرید و به کار ببرید. اینجا بخوانید: مدل مو گوجه ای ؛ آموزش به همراه تصاویر انواع آن

مدل مو گوجه ای ساده
مدل مو تاپ نات
بستن مو بالای سر

شما می‌توانید تجربیات خود را با ما و دیگر مخاطبین موهیتو در قسمت دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

۲ نظر

  • ناشناس

    همچین میگی حالا انگار شینیون دوره ویکتوریا داری تبلیغ میکنی اینا عین مردم عادی تیپ میزنن هرچند اندکی گرانتر به هرحال هنرمند ان خونشان از ما رنگین تر فیس و افاده اشان از ما بیشتره

نظر خود را برای موهیتو بنویسید