مدل مو بچگانه را برای کودکتان براساس این چند نکته مهم انتخاب کنید

مدل مو بچگانه

مدل مو بچگانه ، چیزی که به عنوان پدر یا مادر حق دارید در مورد آن وسواس داشته باشید. وقتی زمان تصمیم‌گیری در مورد انتخاب لباس یا مدل مو برای کودک دلبندتان فرا می‌رسد، ممکن است فقط سلیقه خودتان را در نظر بگیرید. البته این کاملاً طبیعی است چون هیچ وقت در این مورد با فرزند خود فرصت صحبت کردن نداشته‌اید. اما امروز در این گزارش می‌آموزید که چگونه یک انتخاب منصفانه و مناسب انجام دهید. همچنین با انواع مدل مو بچگانه دخترانه و پسرانه آشنا می‌شوید. برای اینکه با بهترین نکته‌های انتخاب مدل مو کودکانه آشنا شوید تا پایان گزارش با من همراه باشید.

بهترین مدل مو بچگانه کدام است؟

این روزها برخلاف گذشته و دوران کودکی شما، مدل موهای متنوعی برای کودکان وجود دارد. حتی تا جایی که ممکن است انتخاب را برای شما و فرزندتان سخت کند. البته لازم نیست در این زمینه وسواسی شوید؛ چرا که رشد موها در کودکان مثل سرعت نور است. پس مدل‌های زیادی را می‌توانید امتحان کنید. البته بهتر است برای انتخاب چند نکته مهم را در نظر بگیرید:

  • سلیقه و راحتی کودکتان
  • جنس و رنگ موی او
  • فصلی که در آن قرار دارید
  • فرم صورت و چشم‌های کودکتان

از میان این موارد، سلیقه و راحتی کودک شما حرف اول می‌زند. مسئله احساس راحتی او با مدل مویش مهم‌ترین نکته در زیبایی و سلامت موهای کودک شماست.

کوتاهی موی کودک

مدل مو مخصوص دختربچه‌ ها

از آنجایی که خانم‌ها مقدم هستند، اجازه دهید با مدل موهای دخترانه شروع کنیم. دختربچه‌ها معمولاً به موهای بلند علاقه زیادی دارند. بنابراین مهم ترین کار شما پیدا کردن و یاد گرفتن انواع مدل‌های بافت و شینیون است! استفاده از همه انواع اکسسوری‌ها هم برای دختربچه‌ها کاملاً جذاب است. البته حفظ سلامتی موها مسئله مهم‌تری است. برای این کار لازم است به طور منظم موهای کودکتان را نوک گیری کنید. همچنین از شامپوهای مناسب برای شسشتو استفاده کنید. استفاده از اتو و سشوار را هم به حداقل برسانید. تغذیه کودکان برای داشتن موها و بدن سالم را نیز به طور مستمر دنبال کنید. اگر هنوز با انواع بافت مو آشنا نیستید توصیه می‌کنم این گزارش را بخوانید: آموزش همه انواع مدل بافت مو برای مبتدی‌ها

در ادامه با انواعی از مدل موهای کوتاهی و بافت کودکانه آشنا می‌شوید.

بافت موی دخترانه
مدل مو گوجه ای دخترانه
بافت مو ساده
مدل گوجه ای بچگانه
شینیون ساده بچگانه
بافت موی دختربچه
بافت موی بچگانه
مدل مو دخترانه
مدل مو گوجه ای برای دختربچه
شینیون بچگانه
مدل موی بلند دخترانه

مدل کوتاهی بچگانه برای دخترها

همانطور که گفتم، دختربچه‌ها از طرفداران سرسخت موی بلند هستند. اما این به آن معنی نیست که مدل‌های کوتاهی موی دخترانه جذاب نیستند. انواع زیادی از مدل‌های کوتاهی دخترانه وجود دارند که امتحان کردنشان خالی از لطف نیست. با توجه به فرم صورت و چشم‌های دختر زیبایتان می‌توانید مدل‌های متنوعی انتخاب کنید. توجه داشته باشید که برای دختربچه‌های با موهای فر و مجعد مدل‌های خیلی کوتاه و کوپ را انتخاب نکنید. همچنین برای دختربچه‌های با موی نازک و کم پشت مدل‌های خیلی بلند و یکدست انتخاب مناسبی نیستند. مدل‌های لایه‌لایه می‌توانند کم‌پشتی مو را تا حد زیادی جبران کنند. یکی دیگر از پرطرفدارترین مدل موهای کودکانه برای دخترها مدل موی چتری است. توصیه می‌کنم حتماً یکبار امتحان کنید. در ادامه انواعی از مدل‌های کوتاهی بچگانه برای دختربچه‌ها را می‌بینید.

مدل کوتاهی موی دختربچه
مدل موی دخترانه
مدل موی دخترانه فر
کوپ بلند دخترانه
کوپ کوتاه دخترانه
مدل موی بلند دختربچه
مدل کوتاهی مو برای دختربچه

اکسسوری مو برای دختربچه‌ ها

یکی از اصلی ترین عوامل برای تزئین کردن موی دختربچه‌ها، استفاده از اکسسوری‌هاست. پاپیون، روبان، گل، صدف،‌ پولک، تل، نگین، ریسه، کلیپس و سنجاق از جمله بهترین اکسسوری‌هاست. با کمک این اکسسوری‌ها می‌توانید بافت‌های مو یا مدل موهای مختلفی را تزئین کنید. اگر هنوز چنین اکسسوری‌هایی ندارید می‌توانید از طریق این لینک‌ها با مناسب‌ترین قیمت بخرید.

در ادامه نیز با انواعی مدل موهای تزئین شده با اکسسوری ایده بگیرید.

تل مو دخترانه
تزئین موی دخترانه
ریسه مو نوزادی
ریسه مو دخترانه
تل مو دخترانه
شینیون موی دختربچه
مدل موی فر بلند دختربچه

مدل موی بچگانه برای پسرها

پسربچه‌ها به طور متوسط هر دوماه یکبار به کوتاهی مو نیاز دارند. بنابراین شما فرصت‌ها و انتخاب‌های زیادی پیش رو دارید. هرچند که باید به راحتی و سلیقه آنها هم دقت کنید. البته شاید در مورد پسربچه‌ها جنس و حالت مو چندان مسئله مهمی ‌نباشد. چرا که همه انواع مدل مو برای پسربچه‌ها با هر جنس مویی (فر یا لخت) جذاب است. هرچند که مدل موهای خامه‌ای برای پسرهایی با موهای مجعد و فر انتخاب چندان مناسبی نیستند. در ادامه با انواعی از این مدل موها آشنا می‌شوید. برای اینکه با مدل‌های پسرانه بیشتر آشنا شوید حتماً این گزارش را بخوانید:35 مدل مو پسرانه ؛ از مدل موی ستاره‌های فوتبال تا مدل موهای کلاسیک

مدل موی دورسفید
مدل موی پسرانه 2020
مدل کوتاهی پسرانه
مدل موی پسربچه
مدل موی فر پسرانه
بچه خوشتیپ
پسر خوشتیپ
مدل کوپ کوتاه پسرانه
پسربچه خوشتیپ

مدل مو پسرانه کوتاه

از بهترین مدل موها برای پسربچه‌ها به خصوص در فصل مدرسه، مدل موهای کوتاه است. مدل‌های کوتاه پسرانه تنوع بی نهایت زیادی دارند. از مدل‌های کلاسیک و ساده تا مدل‌های جدید مثل خامه ای، کوئیف و دورسفید و موارد مشابه. در ادامه با چند نمونه از آنها آشنا می‌شوید.

مدل موی پسرانه کلاسیک
مدل کوتاهی مو پسربچه
کوپ کوتاه پسرانه
مدل موی بوکسوری پسرانه
مدل موی قارچی پسرانه
مدل موی دور سفید
کوتاهی برای موهای فر پسرانه
مدل موی فرفری پسرانه
دورسفید پسرانه
مدل موی یک طرفه پسرانه
مدل موی کلاسیک بچه پسر
مدل کوتاهی ساده پسرانه

مدل موی پسرانه بلند

شاید جالب باشید که بدانید بعضی از پسربچه‌ها از داشتن مدل موهای بلند هم نه تنها شکایتی ندارند بلکه لذت هم می‌برند. البته باید توجه کنید که رعایت بهداشت و نگهداری از موهای بلند ممکن است برای آنها کمی‌ سخت هم باشد. اما برای یکبار هم که شده اجازه دهید آنها داشتن موهای بلند را تجربه کنند. انواع مختلفی هم از مدل موهای بلند پسرانه کلاسیک وجود دارد که در ادامه می‌بینید.

مدل موی بلند پسرانه
کوپ بلند پسرانه
مدل کوپ پسرانه
موی بلند پسرانه
کوپ و کوتاهی مردانه
مدل موی خامه ای بلند
موی بلند پسربچه
کوپ پسرونه
مدل موی بلند برای پسر
مدل موی بلند
مدل موی فرفری بچگانه

در آخر

دنیای کودکی و همه خاطرات آن مهم‌ترین بخش زندگی هر انسان است. در این دوران است که می توانید با انتخاب های مناسب خاطرات شیرین و مهمی را برای کودکتان رقم بزنید. در عین حال که همیشه باید سلیقه،‌ راحتی و سلامتی او را در نظر بگیرید، مدل موهای متنوعی را به روزهای طلایی کودکی او اضافه کنید.

شما می‌توانید تجربیات خود را با ما و دیگر مخاطبین موهیتو در قسمت دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

1-آیا بلند گذاشتن موی کودکان روی رشد آنها تاثیر منفی می‌گذارد؟

براساس تحقیقات علمی رشد موی کودک هیچ تاثیری بر رشد جسمی او ندارد. از طرفی اگر کودک شما تغذیه مناسبی داشته باشد که ویتامین‌ها و آهن مورد نیاز او را تامین کند، هورمون رشد به درستی فعالیت کرده و رشد جسمی او را تنظیم می‌کند. بنابراین هیچ دغدغه‌ای از بابت رشد کودک و بلند شدن موی او نداشته باشید.

2-آیا کوتاه کردن یا تراشیدن موی کودک باعث پرپشت شدن موهای او می‌شود؟

پاسخ این سوال منفی است. کوتاه کردن یا تراشیدن موهای نوزاد یا کودک شما باعث افزایش تراکم فولیکول‌های مو نمی‌شود. پرپشتی یا کم‌پشتی موها یک امر ژنتیکی است و با عواملی مانند کوتاهی تغییری نمی‌کند. برای اینکه کودک شما موهای سالمی داشته باشد خوب است با کمک مشاور تغذیه و پزشک یک رژیم غذایی مناسب برای او تعیین کنید.

3-آیا شپش سر در کودکان باعث ریزش مو می‌شود؟

پاسخ این سوال مثبت است. ابتلا به شپش سر می‌تواند باعث ریزش مو در کودکان بشود. البته خوشبختانه امروزه شپش به خوبی درمان می‌شود. اما برای جلوگیری از ابتلا به شپش باید تمام موارد بهداشتی مرتبط با آن را رعایت کنید. استفاده از حوله، روسری، شانه و برس آلوده به شپش می‌تواند باعث انتقال این انگل بشود. بنابراین در مدرسه، آرایشگاه‌ها و اماکن عمومی سعی کنید به خوبی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

نظر خود را برای موهیتو بنویسید