گلچینی از بهترین مدل مو برای موهای فر و وز پسرانه

مو‌های فر منحصر به فرد هستند و دارای انواع گوناگون مانند مجعد و منحنی و سیمی شکل هستند. داشتن موی فر دو حالت دارد هم میتواند حسابی مرتب و خاص باشد و هم میتواند وز و به هم ریخته و شلخته به نظر بیاید. امروزه هردوی این مدل‌ها مد به حساب می‌آید و زیبایی خاص خود را دارد.

اگر می‌خواهید مو‌های فر شما نیز جذاب و خاص به نظر برسد؛ فقط کافی است مدل مناسبی را برای مو‌های خود انتخاب کنید و به درستی آن‌ها را حالت دهید. در این بخش نمونه‌های مختلف مدل مو برای موهای فر و وز پسرانه را به همراه نحوه مراقبت از مو‌های فر برای شما آورده ایم که پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

مدل مو برای موهای فر و وز پسرانه

مردانی که موی موج دار و فر دارند دارای یک مزیت نسبت به دیگران هستند و آن است که می‌توانند به راحتی مو‌های خود را به مدل‌های مختلف در بیاورند. یکی از برتری‌های موی فر به دیگر حالت ها، تنوع آن است. از آن جهت که شما می‌توانید آن را به مدل‌های گوناگونی حالت دهید. اما قبل از مدل دادن باید فرم صورت، مدل، جنس و رنگ موهایتان را مد نظر داشته باشید.

مو‌های کوتاه فر

موی کوتاه پسرانه
مدل مو فر و وز پسرانه
مدل مو پسرانه برای موهای خشک و فر
مدل موی فر برای صورت های کشیده
مدل موی شیک و کوتاه فر
مدل مو مردانه فر و وز با استایلی جدید
مدل مو فر ریز پسرانه

مدل معمولی برای مو‌های فر

مدل مو برای موهای فر و وز
مدل مو فر درشت پسرانه
مدل مو فر مردانه جدید
مدل های جدید موی فر
مدل موی جدید مردانه 2020

مو‌های فر بلند

مدل مو فر پسرانه جذاب
مدل موی خیلی بلند فر و وز
مدل موی متفاوت و بلند فر
مدل موی فر پسرانه بلند
مدل موهای فر و وز پسرانه
مدل مو برای موهای فر و وز
مدل موهای فر و وز بلند برای آقایان
عکس مدل موهای فر پسرانه
مدل موی وز مردانه برای استایل های جذاب
مدل موی فر بلند برای صورت کشیده

مدل موی فشن فر

مدل مو فر با کوتاهی دور سر برای هماهنگی با ریش‌
مدل مو فر پسرانه لاکچری و جدید
مدل مو فر پسرانه جذاب و خاص
 مدل مو فر پسرانه جدید و فشن
مدل مو فر پسرانه 2020
مدل موی فر و وز دور سر کوتاه
مدل مو فر ریز و وز پسرانه جذاب
جدیدترین مدل موی فر و وز پسرانه

راه‌های مراقبت از موی فر

موی فر نسبت به دیگر انواع مو‌ها کمی ضعیف‌تر است بنابراین نیاز به مراقبت بیشتری دارد.
• موی خود را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده و نرم کننده را به طور کامل به مو‌های تان بمالید و از انگشتان خود برای جدا کردن حلقه‌های مو استفاده کنید. حداقل ۲۰ دقیقه بگذارید بماند و اگر موهایتان بلند است، یک کلاه پلاستیکی یا حوله بگذارید تا به گرم کردن سر شما کمک کند، این کار کوتیکول مو‌های شما را باز کرده و باعث نفوذ بیشتر نرم کننده می‌شود.
• گاهی بهترین راه برای حفظ زیبایی موها، حفاظت از آن‌ها در مقابل عوامل آسیب زا است. بافتن مو‌ها یک روش ساده برای جلوگیری از به هم ریختگی و گره خوردن مو‌ها است که در روز‌های گرم هم به خوبی جواب می‌دهد. حال اگر پیش از بافتن مو‌ها از یک ماده مغذی و محافظ هم روی آن استفاده کنید سلامت و زیبایی مو‌های شما تضمین می‌شود.

ماسک موی مخصوص موی فر


• مخلوط شیر و عسل می‌تواند به خوبی موی فر و پوست کف سر را تغذیه کند، در واقع مواد مغذی درون شیر و عسل روی بافت موی فر و صاف‌شدن آن‌ها تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد. کافی است یک فنجان شیر را با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید. بعد چند توت‌فرنگی له شده را به آن‌ها اضافه کنید و سپس این مخلوط را به موهایتان بمالید. اجازه دهید این مخلوط حدود دو ساعت روی مو‌ها باقی بماند و سپس مو‌ها را شامپو کنید. می‌بینید که چگونه موی فر تان صاف و نرم و ابریشمی می‌شود.
• قبل از حمام برای رطوب مو‌ها به اندازه یک کف دست روغن نارگیل را بردارید و روی مو‌های خشکتان بمالید. این کار را تا جایی ادامه دهید که موهایتان کاملاً از چربی روغن نارگیل اشباع شوند. سپس، مو‌های خود را بپیچانید. در پایان، آن‌ها را ۳۰ تا ۴۵ دقیقه با یک کلیپس یا گیره به صورت گوجه‌ای ببندید.

سخن پایانی

در این بخش مجموعه‌ای زیبا از مدل مو برای مو‌های فر و وز پسرانه را مشاهده کردید که امیدواریم بتوانید مدل مورد نظر خود را پیدا کرده و آن را روی موهایتان اعمال کنید. سبک‌های این مقاله برای مو‌های فر امسال از مدل‌های پر طرفدار به حساب می‌آید. اما برای مشاهده سبک‌های بیشتر برای مدل‌های مختلف موی آقایان می‌توانید به مقاله روبرو نیز مراجعه کنید: مدل مو پسرانه بلند؛ ۳۰ تصویر از انواع مختلف

شما می‌توانید تجربیات خود را با ما و دیگر مخاطبین موهیتو در قسمت دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

1-چگونه موهای فر مردانه را حالت دهیم؟

برای حالت دادن به موهای فر مردانه به یک سشوار، برس گرد و موس مو نیاز دارید. موس مو یکی از محصولات مخصوص حالت دادن به موهای فر است که می‌توانید به خوبی با کمک آن موهای خود را حالت دهید. برس گرد به مرتب کردن موهای فر کمک می‌کند و به آنها حالت پفکی می‌دهد. توصیه می‌کنم به جای استفاده از اتو مو کار کردن با برس گرد و سشوار را یاد بگیرید.

2-بهترین مدل مو برای موهای خشک مردانه کدام است؟

اگر موهای خشک و حالت‌ناپذیر دارید بهترین مدل مو برای شما مدل افسری یا آلمانی است. این مدل‌ها بسیار کوتاه هستند و شما را از دردسر نگهداری مو خلاص می‌کنند. اما اگر به موهای بلند علاقه دارید بهتر است با کمک مقداری نرم‌کننده مو و واکس‌ژل خشکی آنها را برطرف کنید تا ظاهر جذاب‌تری داشته باشند. مدل موهای کلاسیک و بوکسوری مناسب موهای مردانه خشک هستند.

3-آیا می‌توان موهای فر مردانه را با کمک کراتین یا ریباندینگ صاف کرد؟

کراتینه مو یکی از روش‌هایی است که موهای فر را به موهای صاف و لخت تبدیل می‌کند. اما از آنجایی که رشد موی آقایان در مدت کوتاه محسوس است ممکن است به زودی ریشه‌های مو که فر هستند رشد کرده و ظاهر موهای شما را به هم بریزند. بنابراین بهتر است که اگر تصمیم دارید موهایتان را کراتین کنید هر دو یا سه ماه ریشه‌گیری کنید. ریباندینگ یا صافی ژاپنی برای موهای آقایان توصیه نمی‌شود.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

نظر خود را برای موهیتو بنویسید