ده‌ها مدل بستن موی فر ؛ اگر نمی‌دانید با موهایتان چکار کنید حتما بخوانید

موی فرفری

موی فر همیشه جز مو‌های خاص بوده که در عین زیبایی نگهداری بسیار دشواری دارد. مدل بستن موی فر در انواع مدل‌های مختلف موجود است که هر کدام زیبایی منحصر به فرد خود را دارند. افرادی که دارای مو‌های فر هستند همیشه به دنبال راه حل‌هایی برای جمع کردن و مدل دادن به موهایشان می‌گردند. از این رو در این بخش قرار است با انواع مدل بستن موی فر به صورت تصویری آشنا شده و شما می‌توانید از این مدل‌ها ایده بگیرید و به مو‌های فر خود حالت و فرم مناسبی برای شرکت در مهمانی‌ها و مجالس مختلف بدهید.

انواع مدل بستن موی فر

مدل ساده و کج

اگر مو‌های شما به صورت طبیعی دارای فر ریز است و یا موهایتان را به صورت ریز فر داده اید بهتر است برای آرایش کردن مو‌های خود از مدل مو‌های یکطرفه استفاده کنید.

مدل بستن موی فر به صورت کج
آموزش جمع کردن موی فر
راهنمای بستن موی فر بلند
پیچیدن مو ساده و آسان
مدل موی مجلسی برای موهای فر

بستن موی فر با مدل نیمه باز

این یک روش آسان برای کنار زدن مو‌ها از جلوی چشمانتان است. اگر موی فرفری بلندی دارید و می‌خواهید برای مهمانی‌ها آرایش موی زیبا و جذابی را آماده کنید این مدل جزو زیباترین مدلهاست.

شینیون موی فر
آموزش ساده شینیون
موی موج دار
جمع کردن موهای فر
مدل موی خرگوشی برای موهای فر
شینیون نیمه باز

مدل دم اسبی ساده

دم اسبی یکی از آسان‌ترین مدل‌های موجود است. جمع کردن و بستن مو‌ها با گیره در پشت سر یکی از بهترین و به صرفه‌ترین راه‌های مدل دادن به موهاست. این مدل محبوب و مرسوم باعث می‌شود گردی صورتتان نمایان‌تر شود و زیباتر دیده شوید.

شینیون اروپایی
مدل دم اسبی با فرق وسط برای موهای فر
دم اسبی مو موج دار
مدل دم اسبی برای موهای فر
بستن مو بالای سر

بستن موی فر با بافت

همه ما می‌دانیم که بافت همیشه مدلی محبوب است و زمانی که در کنار فر قرار بگیرد جلوه ویژه‌ای دارد. بافت ساده یا بافت هلندی می‌تواند روی موی فر زیباتر شده و حالت آن را جذاب‌تر کند.

مدل ساده بافت برای موهای فر
آموزش بافت متفاوت برای موهای فر
موی مجلسی
مدل موی فر با بافت کج
بافتن مو روی سر
مدل بستن موی فر با بافت
مدل دو طرفه بافت

مدل گوجه‌ای موی فر

جمع کردن یا گوجه‌ای بستن مو بسیار محبوب شده است و یک مدل زیبا برای زنان شیک به شمار می‌رود. این مدل هم برای محیط‌های کاری و هم برای مهمانی و جشن مناسب است. می‌توانید به شکل‌های مختلف این مدل را داشته باشید.

گوجه ای مو
مدل موی فر مجلسی با طرح گوجه ای
بستن موی مجعد
مدل گوجه‌ای موی فر
مدل مو فر بسته و جدید
مدل موی بسته مجلسی
شینیون موی فر

نکات مهم برای نگهداری از مو‌های فر

  • اگر موی فرفری دارید، پس از حمام حتما حوله را از روی سرتان برداریم و آب موهایتان را بگیرید.
  • حالت مو‌ها با استفاده از روغن‌ها و ژل‌های مخصوص و موس حفظ می‌شود.
  • یکی از روش‌های آرایش موی فرفری استفاده از رنگ‌های متفاوت است. برای این کار می‌توانید از رنگ‌های فانتزی و موقت استفاده کنید.
  • حتما برای شست و شوی مو‌ها از نرم کننده استفاده کنید و در حد امکان از شانه کردن و دست زدن بیش از حد به مو‌ها خودداری کنید.
  • برای مراقبت از موی فر از شانه‌ای استفاده کنید که فاصله دندانه‌های آن زیاد است تا از شکستن، آسیب مو و جدا شدن فر‌های مو جلوگیری شود.
  • استفاده بیش از حد از ابزار‌های حرارتی مانند اتو مو و سشوار برای مو‌های فر توصیه نمی‌شود.
  • همچنین می‌توانید با کمک گیره و گل تزیینی جلوه مو‌ها را دیدنی و زنانه کنید.

سخن پایانی

در این مطلب با مدل بستن موی فر آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این مدل‌ها نهایت لذت را ببرید. همانطور که دیدید روش‌های متفاوتی برای حالت دادن و بستن موی فر وجود دارد. امروزه موی فر یکی از جذاب‌ترین حالت‌های مو است که با کمی صبر و دقت با استفاده از طرح‌ها و مدل‌های جدید می‌توانید بهترین آرایش مو را برای آن داشته باشید.

در آخر پیشنهاد میکنیم اگر میخواهید با مدلهای گوجه ای مختلف شینیون مو آشنا شوید حتما گزارش روبرو را بخوانید: مدل مو گوجه ای ؛ آموزش به همراه تصاویر انواع آن

آیا مدل‌های ارائه شده را تا به حال امتحان کرده‌اید؟ پس از خواندن این مطلب تصمیم دارید کدام یک را امتحان کنید؟ شما می‌توانید تجربیات خود را با ما و دیگر مخاطبین موهیتو در قسمت دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

1-مراقبت از موی فر شامل چه مواردی است؟

برای مراقبت از موی فر باید از شامپوهای بدون سولفات استفاده کنید. استفاده از ماسک موی داخل حمام باعث نرم‌تر شدن موها و آسان‌تر شدن شانه می‌شود. روغن‌درمانی موها و استفاده از سرم دو فاز، عدم استفاده مرتب از دستگاه‌های حرارتی و شستشوی موی با سرکه سیب از دیگر مواردی است که باعث حفظ سلامت موهای فر می‌شود.

2-بهترین مدل بستن موی فر زیر روسری کدام است؟

اگر از پف کردن موها زیر مقنعه یا روسری خوشتان نمی‌آید، بهترین راه بستن موی فر زیر روسری،‌بافتن آنهاست. می‌توانید با کمی سرم مو و واکس موها پف موها را هم بگیرید. کلیپس و کش هردو باعث پف کردن موها زیر روسری می‌شود. اما اگر با این مسئله مشکلی ندارد باز گذاشتن موهای فر زیر روسری هم انتخاب خوب و جذابی است.

3-برای موهای فر کدام واکس یا ژل مناسب است؟

برای افراد با موهای فر و مجعد انواع مختلفی از محصولات حالت‌دهنده وجود دارد. واکس‌ژل، موس مو،‌ ژل‌های خیس و سرم مو می‌توانند به کاهش پف و وز موهای فر کمک کرده و آنها را حالت‌پذیر کنند. البته نباید در مصرف این مواد زیاده‌روی کرد چرا که ممکن است باعث ریزش مو به خصوص موهای جلوی سر شود.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

۳ نظر

  • واقعا عالی بود موهای فر هم زیبایی داره ومن نمیدونستم نظرم نسبت به موهای فر تغییر کرد عالی بود ممنونم

  • عالی بود

  • واقعا عالی بود مررررررررررررررررسسسسیییییی

نظر خود را برای موهیتو بنویسید