راهنمای خرید کرم مو برای موهای آسیب دیده و معرفی بهترین‌های بازار

کرم مو برای موهای آسیب دیده

داشتن موی خشک و آسیب دیده بدترین کابوسی است که می‌تواند برای هریک از ما اتفاق بیافتد. برای درمان موهای آسیب دیده بایستی روتین مراقبتی مناسبی برای موها داشته باشیم. استفاده از ماسک موهای احیای  کننده خانگی گزینه ای عالی است، اما برنامه کاری فشرده و شلوغ امروز فرصت استفاده از آنها را به ما نمی‌دهد. از این رو در دسترس بودن یک کرم مو برای موهای آسیب دیده به ما کمک می‌کند بازیابی موها را به روتین روزانه تبدیل کنیم.

بهترین کرم مو برای موهای آسیب دیده

کرم‌های متنوعی برای درمان موهای آسیب دیده وجود دارد. برای اینکه هنگام خرید احساس سردرگمی نکنید، 10 کرم موی موثر را به شما معرفی می کنیم تا با خیالی آسوده، محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید.

1. کرم نرم کننده موی لورآل  (L’Oreal Hair Spa Smoothing Cream Bath)

آیا وقت یا هزینه هفته ای یکبار اسپا رفتن را ندارید؟ نگران نباشید! این کرم مو اسپا را موهای شما هدیه می‌دهد. کرم موی نرم کننده اسپا لورآل مخصوص افرادی با موهای خشک و آسیب دیده است. این کرم موها را تغذیه و آنها را نرم، صاف و قابل کنترل می‌کند. اگر می‌خواهید موهای لطیف، سالم و صاف داشته باشید، این کرم پاسخگوی نیاز شماست و بدون شک بهترین کرم مو برای موهای آسیب دیده و خشک است.

کرم مو برای موهای آسیب دیده لورال

2. کرم آبرسان و ضد شوره هیمالیا (Himalaya Anti Dandruff Hair Cream)

این کرم مو مخصوص کسانی است که از شوره سر رنج می‌برند. کرم هیمالیا موها را تغذیه و آبرسانی می‌کند. از این رو موجب بازیابی موهای خشک و آسیب دیده می‌شود. این کرم موها را صاف، نرم و براق کرده و از خارش پوست سر جلوگیری می‌کند. غلظت این کرم به شکلی است که به راحتی روی موها پخش می‌شود.

کرم مو برای موهای آسیب دیده

3. کرم تغذیه کننده مو نیچر اسنس (Nature’s Essence Oxytone Hair Nourishment Cream Pack)

این کرم گیاهی در بسته بندی‌های اقتصادی عرضه می‌شود و در رده کرم‌های نسبتا ارزان دسته بندی می‌شود. کرم نیچر اسنس موها را تغذیه و آبرسانی می‌کند. موخوره را کنترل و موها را صاف و براق می‌کند. این کرم به نرم کنندگی عمیق موها کمک می‌کند، به همین دلیل مناسب افرادی است که موهای خیلی خشک دارند. همچنین سازندگان این کرم ادعا می‌کنند که به دلیل دارا بودن حنا و دیگر ترکیب‌های گیاهی، استفاده از آن ریزش مو را کاهش می‌دهد.

کرم مو برای موهای آسیب دیده

4. ماسک موی رطوبت رسان ماتریکس (Matrix Hydra Creme Intense Moisture Masque)

ماتریکس همواره محصولات شگفت انگیزی برای مراقبت از مو معرفی می‌کند. یکی از آنها کرم مو برای موهای خشک و آسیب دیده است. این کرم بافتی خامه ای دارد و به راحتی روی موها پخش می‌شود و تا ساعت‌ها باقی می‌ماند. پس از استفاده از این کرم، موهایی نرم، براق و بدون گره خواهید داشت. همچنین استفاده منظم از آن موخوره را کنترل و ریزش مو را کاهش می‌دهد.

کرم مو برای موهای آسیب دیده

5. کرم موی آبرسان ولا مخصوص موهای خشک (Wella System Professional Hydrate Dry Hair Mask)

این کرم مو برای درمان موهای خشک و آسیب دیده فرموله شده است. استفاده از آن باعث آبرسانی، تغذیه و افزایش حجم موها می‌شود. همچنین موها را کاملاً نرم، ابریشمی، صاف و بدون گره می‌کند.

کرم مو برای موهای آسیب دیده

6. کرم تغذیه کننده مو نیچر کو (The Nature’s Co Tea Tree Hair Nourishing Cream)

موهای خشک و آسیب دیده به تغذیه اضافی نیاز دارند. این کرم مغذی حاوی مواد کاملا طبیعی است که ریشه موها را نرم و محکم می‌کند. بافت خامه ای آن به راحتی روی مو پخش می‌شود و بعد از شستشو، موها را صاف و بدون وز می‌کند. همچنین شوره سر را کاهش می‌دهد. این کرم گزینه مناسبی برای درمان موهای آسیب دیده و خشک است.

کرم مو برای موهای آسیب دیده

7. کرم مو برای موهای خشک و آسیب دیده لاکسیتان (L’occitane Repairing Shine Hair Mask for Dry & Damaged Hair)

این کرم مو به طور ویژه برای موهای خشک و آسیب دیده ساخته شده است. پس از استفاده از کرم لاکسیتان موها بدون گره، صاف و براق می‌شوند. همچنین باعث افزایش حجم و انعطاف پذیری موها می‌شود. فرمولاسیون خاص این کرم، موجب نرم کنندگی عمیق موها بدون چرب شدن می‌شود. مواد مورد استفاده در آن کاملا گیاهی و طبیعی هستند. این محصول کمی گران است اما کیفیت و کمیت قابل ملاحظه آن، قیمت را توجیه می‌کند.

کرم مو برای موهای آسیب دیده

8. ماسک موی مرطوب کننده بایولاژ ماتریکس (Matrix Biolage Hydratherapie Aqua-Immersion Creme Masque)

این ماسک مو مخصوص موهای خشک و آسیب دیده از رنگ و فرایندهای شیمیایی است. ماسک موی بایولاژ موها را تغذیه می‌کند و موجب نرم کنندگی عمیق موها می‌شود. همچنین با تقویت بافت و استحکام موها، آنها را نرم، براق و قابل کنترل می‌کند. این کرم غلظت کمی دارد و به راحتی روی موها پخش و شسته می‌شود.

کرم مو برای موهای آسیب دیده

9. کرم موی درمانی اوریفلیم (Oriflame Hair X Repair Therapy Hair Mask)

کرم موی اوریفلیم به راحتی روی موها پخش می‌شود. در ترکیبات آن کره شی (شی باتر) وجود دارد، که باعث آبرسانی و ترمیم موها می‌شود. همچنین موهای خشک را نرم، صاف و براق می‌کند.

کرم مو برای موهای آسیب دیده اوریفلیم

10. کرم موی آراتا (ARATA Hair Cream)

کرم مو آراتا حاوی اسیدهای چرب امگا 3، پروتئین، ویتامین E، مواد مغذی ضروری و عصاره ارگانیک تخم کتان است که موها را تغذیه می‌کند. وجود این عصاره‌های گیاهی باعث تحریک رشد مو و استحکام رشته‌های مو می‌شود. این کرم مو اثر نرم کنندگی نیز دارد و موجب انعطاف پذیری موها می‌شود. در ترکیبات این کرم پارابن، سولفات، SLS ، کلر، رنگ و سایر مواد نگهدارنده مضر وجود ندارند. این محصول وگان است و تاثیر شگفت انگیزی روی موها می‌گذارد.

کرم مو برای موهای آسیب دیده

نکات مهم هنگام خرید کرم مو برای موهای خشک و آسیب دیده

محصولاتی که در بالا معرفی شده اند، برخی از بهترین کرم های مو برای موهای خشک و آسیب دیده هستند. با این وجود، قبل از خرید کرم مو برای موهای خشک و آسیب دیده بایستی نکات زیر را در نظر بگیرید.

  • مات یا براق
    معمولا کرم‌های مو در دو نوع مات و براق ارائه می‌شوند. با توجه به سلیقه تان می‌توانید یکی را انتخاب کنید. کرم موی مات برای روز، کرم براق برای شب مناسب است.
  • پایداری
    برخی کرم‌های مو سبک هستند. اما برخی دیگر موها را سفت و محکم نگه می‌دارند. بسته به ضخامت رشته‌های مو، می‌توانید کرم‌های سبک، متوسط یا سنگین ​​را انتخاب کنید. یک کرم سبک حجم و درخشندگی مناسبی در موها ایجاد می‌کند، بدون اینکه موها سفت به نظر برسند.
  • رایحه
    بسیاری از برندها، کرم‌های مو را با رایحه‌های گوناگون تولید می‌کنند. ممکن است برخی از این اسانس‌های شیمیایی برای موها مضر باشد و به آنها آسیب برساند. از این رو، بهتر است کرم‌های بدون اسانس یا با رایحه ملایم را انتخاب کنید. کرم‌های تهیه شده از روغن‌های آووکادو، رزماری و بادام نیز علاوه بر رطوبت رسانی مطلوب، رایحه ای طبیعی به موها می‌دهند.
  • قیمت
    با هر بودجه ای می‌توانید کرم موی مناسبی تهیه کنید. با این حال توصیه می‌کنیم سراغ کرم‌های ارزان قیمت نروید، زیرا ممکن است کیفیت پایین آنها به موهای شما آسیب برساند.
  • بسته بندی
    کرم‌های مو در اندازه‌های مختلف ارائه می‌شوند. برای شروع کوچکترین حجم را انتخاب کنید. اگر محصول مناسب موهای شما بود، دفعه بعد به سراغ بسته بندی بزرگتر بروید.
کرم مو برای موهای آسیب دیده

سخن آخر

اگر با توجه به نوسان قیمت محصولات آرایشی، خرید انواع کرم مو برایتان به صرفه نیست، توصیه می‌کنیم از روش‌های طبیعی و خانگی استفاده کنید. ما در گزارش “۱۰ ماسک مو ترمیم کننده طبیعی که به موهای شما زندگی می‌بخشد”  گزینه‌های موثر و در دسترسی را به شما معرفی کرده ایم.
آیا شما تاکنون از کرم مو برای موهای خشک و آسیب دیده استفاده کرده اید؟ از نتیجه آن راضی بودید؟ خوشحال می‌شویم تجربیات خود را با ما و دیگر مخاطبان موهیتو در بخش دیدگاه ها در پایین همین صفحه در میان بگذارید.

با الهام از: stylecraze

سوالات متداول

  1. آیا موی آسیب دیده، قابل درمان است؟
    بخش اعظم آسیب دیدگی مو دائمی است. زیرا مو در واقع مجموعه ای از سلول‌های مرده است و به روش‌های طبیعی قابل بازیابی نیست. از این رو در صورت آسیب دیدگی شدید موها، بهترین راه کوتاه کردن موهاست.
  2. چگونه از کرم مو استفاده کنیم؟
    کمی کرم کف دستتان بریزید. آن را به ریشه مو ماساژ دهید. اجازه دهید کرم تمام شب روی موها بماند و صبح روز بعد بشویید.
  3. آیا کوتاه کردن موها، موجب رشد سریعتر مو می‌شود؟
    کوتاه کردن موها موجب رشد سالم تر موها می‌شود. زیرا با کوتاه کردن، موخوره‌ها از بین می‌رود و مو بهتر رشد می‌کند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

نظر خود را برای موهیتو بنویسید