بستن مو با مداد، تحفه جدید سریال خانه کاغذی

بازیگران سریال خانه کاغذی

اگر این روزها شما هم از طرفداران سریال La Case De Papel”” یا خانه کاغذی (خانه اسکناس) هستید، می‌دانید که فصل جدید آن تازه از راه رسیده است. به مناسبت شروع این فصل جدید و آغاز ماجراهای تازه، بیایید به استایل ستارگان داستان هم نگاهی دوباره بیندازیم. خیالتان راحت باشد، این گزارش کاملاً بدون اسپویل است و برای کسانی که هنوز این سریال جذاب را ندیده‌اند خطری ندارد.

بستن مو با مداد به سبک بازرس موریو

اجازه دهید اول از همه با این ترند جدید تیک‌تاک شروع کنیم. بستن مو با مداد به سبک بازرس موریو این روزها در میان کاربران تیک‌تاک محبوبیت زیادی پیدا کرده است. همین الان که در حال خواندن این گزارش هستید اگر موهای بلند دارید پیشنهاد می‌کنم موهایتان را بپیچانید و یک مداد در آنها فرو کنید. به همین راحتی!

بستن مو با مداد

مدل موی توکیو، موهای چتری صاف

فکر میکنم همه طرفداران سریال عاشق استایل نمادین توکیو هستند. مدل موهای چتری او جذاب‌تر از خلق‌وخویش هستند.

مدل مو توکیو

موهای ریو، فرفری‌های شلخته

همه ما تحت تاثیر شخصیت ریو قرار گرفته‌ایم. چرا که او باهوش و بامزه است مخصوصاً با آن موهای فرفری شلخته و کثیف. اگر موهایتان فر دارید، خوب است این روزها مانند ریو اجازه دهید کمی‌بلند شوند. اگر به شلختگی هم علاقه دارید هیچ ایرادی ندارد، ریو را برای خودتان الگو قرار دهید.

مدل موی ریو

مدل موهای نایروبی، موهای رو به عقب

نایروبی را حتماً با روحیات رئیس بازی‌اش می‌شناسید. البته وقتی او مدیریت اوضاع را بدست می‌گیرد همه چیز رو به راه می‌شود. که صد البته مدل موهایش هم بر همین موضوع تاکید می‌کند. اگر می‌خواهید موهایتان چنین ظاهری پیدا کند کافیست با کمک ژل‌های خیس یا واکس مو آنها رو به عقب و بالا شانه بزنید.

مدل مو نایروبی

دنور و موهای کوتاه فرفری

دنور از همه نظر باحال و جذاب است به خصوص مدل موهایش. می‌توانیم او را پسر بد سریال بنامیم اما این موضوع چیزی از جذابیت استایل او کم نمی‌کند. مدل موهای کوتاه فرفری که بیشتر شبیه پسرهای شر و شور دبیرستانی است.

مدل موی دنور

مدل موهای پروفسور

جدای از نقشه‌های جذاب استاد و صدای رسایش، او مدل موهای بسیار جالبی هم دارد. موهای بلند و موج داری که رو به عقب شانه می‌کند.

مدل موی پروفسور خانه کاغذی

موهای دم اسبی بازرس آلیشا

اضافه کردن یک کاراکتر جدید به داستان‌ها و سریال‌ها همیشه با چالش‌هایی روبه‌رو است. در خانه کاغذی نویسندگان با طراحی یک مدل جدی برای این کاراکتر ارتباط او را با مخاطب به خوبی برقرار کرده‌اند. مدل موی دم اسبی با شخصیت مدیریتی او کاملاً هماهنگ است.

بازرس آلیشا

مدل موهای استکهلم فرفری‌های طلایی

شخصیت استکهلم و نگاه پرتلاشش برای رسیدن به پول‌ها با فرفری‌های طلایی‌اش کاملاً سازگار است. مدل موهای او باشکوه و جذاب است و باعث می‌شود جزئیات زیادی در مورد کاراکتر او به چشم برسد.

مدل مو استکهلم

شما نیز از طرفداران این سریال هستید؟ آیا این مدل ها برای شما جذاب هستند؟ نظرات خود را در قسمت دیدگاه های همین صفحه با ما و دیگر مخاطبین موهیتو به اشتراک بگذارید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

نظر خود را برای موهیتو بنویسید